AFERA "BULA" KOMOROWSKIEGO: SPRAWA NAŁECZA - NEPOTYZM

Data: 2011-04-11 15:37:48
Autor: Arek
AFERA "BULA" KOMOROWSKIEGO: SPRAWA NAŁECZA - NEPOTYZM
NAŁĘCZ - DORADCA "BULA"

DARIA NAŁĘCZ - ZONA NAŁĘCZA, CZŁONEK GRUPY D/S TRUDNYCH
http://pl.wikipedia.org/wiki/Polsko-Rosyjska_Grupa_do_Spraw_Trudnych

I w tej samej Trudnej Grupie siedzi CÓRKA ?????????????

To sie w glowie nie miesci! Gdyby cos takiego pojawilo by sie u Kaczynskiego
przez 20 lat TVN srał by, a tutaj mamy do czynienia Z GIGANTYCZNY
NEPOTYZMEM I CISZA ?!

Data: 2011-04-11 16:20:52
Autor: the_foe
W dniu 2011-04-11 15:37, Arek pisze:
[...]

jak moze to byc corka skoro jej panienskie nazwisko to Pełczynska?
Nalecz ma tylko jedno dziecko - syna.

--
the_foe

Data: 2011-04-11 16:32:49
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-11 16:20, the_foe pisze:
[...]

'urojona' Afera goni 'urojoną' aferę ;-p

Data: 2011-04-11 16:33:57
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:inv2o3$pfv$1news.dialog.net.pl...
[...]

czyli za nazwisko ja zatrudnili....
Czy jest w Polsce jakis bezrobotny co nazywa sie Tusk, Nalecz, Komoroski czy Niesioloski?

Data: 2011-04-11 18:22:03
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-04-11 16:33, D. J. MC Donald Musk pisze:
czyli za nazwisko ja zatrudnili....
Czy jest w Polsce jakis bezrobotny co nazywa sie Tusk, Nalecz, Komoroski czy
Niesioloski?

Wątpię, byś takiego znalazł...

Data: 2011-04-11 18:50:56
Autor: cytryna
> [...]

> czyli za nazwisko ja zatrudnili....

> Czy jest w Polsce jakis bezrobotny co nazywa sie Tusk, Nalecz, Komoroski

Wątpię, byś takiego znalazł...

--

| TOMASZEK te miejsca omija:

| gazeta.pl*tvn24.pl*facebook.pl*nk.pl

Ależ drogi Tomaszku, jest taki orzeł, jakżeby inaczej. "Łukasz Tusk - poseł z nazwiskiem"
Łukasz Tusk nie prowadził nawet kampanii wyborczej. W wyborach do Sejmu zdobył ponad 20 tysięcy głosów. Do niedawna Łukasz Tusk z PO w Łęce Mroczeńskiej przez 8-10 godzin tapicerował krzesła w zakładzie pana Michała Alberta.

Dzięki nazwisku zamienił takier (zszywacz) na kasę z kieszeni podatników. W Pitavalu Krakowskim jest taka historyjka: dawno, dawno temu krakowski adwokat o nazwisku Gomułka podawał się za bratanka towarzysza Wiesława i czynił, jak to w tym towarzystwie bywa, kanty. Miarka się przebrała i pokazowo zainkasował 7 lat w Rawiczu. To tylko tytułem memento dla tapicera. --

Data: 2011-04-11 19:02:16
Autor: cytryna
> [...]

> NEPOTYZMEM I CISZA ?!

jak moze to byc corka skoro jej panienskie nazwisko to Pełczynska?

No no właśnie, od 1972 r. żonaty z Darią Lipińską-Nałęcz, obecnie rektorem Akademii Łazarskiego. Ma jednego syna, Andrzeja, prawnika. Starsza żoneczka Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz &#8211; socjolog i politolog, znawczyni problematyki wschodnioeuropejskiej, wicedyrektor warszawskiego Ośrodka Studiów Wschodnich.
Zajmuje się analizą stosunków międzynarodowych na obszarze postradzieckim, sytuacji społeczno-politycznej w Rosji i krajach Europy Wschodniej, a także polityką UE wobec tych państw. Od 2008 zasiada w Polsko-Rosyjskiej Grupie ds. Trudnych.
Trudna sprawa - synowej też trzeba pomóc, wszak ona prawie jak córeczka uczelnianego profesora Tomaszka-leniuszka.

Data: 2011-04-11 19:16:52
Autor:
On Mon, 11 Apr 2011 15:37:48 +0200, "Arek" <arek@wp.pl> wrote:

[...]

 przestan ciagle zmieniac nicki.

 http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

AFERA "BULA" KOMOROWSKIEGO: SPRAWA NAŁECZA - NEPOTYZM