AHCI-->IDE

Data: 2010-03-01 11:52:59
Autor: wirefree
AHCI-->IDE
OMSON pisze:
Powielając temat na tej grupie (na grupie poświęconej systemom NT nie uzyskałem odpowiedzi), chciałbym zapytać o metodę modyfikacji XP Pro 32-bit oraz Se7en Ultimate 64-bit (instalowane w trybie zgodności z AHCI) tak aby bez reinstalacji zadziałały w trybie IDE (po przestawieniu  w BIOS-ie).
Pytam, gdyż mam wątpliwości co do wspierania trybu AHCI przez nowo zakupioną płytę Gigabyte GA-EG41MF-US2H Rev. 1.0 (w miarę możliwości chciałbym pozostać przy dotychczasowych instalacjach OS'ów).

Swoją drogą - ktoś może mi podpowiedzieć jaka jest różnica pomiędzy rewizją 1.0 a 1.1 tej płyty?

Pzdr, OMSON

W jezyku polskim istnieje takie slowo jak Wersja .

Data: 2010-03-01 13:03:17
Autor: OMSON
AHCI-->IDE
wirefree pisze:

W jezyku polskim istnieje takie slowo jak Wersja .

A merytorycznie (do zadanego pytania) jakie ma to znaczenie Twoim zdaniem? ;)

Pzdr, OMSOn

AHCI-->IDE