AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!

Data: 2009-08-16 14:35:42
Autor: PiotRek
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:tjujl6-ha2.ln1ncc1701.lechistan.com...

> Pomijam już fakt, że w innych częściach kraju 112 zazwyczaj
> jest kierowane do Straży Pożarnej.
>
> Polecam zapoznanie się z tymi dokumentami:
> http://www.uke.gov.pl/_gAllery/16/30/16300/AUS_AL_112_TAB_2_ed_8_tm.pdf
> http://www.uke.gov.pl/_gAllery/16/29/16299/AUS_AL_112_TAB_1_ed_8_tm.pdf

Zwróć uwagę na datę dokumentu.

Znalazłem u siebie na dysku analogiczne dokumenty z 10.08.2005 r.
Też niemal wszędzie jest PSP. :-)

Piotr

Data: 2009-08-16 20:08:22
Autor: Andrzej Lawa
PiotRek pisze:

Znalazłem u siebie na dysku analogiczne dokumenty z 10.08.2005 r.
Też niemal wszędzie jest PSP. :-)

No to w takim razie te dokumenty są o kant odwłoka potłuc, bo mi się
zdarzyło po 2005 kilka razy zadzwonić i ani razu nie zgłosiła się straż
pożarna.

AGRESYWNA "SELEKCJA" W KLUBACH W WAWIE !!!