AFERY PO - UZUPEŁNIENIE

Data: 2010-02-28 09:21:33
Autor: cytryna
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE
Dotychczas opublikowano 160 afer, teraz uzupełnienie tylko z okresu "po Kamińskim". Chłpcy napychaja kieszenie w oczekiwaniu końca świata i ich złodziejskich rządów.
cd.
161.
Afera boiskowa. Król Orlików – Konrad Sobecki (51 zleceń na budowę) – podejrzany o łapówkarstwo. Odbiorcą oczywiście osoby rozstrzygające przetargi. »Tu

162.
Odgórnie sterowana demokracja wewnątrzpartyjna. Jest tylko jedno PO. To właściwie reprezentowane. »Tu

163.
Platforma by zatrudnić swoich, zwalnia fachowców. Tym razem czyszczenie Poczty Polskiej »Tu

164.
Afera w ministerstwie finansów. Minister stwierdza że rafineria nie musiała płacić podatków. Zyskują na tym dawni prezesi rafinerii zamieszani w aferę paliwową którzy mogliby odpowiadać za uszczuplenie przychodów Skarbu Państwa. »Tu

165.
Narodowy Fundusz Zdrowia zakazał leczenia chemioterapia niestandardową tym szpitalom, w których nie pracują wojewódzcy konsultanci ds. onkologii. Przerwa w tym leczeniu, oznacza tylko jedno, progresję a wypadku progresji odmowę NFZ na kontynuację leczenia. Więc los tych chorych jest przesądzony – profesor Cezary Szczylik. Innymi słowy ktoś (Kopacz i Tusk za nadzór) powinien odpowiadać za usiłowanie morderstwa. »Tu
165.01
Uzupełnienie. Mamy do czynienia z serią podjętych (nadal podejmowanych?) po kryjomu decyzji oszczędnościowych, a gdy którakolwiek z nich wychodzi na jaw (niestandardowa chemioterapia, dializy, mammografia, stomatologia), to najpierw próbuje się nam wmówić, że nie rozumiemy tego, co czytamy w zarządzeniach NFZ, a potem cofa się owe zarządzenia i przywraca dawne procedury, czyli – w istocie – wycofuje z zamierzonych wcześniej oszczędności. »Tu więcej w mediach elektronicznych.

166.
Dyskryminacja prywatnej służby zdrowia. (PO to partia liberalna – żart) . Tylko czemu wielu pacjentów musi stać w kilkumiesięcznych kolejkach, a w prywatnych szpitalach, dobrze wyposażonych, drogie maszyny stoją niewykorzystane. »Tu

167.
Wyciągi Sobiesiaka w Zieleńcu. Pomogli : Schetyna i wdzięczność Mariana Pigana (dyr.Lasów Państwowych dzięki PO). »Tu i »Tu

168.
Sprawa Piesiewicza. Służby, służby, służby. »Tu

169.
Szykuje się kolejna afera hazardowa. Tym razem hazardowa ustawa może nas kosztować grube miliony. »Tu

170.
PO szantażem (jednym? nie!) wobec radnych zdobywa urząd burmistrza w Miliczu »Tu

171.
Dobre stosunki z Rosją. Bardzo dobre. Polska umorzy rosyjskiemu Gazpromowi 1,2 miliarda złotych. »Tu

172.
Brat ministra, Dariusz Drzewiecki, mógł załatwić wszystko. Stadiony, autostrady … »Tu

173.
Bomba emerytalna zaczyna tykać, ale ekipa Tuska nie będzie musiała się z nią zmagać. Dlatego beztrosko proponuje przesunięcie środków z OFE do ZUS, by zarobić przed nadchodzącymi wyborami w sondażach hasłami rychłego wprowadzenia euro. »Tu

174.
Przestępstwo drogowe posła Palikota (ucieczka z miejsca kolizji). Winien uderzający w inne samochód (przynajmniej wg. mediów). »Tu (Niesforny samochód wśród innych pojazdów), »Tu (to samo tylko winne “auto”), i »Tu – prawie bójka “aut”.

175.
Totalna inwigilacja obywateli przez państwo PO. Wielka baza danych łamiąca porządek prawny RP. „Zgodnie z przepisem art. 51 ust. 2 Konstytucji RP władze publiczne nie mogą pozyskiwać, gromadzić i udostępniać innych informacji o obywatelach niż niezbędne w demokratycznym państwie prawnym” – pisał rzecznik do ówczesnego szefa MSWiA Grzegorza Schetyny.»Tu Patrz też punkty 178,182,183.

176.
Minister w rządzie PO, kierując się prywatą opóźnił o miesiące Szwedzką inwestycję zwiększającą zatrudnienie na Podlasiu. »Tu

177.
Doktor G. autorytet PO i podstawa ataków na ministra z PIS, operował, pacjent zmarł. Zapłaci szpital czyli podatnicy. »Tu

178.
Cenzura w internecie. Rząd chce byśmy osiągnęli status Chin. Ustawa jest już gotowa. Internauci walczą. »Tu Nawet unia już odpuściła, a prezydent Niemiec podobną ustawę zawetował.
Więcej na stronie stopcenzurze.wikidot.com Patrz też punkty 175,182,183.

179.
PO utrudniło życie przyszłym matkom. Zmiany w prawie (rozporządzenie MZ) pozbawiają wiele nieświadomych matek becikowego. Nie wszystkie matki wiedzą że są w ciąży do 10 tygodnia! Nie dość tego, tu prawo działa wstecz! Platforma nieudaczników. »Tu

180.

181.
Stracili pracę bo wykryli nieprawidłowości w Ministerstwie Sprawiedliwości – Ćwiąkalski »Tu

182.
Podczas, gdy wszyscy byli skupieni na świętowaniu Nowego Roku rząd nie próżnował. Ministerstwo Infrastruktury bez większego rozgłosu w mediach wprowadziło rozporządzenie dzięki, któremu każdy z obywateli Państwa jest inwigilowany. »Tu Patrz też punkty 175,178,183

183.
“Intelligent information system supporting observation, searching and detection for security of citizens in urban environment”
Celem projektu jest automatyczne wykrywanie zagrożeń. Osoby, które widziały film “Raport mniejszości” mogą kojarzyć sceny, w których system komputerowy znajduje osoby podejrzane o chęć popełnienia przestępstwa i wysyła do nich funkcjonariuszy odpowiednich służb.
INDECT w założeniach ma rozpoznawać twarze, wykrywać nienaturalne zachowania (nie wiadomo jeszcze jakie), analizować dane z kamer, mikrofonów, a nawet zdjęć lotniczych i satelitarnych. Ponadto INDECT w założeniach ma także śledzić Internet czyli fora dyskusyjne, serwery plików jak i indywidualne systemy komputerowe. Najbardziej przerażające (poza samą wizją pomysłu na taki system) jest to, iż nikt jeszcze nie potrafi sprecyzować, które zachowania będą podejrzane, a które nie. Natomiast pilotażowe wdrożenia planowane są już za 2 lata podczas Euro 2012. »Tu Patrz też punkty 175,178,182 oraz ich podsumowanie wykonane przez Artura Zarzyckiego na stronie krosnooodrz.pl

184.
Hojni dla swoich wbrew prawu? Kancelaria Sejmu wypłaciła Chlebowskiemu dwie pensje (25 tys.zł) mimo iż usprawiedliwienie za czas nieobecności napisał sobie sam. »Tu

185.
Szefowa Terminalu Promowego Świnoujście płaciła za nigdy niezrealizowane usługi. Wśród kontrahentów są osoby związane z Platformą i PSL. Jego (Terminalu Promowego) bezpośrednim właścicielem jest spółka Polskie Terminale, którą kieruje Bartłomiej Pachis, szef polickiej PO. Z kolei Polskie Terminale należą do Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście (prezesem jest działacz PO Jarosław Siergiej), w którym skarb państwa ma 86 proc. udziałów. »Tu

186.
Buzek więcej niż Polak. Europejczyk.
Szwedzi za pieniądze europejskich podatników wyprodukowali film z polskimi “kłusownikami” na Bałtyku w roli głównej
“For Cod’s Sake!”, czyli “Dla dobra dorsza” – to tytuł filmu wyemitowanego w brukselskiej siedzibie Parlamentu Europejskiego.
Niczego nieświadomy widz, zwłaszcza z Polski, zwabiony chęcią poznania zwyczajów tej bałtyckiej ryby, w trakcie seansu przeżyje jednak prawdziwy szok. Otóż bohaterami filmiku, i to negatywnymi, są… polscy rybacy ukazani jako prymitywni kłusownicy. Produkcję zrealizowano za pieniądze podatników, również polskich. Odpowiedź Buzka to skandal i afera »Tu

187.
Upokarzający Polaków pomnik wdzięczności dla sowietów w Legnicy zostaje na swoim miejscu dzięki wojewodzie z PO. »Tu i więcej o sprawie »Tu

188.
Dalszy ciąg antypolskich działań Ministerstwa Oświaty (min.Hall i Krystyna Szumilas). Likwidacja olimpiad przedmiotowych. »Tu ale cały temat na stronie KGOF. List otwarty o którym mowa na stronie GW zaczyna się od słów: Oskarżam panią minister Edukacji Narodowej, Katarzynę Hall oraz wiceminister Krystynę Szumilas o niszczenie z premedytacją olimpiad przedmiotowych, o lekceważenie tysięcy najzdolniejszych uczniów, o jawną pogardę okazywaną nauczycielom i pracownikom uczelni wyższych, którym chce się pracować po godzinach pracy i którzy wspierają uczniów.[...] Prof. zw. dr hab. Wiesław Fałtynowicz

189.
Nowe przepisy liberalnej? Nie! Socjalistycznej PO. Prawo jazdy z ograniczonym terminem ważności i kontrole. »Tu

190.
Eureko wywozi miliardy a pracownicy PZU idą na bruk. Wszystko na skutek poddania się w sprawie sporu przez rząd PO.»Tu

191.
Samobójcza śmierć Dyrektora Generalnego Kancelarii Premiera Pana Grzegorza Michniewicza (śmierć nastąpiła 23.12.2009 roku). »Tu. DRAMATYCZNE ALE I OCZYWISTE PYTANIA!* Czy ta śmierć miała związek z aferą hazardową. Jeśli w mediach cisza i nikt nie chce się tym zająć to … ? »Tu Punkt ten usunę jeśli znajdę przesłanki, że śmierć ta nie jest związana z rządem i działaniami politycznymi PO.

192.
Na naszych oczach, przy biernej postawie polityków, mediów, służb specjalnych, dzieje się ostatni akt utraty suwerenności naszego kraju.Afera hazardowa „warta” być może 0,5 mld PLN skutecznie przesłania megaaferę, w której Polska straciła jakieś 1500 mld PLN.
Megaafera nie zostaje zauważona, być może dlatego, że ma rozmiar niewiarygodny, choć tak łatwo sprawdzalny.
W czasie, kiedy kolejne rządy szukają dywersyfikujących rozwiązań dostawy paliw, po cichu rozdawane są polskie zasoby ropy i gazu obcym firmom. Oficjalna wersja Głównego Geologa Kraju jest taka: „Przekazujemy zasoby w celu ich rozpoznania, nie posiadamy środków na ten cel i nowoczesnych technologii”. »Tu lub »Tu (ten drugi link nie działał)

193.
Od ponad roku ubiegający się o wcześniejszą emeryturę z KRUS nie mogą doliczyć do stażu ubezpieczeniowego lat opłacania składek do ZUS. Pomimo mojego krytycznego stosunku do obu instytucji, ten przepis to jawne łamanie konstytucji. »Tu

194.
Niebezpieczna bezczynność w sprawach niemieckich orzeczeń. Dotyczy gazoportu i Nord-Streamu. Niemiecki Federalny Urząd Żeglugi i Hydrografii (BSH) wydał zezwolenie na położenie gazociągu, natomiast zakwestionował budowę polskiego Gazoportu. »Tu

195.
Rząd promuje rozpad rodzin i odbieranie dzieci. Tak źle nie było nawet za komuny! »Tu

196.
Nowe CBA jest wyjątkowo uprzejme dla swoich. CBA ostrzegło Rosoła, że złoży mu wizytę»Tu

197.
Szczeciński Radny Leszek N. z PO łapówkarzem bandytów.»Tu Ten przynajmniej posiedzi.

198.
Ludzie ustawy piszą a PO je uchwala. Komisja Przyjazne Państwo Janusza Palikota w błyskawicznym tempie i bez żadnej dyskusji przyjęła projekt nowelizacji ustawy o odpadach medycznych. Napisał ją przedsiębiorca Arkadiusz Tułecki, właściciel firmy, która może na zmianie ustawy dużo zarobić. »Tu

199.
Pełnomocnik prawny Platformy Obywatelskiej, Jacek Dubois, od lat zasiada w radzie nadzorczej J&S Energy (to właśnie tej spółce wicepremier Waldemar Pawlak skasował prawie pół miliarda złotych kary). Mecenas Dubois został też `obrońcą społecznym’ byłej posłanki Platformy Obywatelskiej oskarżonej o korupcję, Beaty Sawickiej; nie dość, że za jej obronę nie wziął grosza, to na dodatek pożyczył Sawickiej 300 tysięcy zł na kaucję. Kilka miesięcy później kancelaria mecenasa Dubois dostała od rządu Platformy Obywatelskiej, w trybie bezprzetargowym, kontrakt wart 600 tysięcy na obsługę prawną budowy stadionu narodowego.
»Tu

200.
Dlaczego umorzono aferę paliwową (pkt.41) Może nazwiska Schetyna lub Grad wyjaśnią Państwu sprawę. »Tu usprawiedliwia Gazeta, ale bardziej wiarygodny będzie fragment dot.zeznań do znalezienia np. »Tu . No i w końcu naiwność Dorna »Tu

201.
MEN manipuluje za nasze pieniądze opinią publiczną! Tu Trzy sprawy w jednym artykule podsumowującym.

Data: 2010-02-28 10:48:50
Autor: -heÂŽsk-
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE
On Sun, 28 Feb 2010 09:21:33 +0100, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

Dotychczas opublikowano 160 afer, teraz uzupełnienie tylko z okresu "po Kamińskim". [...]

 zapomniales...

 001. afera nfoz
 002. afera telegraf
 003. dlugi sie umorzy...

--

 HeSk

Data: 2010-02-28 02:31:36
Autor: Hans Kloss
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE
On 28 Lut, 10:48, -heÂŽsk- <wc bigbred...@interia.pl> wrote:

 zapomniales...

 001. afera nfoz
 002. afera telegraf
 003. dlugi sie umorzy...

Zapomniałeś? 001- kłamstwo, 002- kłamstwo, 003- kłamstwo. Powtarzasz
fanatyku od dawna skompromitowane kłamstwa kwiatkosko-elesdoskich
propagandystów, co jest kolejnym dowodem na to że sympatycy pełostwa
rekrutują się głównie spośród niegdysiejszych fanów komuszerii.
J-23

Data: 2010-02-28 11:53:46
Autor: -heÂŽsk-
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE
On Sun, 28 Feb 2010 02:31:36 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

>  002. afera telegraf
>  003. dlugi sie umorzy...

Zapomniałeś? 001- kłamstwo, 002- kłamstwo, 003- kłamstwo.

 nic z tego, kaczynscy sa w tym umoczeni ;o)))

Powtarzasz

 PRZYPOMINAM...

fanatyku

 I KTO MOWI ?!!

od dawna skompromitowane kłamstwa kwiatkosko-elesdoskich
propagandystów,

 001 i 0002 wyszly na jaw za czasow kiedy blizniacy dzialali w pc.

co jest kolejnym dowodem na to że sympatycy pełostwa

 jestem sympatykiem zdrowego rozsadku. blizniakom tego brakuje.
rekrutują się głównie spośród niegdysiejszych fanów komuszerii.

 moim zdaniem poglady elektoratu pis-u sa jak najbardziej  zblizone do pogladow typowo socjalistycznych.

--

 HeSk

Data: 2010-02-28 05:29:16
Autor: Hans Kloss
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE
On 28 Lut, 11:53, -he(R)sk- <wc bigbred...@interia.pl> wrote:

 nic z tego, kaczynscy sa w tym umoczeni ;o)))

....i są ponadto umoczeni w kradzież zegarka- a że to im ów zegarek
ukradli top sprawa (dla wyznawców Antypisa) zupełne bez znaczenia - są
umoczeni i już ;).

 001 i 0002 wyszly na jaw za czasow kiedy blizniacy dzialali w pc.

Owo "wyjście  na jaw" polegało na sądownie orzeczonych  przeprosinach
ezeldoskich propagandystów z tiwi kwiatkoskiej i sądownie orzeczonym
odszczekiwaniu oszczerstw przez najemnych dziennikarskich cyngli z
rzeczpospolitej.

 moim zdaniem poglady elektoratu pis-u sa jak najbardziej
 zblizone do pogladow typowo socjalistycznych.

A co to ma do rzeczy komuchu, propagatorze komuszych kłamstw i
użytkowniku komuszych metod bezpodstawnego oczerniania i opluwania ?
Kłamiesz, plujesz i palikocisz komuchu- taka jest prawda o twojej
działalności na tej grupie.
J-23

Data: 2010-02-28 13:56:56
Autor: awe
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE
Hesk ty to taki  idioten jestes wiesz?
awe

Data: 2010-02-28 11:33:25
Autor: cytryna
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE
> [...]
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

> Dotychczas opublikowano 160 afer, teraz uzupełnienie tylko z okresu "po > Kamińskim". [...]

 004. zamurowanie Mazepy
 005. konfederacja targowicka
 006. afera szpiegowska KPZU
 007. oszustwo wyborczw 3xTAK
 008. afera żelazo
 009. afera z rublami transferowymi
 010. afera Kubiaka, utworzenie KLD
 011. afera prywatyzacyjna Longmana i Blumenfelda
 012. pozostałe setki afer w wydaniu PO

Data: 2010-02-28 11:53:46
Autor: -heÂŽsk-
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE
On Sun, 28 Feb 2010 11:33:25 +0100, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

 [...]

>  012. pozostałe setki afer w wydaniu PO

 eee tam. trzeba bylo napisac,ze miliony.

--

 HeSk

Data: 2010-03-01 03:27:30
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE
cytryna wrote:

201.
MEN manipuluje za nasze pieniądze opinią publiczną! Tu Trzy sprawy w
jednym artykule podsumowującym.

A gdzie sprawa okołostadionowa, czyli blokowanie przez Mira inwestycji wokół
Stadionu Narodowego? Był przetarg, wygrała firma i już dwa lata mija i sza.
W dodatku Rychu od hazardu kręci się koło sprawy.

A gdzie sprawa niepłacenia abonamentu przez Emerytów?
Emeryci muszą łaskawie pisać prośby do Poczty Polskiej o łaskawe zezwolenie
im na niepłacenie abonamentu, który im się przecież ustawowo należy.
Podobnie bezrobotni.
Dlaczego ludzie muszą prosić o to, co im się ustawowo należy?
Niedługo quźwa o kupienie chleba trzeba będzie podanie pisać.
--
Pit

Data: 2010-03-01 07:37:42
Autor: Artur Borubar
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Dotychczas opublikowano 160 afer, teraz uzupełnienie tylko z okresu "po
Kamińskim"........

W której z tych "afer" zapadł wyrok skazujący?

Przemek

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 296 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-01 10:39:48
Autor: cytryna
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE

> [...]

> Kamińskim"........

W której z tych "afer" zapadł wyrok skazujący?

Terroryści z PO blokuja w prokuraturach i sądach postępoiwania względem kolesi
z PO np. Karnowski w Sopocie-ewidentna sprawa, Chlebowski, Drzewiecki, Schetyna
równiez przewały jak na dłoni. Ale wróci min. Ziobro i sprawy ruszą z kopyta. Na poczatek dr G. z ferajna z GWna, potem TS dla prominentów i wczasy we Wronkach. Maja to chłopcy jak w banku!

Data: 2010-03-01 12:00:47
Autor: Artur Borubar
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

 Ale wróci min. Ziobro i sprawy ruszą z kopyta.
Na poczatek dr G. z ferajna z GWna, potem TS dla prominentów i wczasy we
Wronkach. Maja to chłopcy jak w banku!

Marzycielka z ciebie, he, he, he! Psychopata może tylko raz oszukac normalne społeczeństwo. To se ne wrati! Polacy w 2007 roku pokazali, że w dupie mają takie prawo i taką sprawiedliwośc.

Przemek