[fotki] ALBANIA (+Macedonia, Kosowo, Czarnogora) - fotorelac

Data: 2009-05-18 13:31:49
Autor: Janek
[fotki] ALBANIA (+Macedonia, Kosowo, Czarnogora) - fotorelac
Hej Ho Pawle, To mnie ze znajomymi w Szkodrze spotkaliście ;-)

Chyba się zgodzę że bez asfaltu to inny świat. Niemniej ciężko po nim jeździć. 88km szutru na odcinku Kukes-Preszkopi wytłukło nam dupy niemiłosiernie :P
A w samej Albanii i na asfalcie było dla nas wystarczająco egzotycznie ;-)

Btw: Choć nie dawałeś nam szans, dojechaliśmy tego dnia do Puki (no dobra, przed północą ;-) )

Pozdrawiam,
Janek

Data: 2009-05-18 15:56:05
Autor: Paweł Pontek
[fotki] ALBANIA (+Macedonia, Kosowo, Czarnogora) - fotorelac
Janek napisał(a):
Hej Ho Pawle,

Czesc !

To mnie ze znajomymi w Szkodrze spotkaliście ;-)

Milo mi, ze sie odezwales !

Chyba się zgodzę że bez asfaltu to inny świat.

:-)

Niemniej ciężko po nim jeździć. 88km szutru na odcinku Kukes-Preszkopi wytłukło nam dupy niemiłosiernie :P

Mysmy ten odcinek robili "pod gorami" (droga bardziej na wschod).

.... ale o tym, ze na Waszym odcinku jest "szuter" dowiedzielismy sie
wczesniej od samotnego sakwiarza z Gdanska, ktorego spotkalismy pomiedzy
Peshkopi i Blatte

A w samej Albanii i na asfalcie było dla nas wystarczająco egzotycznie ;-)

.... trzeba sie bylo zapuscic gleboko w gory !
:-)

Btw: Choć nie dawałeś nam szans, dojechaliśmy tego dnia do Puki (no dobra, przed północą ;-) )

.... ja - z rozmowy - zrozumialem ze chcecie dojechac do Kukes. A to
jeszcze "hektar" dalej.

Sa gdzies: fotki albo jakas relacja z Waszego wyjazdu ?

Pozdrawiam,
PABLO

[fotki] ALBANIA (+Macedonia, Kosowo, Czarnogora) - fotorelac