ALBUMY (Franco Gallegati VS. PEREGO Sergio)

Data: 2009-03-02 14:51:51
Autor: HALF&HALF
ALBUMY (Franco Gallegati VS. PEREGO Sergio)
Od dluzszego czasu zastanawialem sie, co by porzadek w zdjeciach rodzinnych porobic i nadarzyla sie ku temu okazja.
Album... tu pojawia sie klopot jak to w kraju "dostepnosci" wszelakich produktów. Z ciekawszych producentów zauwazam dwóch: Franco Gallegati i Perego Sergio, gdzie tego drugiego zamówilem album Madrid. Przyznam szczerze jakos moje zachwyty opadly i raczej zdecyduje sie go zwrócic. To co osobiscie nie podoba mi sie w nim to jego "napompowana" cos jak tapicerowana okladka a nie jak to drzewiej bywalo "od deski do deski" no i ta waga, która raczej po dodaniu zdjec w/w tapicerowanie wyprostuje :-) U drugiego z producentów nie jest to 35x35cm a 30x30 ale albumy sa zdecydowanie lzejsze. Okladki... i tu nie wiem co powiedziec, bo widzialem tylko nizsze modele a te wysokie równiez kupujemy jak kota w worku.Widzial ktos z Was ew. ma albumy Franco Gallegati z serii TOP? Ktos mial juz podobny dylemat, widzial fizycznie Franco i Perego z wysokich serii, o których pisze i jest mi cos w stanie doradzic?

Z góry dziekuje i pozdrawiam

ALBUMY (Franco Gallegati VS. PEREGO Sergio)