AGD - fakt czy chłyt małketingowy ?

Data: 2011-08-15 21:39:46
Autor: Paweł Muszyński
AGD - fakt czy chłyt małketingowy ?
W dniu 2011-08-15 12:45, Adam Moczulski pisze:
Kupuję pralkę i w związku ztym chciałem zapytac czy rzeczywiście pralki
1200 obr. z tej samej serii i tego samego producenta sÄ… robione na
lepszych częściach niż te na 1000 obr. ? Czy może części są te same,
tylko elektronika ogranicza obroty tym za stówę tańszym ?
Drugie pytanie, jak w pralkach Boscha sprawdzic gdzie konkretnie zostały
wyprodukowane ? Na tabliczkach znamionowych nie znalazłem, a trochę
obawiam się rumuńskiej jakości.

Mój Bosh na kartonie pod pralkÄ… miaÅ‚ napisane Made in Turkey -  co ciekawe jest to model z seri WAE - w necie znajdziesz, że seria WAE jest w PL robiona :-)

P.

Data: 2011-08-16 09:19:21
Autor: Ghost

Użytkownik "Paweł Muszyński" <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org> napisał w wiadomości news:j2bsm2$avg$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Moze jest, tylko przez indyki.

Data: 2011-08-16 16:41:46
Autor: krys
AGD - fakt czy ch³yt ma³ketingowy ?
Pawe³ Muszyñski wrote:

W dniu 2011-08-15 12:45, Adam Moczulski pisze:
Kupujê pralkê i w zwi±zku ztym chcia³em zapytac czy rzeczywi¶cie pralki
1200 obr. z tej samej serii i tego samego producenta s± robione na
lepszych czê¶ciach ni¿ te na 1000 obr. ? Czy mo¿e czê¶ci s± te same,
tylko elektronika ogranicza obroty tym za stówê tañszym ?
Drugie pytanie, jak w pralkach Boscha sprawdzic gdzie konkretnie zosta³y
wyprodukowane ? Na tabliczkach znamionowych nie znalaz³em, a trochê
obawiam siê rumuñskiej jako¶ci.

Mój Bosh na kartonie pod pralk± mia³ napisane Made in Turkey -  co
ciekawe jest to model z seri WAE - w necie znajdziesz, ¿e seria WAE jest
w PL robiona :-)

Nie ma sie czym przejmowaæ, to tylko informacje prawdopodobne, ja widzia³am na w³asne oczy s³odycze schodz±ce z ta¶my, posiadaj±ce kod kreskowy inny ni¿ "590", a fabryka jak wó³ stoi na Mazowszu.
J.

Data: 2011-08-19 10:20:08
Autor: Adam Moczulski
W dniu 2011-08-15 21:39, Paweł Muszyński pisze:
[...]

Mój Bosh na kartonie pod pralką miał napisane Made in Turkey - co
ciekawe jest to model z seri WAE - w necie znajdziesz, że seria WAE jest
w PL robiona :-)

Toś mnie przestraszył. Już się szykowałem, że zgodnie z radami pana Sienkiewicza będę musial azjatę wstępnie obic by dobrze pracował, ale żadnych resztek kebaba w opakowaniu nie znalazłem i najprawdopodobniej jednak jest to polska produkcja.
We wszystkich serwisach stwierdzili, że części do pralek na 1000 i 12000 obrotów są dokładnie te same, nie ma więc co przepłacac.

Adam

AGD - fakt czy chłyt małketingowy ?