AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!

Data: 2009-08-12 22:05:00
Autor: Lisciasty
AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
On 13 Sie, 02:03, Alojzy Zakalec <alojzy.zaka...@gmail.com> wrote:
dobra rada - wybierzcie inny klub. Przed wejściem można się nasłuchać
też wiele złego o klubie, teksty w stylu "totalne dno",
"kamieniołomy", "porażka" często można usłyszeć w tłumie

Fstrzonsajonce :>

Jak mi się nie podoba kino/sklep/stragan to omijam
i idę do innego, ale ja to truskawki cukrem :]

Pzdr.
L.

Data: 2009-08-13 07:29:21
Autor: Alojzy Zakalec
On Aug 13, 7:05 am, Lisciasty <liscia...@post.pl> wrote:
> [...]

> też wiele złego o klubie, teksty w stylu "totalne dno",
> "kamieniołomy", "porażka" często można usłyszeć w tłumie

not impressed? to poczytaj inne wypowiedzi z tego forum
albo też i z innych forów, jak np. tę (jest tu od razu jak można
wezwać policję):
http://www.pora.pl/venue/enklawa-art-music-club
"dziewczyna  (20 dni temu)
Najgorszy z najgorszych klubów w jakim byłam i to zaledwie 5 minut w
nim spędziłam. zostałam tam agresywnie potraktowana przez pewnego pana
ok.50lat gdzie ja mam jedyne 21lat nie chcialam z nim rozmawiac i on
wpadl w szał, zaczął mnie mocno szarpać za włosy i grozić ze mnie
wyrzuci z klubu i ze mnie pobije... bylam przerazona zawolano
ochroniarza oczywiscie mi nie uwierzyl bo ten pan jest stalym klientem
i go zna, po prostu smiechu warte zostala wezwana policja.. wszyscy
sie wyparli wszystkiego a mnie wyrzucono z klubu. nie polecam nikomu
uwazajcie dziewczyny. a ja juz powiadomilam kogo trzeba temu panu nie
daruje..."

Data: 2009-08-13 09:57:23
Autor: Lisciasty
On 13 Sie, 16:29, Alojzy Zakalec <alojzy.zaka...@gmail.com> wrote:
[...]

Ale co mnie obchodzą wynurzenia ludzi którzy czują się chorzy
jeśli nie są widziani w trędi dżezi klubie mimo że to siedlisko
dresiarzy i trzeba się ukorzyć na wstępie żeby dostąpić zaszczytu
wstąpienia tamże?
Jak ktoś jest na tyle bezkrytyczny, że poświęca swoją godność
a czasem zdrowie tylko po to żeby BYĆ akurat tam bo tam
chodzi "śmietanka" to nie mam zamiaru żałować, że dostał
bęcki od małpoluda "ochroniarza", bo stało się to niejako
na własne życzenie.
Jak ktoś pisze że wszyscy mają dany
klub za mordownię, że trzeba się płaszczyć przed dresem
żeby wejść i jeszcze płacić za to pieniądze, to według mnie
taki drobny incydent z obiciem wewnątrz jest bardzo
pożyteczną i tanią lekcją która być może wpłynie w jakiś
sposób na danego człowieka i sprawi, że ów zacznie
używać tego, co Bozia wpakowała mu do czaszki...

Pzdr.
L.

Data: 2009-08-13 07:38:38
Autor: Alojzy Zakalec

Data: 2009-08-13 09:33:29
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail lisciasty@post.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

czyli jeden z tych co im policja nie jest potrzebna bo jak gdzies sie bija to tam nie chodzisz, jak gdzies kradna to tam nie chodzisz, jak bank stosuje dziwne zapisy w umowie, to z jego umow nie korzystasz a jak cie zle potraktuja w klubie (zgwałca... ?) to wiecej tam nie idziesz. Fajnie.
W całej historii IMO pojawiaja sie dwa pytania:
- po co wchodzili, skoro czesc znajomych nie została wpuszczona?
- dlaczego nie wezwano policji

"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż
najgłośniejszy zew obowiązku." Pablo Picasso

Data: 2009-08-13 03:28:29
Autor: Lisciasty
AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
On 13 Sie, 11:33, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
[...]

Chyba nie doczytałeś wszystkiego.
Skoro, cytuję "Przed wejściem można się nasłuchać
też wiele złego o klubie, teksty w stylu "totalne dno",
"kamieniołomy", "porażka" często można usłyszeć w tłumie
niewpuszczonych (powinni się raczej cieszyć) oraz wyprowadzanych
ludzi..."
 oraz widząc na bramce małpoluda który robi łaskę
że wpuści do środka lub wpuszcza tylko część ludzi,
trzeba być ostatnim kretynem żeby mimo to
pchać się tam na siłę, a potem mieć pretensje,
że drinki rozwodnione, chamstwo, biją itp.

Myślenie na ogół nie boli :>
Pzdr.
L.

Data: 2009-08-13 11:03:28
Autor: Budzik
[...]

doczytałem
chodzi mi raczej o postawe w stylu byłes głupi, poszedłes, to teraz sobie radz.
Nie zgadzam sie - uwazam, ze nawet jak popełniło sie bład, do ktorego ma sie prawo - mozna walczyc z wlascicielem takiego burdelu o zwrot kasy za wejscie czy od razu wzywac policje ze wzgledu na nieprawne zachowanie ochrony.

Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.
Andrzej J. Turowicz

Data: 2009-08-13 17:35:27
Autor: Piotr [trzykoty]
AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote
Nie zgadzam sie - uwazam, ze nawet jak popełniło sie bład, do ktorego ma
sie prawo - mozna walczyc z wlascicielem takiego burdelu o zwrot kasy za
wejscie

Zgodnie z prawem tak. Ale w miejscach, gdzie jest tłum, półmrok, pot i alkohol oraz chamski (a może pijany) personel to strach nawet głośno się zaśmiać, a co dopiero dochodzić praw do zwrotu za kilkunastozłotowy bilet. Jak złożysz pozew do sądu, to się okaże, że Cie tam nie było. A jak tam byłeś to osiłki zeznają, że stwarzałeś zagrożenie, jak będzie trzeba to nawet terrorystyczne, dlatego Cie wyprowadzili...itd. Raz na jakiś czas, da się utemperować takie chamstwo, ale zwykle można stracić tylko kasę lub zęby.

czy od razu wzywac policje ze wzgledu na nieprawne zachowanie
ochrony.

Że nie wpuścili? Były już na grupie tematy. Dyskusyjna sprawa, nie ma obowiązku zawierania umów, może prowadzący lokal nie chce zawrzeć umowy. To jego prywatny lokal.

Data: 2009-08-13 17:48:29
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail trzykoty_TNIJ@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

nie, nie dlateg ze nie wpuscili.
Np. dlatego, ze siła wyrzucaja, ze nie chca oddac mienia, ze w tym przypadku zastsowano srodki przymusu bezposredniego, wreszcie zeby wlasnie np. udokumentowac ze sie w tym lokalu było.

P.S. Pamietam, ze dyskusje pod tytułem - to mój prywatny sklep, nie musze ci chciec sprzedac/ wykonac usługi konczyły sie innymi konkluzjami, niz ta o  której piszesz...

"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."
La Rochefoucauld

Data: 2009-08-13 11:54:33
Autor: Michal Jankowski
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

- po co wchodzili, skoro czesc znajomych nie została wpuszczona?

To nie jest temat na te grupe, ale czytalem kilka artykulow nt. tzw.
clubbingu, z ktorych wynikalo, ze jest to absolutnie typowe
zachowanie. Idzie kilkoro znajomych, czesc wchodzi, czesc nie, i obie
czesci uwazaja to za cos normalnego, "tak ma byc", i jutro znowu ida
razem, i znowu czesc (inna!!!) wchodzi, czesc nie, itd. Oberwanie od
ochrony od czasu do czasu po ryju tez jest wliczone w system.

Dla mnie to jest niepojete, ale ja to truskawki cukrem.

Oczywiscie raz na rok do tzw. klubu chce wejsc grupa osob nieznajaca
tamecznych obyczajow i wtedy robi sie afera i artykuly prasowe.

Ja bym tylko chcial poznac liste lokali, gdzie takie zasady
obowiazuja, a gdzie nie, bo czasem by czlowiek chcial gdzies pojsc na
piwo czy cos, a stycznosci z tym srodowiskiem nie zycze sobie miec.

  MJ

Data: 2009-08-13 11:56:59
Autor: ąćęłńóśźż
AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W W-WIE !!!
No i to jest clue.
Ciekawi mnie, czy laska wpuszczona też weszła już bez facia ;-))

Natomiast co do wypraszania i wyrzucania gościa, który zapłacił i wszedł to faktycznie kryminał.
Została zawarta umowa.

Ale racja:  do takich spelun nie chodzić.
Tyle tylko, że często się idzie dwa razy:  pierwszy i ostatni.
Żal szczególnie, jak jacyś np. goście przyjeżdżają i chcesz ich trochę oprowadzic po klubach, do których niekoniecznie sam byś poszedł/poszła.
JaC

-- -- -

- po co wchodzili, skoro czesc znajomych nie została wpuszczona?

Data: 2009-08-13 16:24:41
Autor: ant
ąćęłńóśźż wrote:
[...]

Generalnie jestem za, tylko jednego jestem ciekaw.
Kto z kim zawarł umowę? IMO klient, który zapłacił
wjazd zawarł umowę z Właścicielem/Firmą czy zatem
ochroniarz ma prawo występować w imieniu  firmy
i rozwiązywać umowy, których nie jest stroną?
No chyba, że faktycznie ma upowaznienie ;)
Ale zwrot kasy się należy.

Data: 2009-08-13 16:42:55
Autor: ALEX Przekliniak
AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!
Lisciasty ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

Widać Warszawa to takie małe miasto że tylko jeden klub tam funkcjonuje. ROTFL.

--
ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!