AIO - co warto kupić?

Data: 2013-08-15 15:39:06
Autor: aL
AIO - co warto kupić?
Mam zamiar zakupić komputer All-in-one dla rodziców.
Komputer będzie służył wyłącznie do przeglądania www, e-mail
plus aplikacje biurowe MS. Rozmiar matrycy 20-23 cale.
System najchętniej Win7 64. Na zakup mam przeznaczone 3000 PLN.
Do wyboru mam sprzęt MSI, Lenovo i ASUS. Dell odpadł wstępnie
ze względu na cenę, ale jeśli nie ma nic godnego zakupu z tych trzech
firm, to  doÅ‚ożę do Della i gwarancji NBD. Za sugestie odnoÅ›nie
zakupu notebooka lub złożenia blaszaka dziękuję. Interesuje mnie
wyłącznie opinia osób, które posiadają lub pracowały na sprzęcie
AIO wyżej wymienionych 3 firm.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.

AIO - co warto kupić?