[upgrade] AGP Radeon9200 -> ? / Athlon 2000+ -> ?

Data: 2009-08-03 14:39:58
Autor: diverek
[upgrade] AGP Radeon9200 -> ? / Athlon 2000+ -> ?
Cześć,
Mam podobny sprzęt (podobny wiekowo :)), jeszcze na KT400 (Gigabyte 7VRXP v.2.0 na szynie FSB133). Ostatnio wymieniłem w nim Athlona 1800+ na 2400+ (koszt po sprzedaży starego jakieś 40zł), dołożyłem RAMu do 1GB (100zł) i zamieniłem Radeona 9100 na GeForca 7600GT (AGP oczywiście i tutaj wydatek był rzędu 300zł). Athlona podgoniłem jeszcze na 2800+. Komp odżył niesamowicie, co więcej, w tej chwili pracuje na nim Windows 7 32bit. Córka jest bardzo zadowolona, bo o dziwo działa to wszystko lepiej niż na WinXP (może to subiektywna opinia po postawieniu świeżego systemu). Nie wiem czy w tej chwili opłaci Ci się podobna modernizacja, ponieważ ja swoją wykonywałem chyba na ostatni gwizdek, tj. przed znaczną podwyżką cen starszych podzespołów, głównie CPU i RAM (mniej więcej rok temu). Na pewno za 0,5-1rok czeka mnie modernizacja gruntowna, a najpewniej całkowita zmiana platformy, jednak do dnia dzisiejszego sprzęt działa bardzo stabilnie i przyzwoicie szybko. Córa nie ma jakiś specyficznych wymagań, trochę amatorskiej obróbki zdjęć, jakieś Sims 2, nawet 3 jej ruszyły choć frajda z gry jest mierna, muza, internet itp.

--
Pzdr,
Tom

[upgrade] AGP Radeon9200 -> ? / Athlon 2000+ -> ?