AIRBUS - o kant dupy rozbić !!!!

Data: 2010-03-20 21:16:37
Autor: MH
AIRBUS - o kant dupy rozbić !!!!
Posklejałem , fajnie wygląda , ale .... Nie spełnia swojej podstawowej funkcyj.
(pisane po staropolsku). A po nasemu , ta ciulnia fruwać niekce !!!
Cuz cyni8ć  mom ??!! Arbuz łokrutnie drogim jez !!!

MH

Data: 2010-03-20 21:38:03
Autor: raff
AIRBUS - o kant dupy rozbić !!!!
MH pisze:
Posklejałem , fajnie wygląda , ale .... Nie spełnia swojej podstawowej funkcyj.
(pisane po staropolsku). A po nasemu , ta ciulnia fruwać niekce !!!
Cuz cyni8ć  mom ??!! Arbuz łokrutnie drogim jez !!!

Bo zes go za mocno scisnul, jakzes go tym bandazem poobwijoł.

R.

Data: 2010-03-20 21:47:43
Autor: MH
AIRBUS - o kant dupy rozbić !!!!
MH pisze:
> [...]
> Cuz cyni8ć  mom ??!! Arbuz łokrutnie drogim jez !!!

Bo zes go za mocno scisnul, jakzes go tym bandazem poobwijoł.
==================

Łogupiołzwś cyco ??!! Dyć tego ARBUZA zam nicym niebandowoł !!! ACETONEM zem go
kleił !! A co siem tycy ściskania ... , s Ewkom jezem  na jutro umuwiony  !!

MH

Data: 2010-03-20 21:42:52
Autor: Polok_prawdziwy
AIRBUS - o kant dupy rozbić !!!!
MH wrote:

Posklejałem , fajnie wygląda , ale .... Nie spełnia swojej podstawowej
funkcyj. (pisane po staropolsku). A po nasemu , ta ciulnia fruwać niekce
!!!
Cuz cyni8ć  mom ??!! Arbuz łokrutnie drogim jez !!!

No..., ajakbyś go z Cantoryji ściepnoł...?

- mozeby zafruwoł...

AIRBUS - o kant dupy rozbić !!!!