AFl- podstawy - pytanie.

Data: 2011-01-30 17:01:58
Autor: Endriu
AFl- podstawy - pytanie.
A tak odbiegając od głównego wątku to jak w AFL-u zapisać:

"Close większe niż maksimum z ostatniego miesiąca."

Rozumiem, że zapis w stylu:

Close > Ref( H, -20 );

oznacza (chyba) close więsze od baru oddalonego od close o 20 ticków.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-30 20:15:56
Autor: DJ\(Dominik\)
AFl- podstawy - pytanie.
Może tak:
MaxOstMiesiaca=TimeFrameGetPrice("H",1*inMonthly,-1);

Data: 2011-01-31 08:25:13
Autor: Endriu
AFl- podstawy - pytanie.

Może tak:
MaxOstMiesiaca=TimeFrameGetPrice("H",1*inMonthly,-1);
C>MaxOstMiesiaca;

A jakby zamienić z "maksimum ostatniego miesiąca" na "maksimum z ostatnich 100 ticków" to jakby to wyglądało ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-31 10:41:38
Autor: DJ\(Dominik\)
AFl- podstawy - pytanie.
Pomógłbym Ci więcej, ale to o co pytasz jest do rozgryzienia po 10 minutach korzystania z amibrokerowego helpa, powinieneś trochę przysiąść przy nim.
DJ

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-31 18:09:38
Autor: Endriu
AFl- podstawy - pytanie.
Pomógłbym Ci więcej, ale to o co pytasz jest do rozgryzienia po 10 minutach korzystania z amibrokerowego helpa, powinieneś trochę przysiąść przy nim.

Nie mam plików helpa w sowim AMI (5.30 RC) , więc po wciśniećiu Help Contest nic nie wyskakuje.
Nie wiesz czasami czy idzie je gdzieś ściągnąć.. ? (przegooglowałem temat, trafiłem na coś takiego

http://www.amibroker.com/bin/UsersGuide.pdf

ale wydaje mi się że to nie to czgo szukam ).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-31 22:43:25
Autor: Architekt
AFl- podstawy - pytanie.
Dnia Mon, 31 Jan 2011 18:09:38 +0100, Endriu napisał(a):

[...]

Oj, Endriu Endriu to jakaś prowokacja, te Twoje problemy?

http://www.amibroker.com/guide/
http://www.amibroker.com/guide_pl/tutorial.html
i tu http://www.amibroker.com/guide_pl/h_timeframe.html

Wojciech_Filipek
www.amizone.prv.pl

Data: 2011-01-31 23:08:29
Autor: Dombrek
AFl- podstawy - pytanie.
Oj, Endriu Endriu to jakaś prowokacja, te Twoje problemy?

Raczej otwarte przyznanie się do kradzieży softu.

Data: 2011-02-01 09:00:27
Autor: Endriu
AFl- podstawy - pytanie.
Raczej otwarte przyznanie się do kradzieży softu.

Raczej testowania.
Póki co na razie ami AMI, ani Metas nie proponują np w sowim zakresie np. rysowania parabol - choćby taki jakie zaaplikowane są w głupim Windowowskim Paint-cie (z których korzysta np. Skippy - który aby to realizować napisał musiał napisać swój własny soft).

<http://ifutures.pl/download/file.php?id=5902&sid=0784744e2f4b3eb11a1e64d2f2a344a5&mode=view>

....które w mojej opini są podstawowym narzędziem tradera na futuresach opisującym aktualne trendy.
Mało tego - durnowatym i skandalicznym rozwiązaniem jeżeli chodzi o np. AMI jest koniecznoś podpinania jekiś durnych okresowo płatnych aplikacji typu Statica czy coś tam innego, aby wykreślić podstwę jezeli chodzi o tradowanie tzn. wykres LOP (nie da się tego zrobić z DDE- któe to jak najbardziej przez ten kanał dane takie jak najbardziej wysyła).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-01 12:02:35
Autor: skippy
AFl- podstawy - pytanie.
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ii8ejc$2i8$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ami kupiłem.
Przecież uzywasz Ami do programowania algorytmów, to cuo tu wyjeżdżasz z parabolami.
Poza tym nie znam żadnego notkowego softu rysującego parabole więc proszę mnie przywołuj mnie jako usprawiedliwienia na dowolne "testowanie" dowolnego softu.

Statica czy coś tam innego, aby wykreślić podstwę jezeli chodzi o tradowanie tzn. wykres LOP (nie da się tego zrobić z DDE- któe to jak najbardziej przez ten kanał dane takie jak najbardziej wysyła).

DDE jest do bani.

Data: 2011-02-01 17:41:49
Autor: Endriu
AFl- podstawy - pytanie.

DDE jest do bani.

Ale jest darmowy, a dla początkującego tradera który parokrotnie dostał po dupie to nie jest wcale jest takie bez znaczenia... :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-02-01 18:12:01
Autor: skippy
AFl- podstawy - pytanie.

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ii9d50$jpv$1usenet.news.interia.pl...

DDE jest do bani.

Ale jest darmowy, a dla początkującego tradera który parokrotnie dostał po dupie to nie jest wcale jest takie bez znaczenia... :).

DDE to proto transmisji.
Co to ma z darmowością?

Data: 2011-02-01 09:31:40
Autor: Endriu
AFl- podstawy - pytanie.
Oj, Endriu Endriu to jakaś prowokacja, te Twoje problemy?

http://www.amibroker.com/guide/
http://www.amibroker.com/guide_pl/tutorial.html
i tu http://www.amibroker.com/guide_pl/h_timeframe.html

Mam rozumieć że powyższe linki ukazują zawartość tego,  co jest w Amibrokerowskim help'ie ?. Bo jak na razie to nie widzę aby jakoś w tym helpie powiązano:

http://www.amibroker.com/guide_pl/h_timeframe.html

....TimeFrameGetPrice z tikami liczonymi "ilościowo", (to co widze to ujęcie w kategori Daily, Weekly itd....).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

AFl- podstawy - pytanie.