AHCI a windows7

Data: 2009-09-09 11:54:17
Autor: Wiktor S.
AHCI a windows7
i co? i BSOD...
w Windows7 rzadko go widuję, ale się zdarzył...

Jeszcze nigdy nie widziałem BSODa na Viście, a za to na jednym komputerze Windows 7 sypał BSODem przy każdym zamykaniu :-)

--
Azarien

Data: 2009-09-09 12:26:09
Autor: qwerty
AHCI a windows7
Użytkownik "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h87u0v$sp8$1@news.onet.pl...
i co? i BSOD...
w Windows7 rzadko go widuję, ale się zdarzył...

Jeszcze nigdy nie widziałem BSODa na Viście, a za to na jednym komputerze Windows 7 sypał BSODem przy każdym zamykaniu :-)

Jaka karta graficzna? U mnie wywalał BSOD, ale przez kretynów, którzy nie potrafią napisać sterowników (nvidia). Na ati ani razu nie wywalił.

Data: 2009-09-09 14:23:17
Autor: Arek Wołowicz
AHCI a windows7
Wiktor S. pisze:
i co? i BSOD...
w Windows7 rzadko go widuję, ale się zdarzył...

Jeszcze nigdy nie widziałem BSODa na Viście, a za to na jednym komputerze Windows 7 sypał BSODem przy każdym zamykaniu :-)

Odkopali starą dziurę w obsłudze SMB v2 i można mieć bsoda na zawołanie, ze zdalnej maszyny:
http://it.slashdot.org/story/09/09/08/1345247/Windows-7-Reintroduces-Remote-BSoD

Pozdrawiam,
Arek.

--
[ Arkadiusz Wołowicz      ]
[ wolek [at] epf [dot] pl ]

Data: 2009-09-09 15:07:58
Autor: BQB
AHCI a windows7
Arek Wołowicz pisze:
Wiktor S. pisze:
[...]

Przepisali na nowo :P
CTRL + C
CTRL + V
+ ręczne modyfikacje dopasowania do 7 ;-)

Data: 2009-09-09 14:51:47
Autor: ..Aldi..
AHCI a windows7
jak zmieniłem karte grafiki, to BSOD od ręki...
namęczyłem się jak kto głupi, żeby go ustawić
na nowo do normalnego działania...

AHCI a windows7