AG z od strony naszego podwórka

Data: 2012-08-21 14:08:00
Autor: m
AG z od strony naszego podwórka
W dniu 21.08.2012 13:49, SQLwiel pisze:
Czołem. O ile pamiętam, posty i pytania o AG pojawiały się tutaj od
chyba 2 lat.
BTW - czy zauważyliście, że sq...ńskie google wyłączyło wyszukiwanie w
treściach wiadomości, a zostawiło tylko "w tematach"?

A czy to się nie stało ładnych kilka lat temu?

Nikt tutaj AG nie potraktował poważnie.
Każdemu z odpowiadających/wyjaśniających sprawa śmierdziała na kilometr.
O co więc ten cały szum?

Też mnie to dziwi. Ponadto w prasie też każdy kto się o AG wypowiadał, ostrzegał mniej lub bardziej wyraźnie że to pachnie przekrętem.

Więc jak coś co sie wszystkim wydawało przekrętem okazało się przekrętem, to nagle zdziwienie i rozpacz ... :)

p. m.

AG z od strony naszego podwórka