AFERY PO - UZUPEŁNIENIE

Data: 2010-02-28 10:48:50
Autor: -heÂŽsk-
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE
On Sun, 28 Feb 2010 09:21:33 +0100, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

Dotychczas opublikowano 160 afer, teraz uzupełnienie tylko z okresu "po Kamińskim". [...]

 zapomniales...

 001. afera nfoz
 002. afera telegraf
 003. dlugi sie umorzy...

--

 HeSk

Data: 2010-02-28 02:31:36
Autor: Hans Kloss
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE
On 28 Lut, 10:48, -heÂŽsk- <wc bigbred...@interia.pl> wrote:

 zapomniales...

 001. afera nfoz
 002. afera telegraf
 003. dlugi sie umorzy...

Zapomniałeś? 001- kłamstwo, 002- kłamstwo, 003- kłamstwo. Powtarzasz
fanatyku od dawna skompromitowane kłamstwa kwiatkosko-elesdoskich
propagandystów, co jest kolejnym dowodem na to że sympatycy pełostwa
rekrutują się głównie spośród niegdysiejszych fanów komuszerii.
J-23

Data: 2010-02-28 11:53:46
Autor: -heÂŽsk-
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE
On Sun, 28 Feb 2010 02:31:36 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

>  002. afera telegraf
>  003. dlugi sie umorzy...

Zapomniałeś? 001- kłamstwo, 002- kłamstwo, 003- kłamstwo.

 nic z tego, kaczynscy sa w tym umoczeni ;o)))

Powtarzasz

 PRZYPOMINAM...

fanatyku

 I KTO MOWI ?!!

od dawna skompromitowane kłamstwa kwiatkosko-elesdoskich
propagandystów,

 001 i 0002 wyszly na jaw za czasow kiedy blizniacy dzialali w pc.

co jest kolejnym dowodem na to że sympatycy pełostwa

 jestem sympatykiem zdrowego rozsadku. blizniakom tego brakuje.
rekrutują się głównie spośród niegdysiejszych fanów komuszerii.

 moim zdaniem poglady elektoratu pis-u sa jak najbardziej  zblizone do pogladow typowo socjalistycznych.

--

 HeSk

Data: 2010-02-28 05:29:16
Autor: Hans Kloss
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE
On 28 Lut, 11:53, -he(R)sk- <wc bigbred...@interia.pl> wrote:

 nic z tego, kaczynscy sa w tym umoczeni ;o)))

....i są ponadto umoczeni w kradzież zegarka- a że to im ów zegarek
ukradli top sprawa (dla wyznawców Antypisa) zupełne bez znaczenia - są
umoczeni i już ;).

 001 i 0002 wyszly na jaw za czasow kiedy blizniacy dzialali w pc.

Owo "wyjście  na jaw" polegało na sądownie orzeczonych  przeprosinach
ezeldoskich propagandystów z tiwi kwiatkoskiej i sądownie orzeczonym
odszczekiwaniu oszczerstw przez najemnych dziennikarskich cyngli z
rzeczpospolitej.

 moim zdaniem poglady elektoratu pis-u sa jak najbardziej
 zblizone do pogladow typowo socjalistycznych.

A co to ma do rzeczy komuchu, propagatorze komuszych kłamstw i
użytkowniku komuszych metod bezpodstawnego oczerniania i opluwania ?
Kłamiesz, plujesz i palikocisz komuchu- taka jest prawda o twojej
działalności na tej grupie.
J-23

Data: 2010-02-28 13:56:56
Autor: awe
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE
Hesk ty to taki  idioten jestes wiesz?
awe

Data: 2010-02-28 11:33:25
Autor: cytryna
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE
> [...]
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

> Dotychczas opublikowano 160 afer, teraz uzupełnienie tylko z okresu "po > Kamińskim". [...]

 004. zamurowanie Mazepy
 005. konfederacja targowicka
 006. afera szpiegowska KPZU
 007. oszustwo wyborczw 3xTAK
 008. afera żelazo
 009. afera z rublami transferowymi
 010. afera Kubiaka, utworzenie KLD
 011. afera prywatyzacyjna Longmana i Blumenfelda
 012. pozostałe setki afer w wydaniu PO

Data: 2010-02-28 11:53:46
Autor: -heÂŽsk-
AFERY PO - UZUPEŁNIENIE
On Sun, 28 Feb 2010 11:33:25 +0100, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

 [...]

>  012. pozostałe setki afer w wydaniu PO

 eee tam. trzeba bylo napisac,ze miliony.

--

 HeSk

AFERY PO - UZUPEŁNIENIE