AKTA-odpowiedni temat na grupę

Data: 2012-01-24 08:45:39
Autor: NKAB -
AKTA-odpowiedni temat na grupę
Witam.

Sprawa wydaje mi się poważna i warta dyskusji.

Mnie osobiście zastanawia co kryje się pod AKTA,
bądź co bądź w USA rządzą bardzo mądrzy Żydzi, których szanuję i
którzy są doskonałymi prawniczymi prestigitatorami
i potrafią odwrócić uwagę od meritum sprawy.

I teraz:

Czy to prawo może nakazać fizyczne zniszczenie serwerowni
GAZETY.PL bo jakiś redaktor niechcący naruszył czyjeś prawa,
bo WÓCZANKA uszyła koszule, które są łudząco podobne do NIKE
więc zniczyć im wszystkie maszyny itp.

(tekst akta w google: m11015223,ACTA.pdf)

Starajcie się zobaczyć drugie dno tego dokumentu.

Andrzej.

Data: 2012-01-24 10:39:22
Autor: GR001
[...]

Wydaje mi się, że jest to nowy rodzaj prawa, który zdecydowanie zmieni nasze obowiązki.
Do tej pory trzeba było znac nasze prawo i przed nim odpowiadać. Świat się globalizuje i
teraz ustanowimy sobie prawo, które będzie zobowiązywać nas - polaków - europejczyków
do przestrzegania praw amerykańskiego i ch... wie jakiego jeszcze.
Upublicznienie tajnych informacji będzie skutkować deportacją i Guantanamo...
Mnie osobiście nie przeszkadza, że ktoś łamie moje prawa autorskie i publikując coś w necie
liczę się z tym, że może dojdzie do łamania takich praw. Nie ściągam specjalnie plików opisanych jako chronione i takich, w których napisane jest, że autor sobie nie życzy upubliczniania ich bezpłatnie...
Brak konsultacji społecznych w Europie, w Polsce nad tak podstawowym ogranieczeniem prawa do decydowania
o zawartości mojej kieszeni uważam za AKT przekreślający sensowność i zasadność obecnie panującej u nas demokracji. Jestem zwolennikiem PO i na nich głosowałem przez wiele lat, ale podpisanie tego aktu bez konsultacji społecznych powoduje, że niegdy więcej na nich nie zagłosuje i wszystkich do tego zachęcam.
pozdr.
gr

Data: 2012-01-25 08:22:55
Autor: SDD

Użytkownik "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> napisał w wiadomości news:jflu8a$ebn$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale korytko jeszcze beda mieli fuksem przez prawie 4 lata, wiec ich to wali. Na trzecia kadencje i tak by sie nie zalapali, bo ilez mozna maskowac pustą kasę?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-01-25 08:32:10
Autor: NKAB -
AKTA-odpowiedni temat na grupę
Obudzimy się i będziemy długo dyskutować jak naruszenie
prawa będzie na 1zł a obsługa prawna wygranego procesu
będzie na kilkadziesiąt tysięcy dolarów USA,
a których wypłatę gwarantuje AKTA.

Andrzej.

--

AKTA-odpowiedni temat na grupę