AIRBAG kierowcy wymieniony czy nie?

Data: 2010-01-20 23:07:06
Autor: to
AIRBAG kierowcy wymieniony czy nie?
Marquez wrote:

Czy Waszym zdaniem poduszka powietrzna kierowcy (plastikowa os³ona) jest
oryginalna, czy te¿ mog³a zostaæ wymieniona?
http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C11/23/64/C11236414_8.jpg
Pytam, bo mam co do tego w±tpliwo¶ci. Plastik j± os³aniaj±cy ró¿ni siê
odcieniem i stopniem zu¿ycia od reszty kierownicy i dopasowaniem na
skraju. Pacjent to Citroen Xsara II, rocznik 2001, przebieg 102.000
kliometrów

Po zdjęciu ocenić się nie da.

--
cokolwiek

Data: 2010-01-21 08:12:28
Autor: wchpikus
AIRBAG kierowcy wymieniony czy nie?
Witam!
A nie powinno byc zgaszonej swiecacej kontrolki silnika?
Na jednym jest na drugim nie...
Moze znika po chwili...

Data: 2010-01-21 08:30:34
Autor: lublex
AIRBAG kierowcy wymieniony czy nie?
Użytkownik "wchpikus":
A nie powinno byc zgaszonej swiecacej kontrolki silnika?
Na jednym jest na drugim nie...
Moze znika po chwili...

A to zalży od tego czy silnik zgaszony czy nie.
(zerknij na obrotomierz)

pozdr
lublex

Data: 2010-01-21 08:32:36
Autor: mateusx6
AIRBAG kierowcy wymieniony czy nie?

U¿ytkownik "wchpikus" <wchpikus@wytnijtowp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hj8uos$1p36$1news2.ipartners.pl...
Witam!
A nie powinno byc zgaszonej swiecacej kontrolki silnika?
Na jednym jest na drugim nie...
Moze znika po chwili...

No wez chlopie oprzytomnij... jezdziles kiedys samochodem? jak przekrece kluczyk, pstrykne szybko fotke to i u mnie wszystke kontrolki sie pala... i co? Mam auto zepsute wg Ciebie? :]

Data: 2010-01-21 08:48:39
Autor: wchpikus
AIRBAG kierowcy wymieniony czy nie?
Witam!

No wez chlopie oprzytomnij... jezdziles kiedys samochodem?

Nie, u mnie furmanka ma tylko cugle, a kon jakos nie swieci przy starcie:)

Data: 2010-01-21 17:30:35
Autor: eManitou
AIRBAG kierowcy wymieniony czy nie?

Uzytkownik "wchpikus" <wchpikus@wytnijtowp.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:hj90so$1q87$1@news2.ipartners.pl...

Nie, u mnie furmanka ma tylko cugle, a kon jakos nie swieci przy starcie:)

Powinienes wymienic bat.

AIRBAG kierowcy wymieniony czy nie?