ALCATEL ONETOUCH IDOL

Data: 2013-05-12 14:32:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ALCATEL ONETOUCH IDOL
ALCATEL ONETOUCH IDOL <-- to dobry telefon?
A jako smartfon z Androidem na pokładzie też jest dobry?
a jako komputer z małym monitorem i możliwością dzwonienia?...

  http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2013/02/alcatel-one-touch-idol-x-5-cali-1080p-i-android-4.2
  http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.alcatel.com/&prev=/search%3Fq%3Dalcatel%26client%3Dopera%26hs%3DuXk%26channel%3Dsuggest

Tu Idol kosztował 1089 do 9 rano dnia dzisiejszego.

  http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/alcatel-one-touch-ot-6030d-idol-srebrny.bhtml#opinie

-=-

Gigabyte nie ma tradycyjnego radia. Odpada.
Ponadto 202 raz ma dwurdzeniowy a raz jednordzeniowy,
na dodatek w opisach obu tych modeli może wystąpić
ten sam MT6575 **bodajże**. Bywa, że zamiast MT jest
MTK, czasami na końcu są jakieś dopiski jednoliterowe...

I chyba wielu pisze z głowy, jak ja, ale nie dodaje **bodajże**.

Tu ma dwa rdzenie:

  http://www.gsmarena.com/gigabyte_gsmart_gs202-5174.php

a w innych miejscach ma tylko jeden, i tak naprawdę jest,
to znaczy są dwa różne telefony Gigabyte 202 różniące się
znacznie między sobą...

Tu ma właśnie jeden rdzeń i MT6575:

  http://www.mgsm.pl/pl/katalog/gigabyte/gsmartgs202/Gigabyte-GSmart-GS202.html

  Procesor:  MediaTek MT6575

Nie wiem, jaki jest cel w proponowaniu dwóch różnych telefonów
mających niemal tę samą nazwę... Różnica tkwi co najmniej w CPU
i w matrycy -- jeśli dobrze pojmuję...

-=-

  http://www.skapiec.pl/site/cat/20/comp/6314538

723G nie jest zły, ale Corninga nie ma; miejsce
na 2G można wykorzystać na PlayKartę z bezpłatnym,
ale bardzo powolnym dostępem do netu tam, gdzie
Aero2 nie sięga? Można też wrzucić tam reklamówkę
dawaną przez Play -- po doładowaniu wysokim na 5 pln
można dzwonić z tego przez rok...

-=-

  http://www.youtube.com/watch?v=mXa0S9tCJIc

Ten ma mocne szkło, ale nie pójdzie na tym Aero2.
To chyba Jiayu g3.

-=-

Rozpatruję też możliwość nabycie czegoś, co nazywa się OVERMAX.

-=-

Prosto z Chin też kupuję -- i nie narzekam, ale kupno smartfonu
tą drogą może być ryzykowne, choćby z powodu niechodzenia Aero2...
Znam (z opisów) smartfonu z UMTS na 900 MHz takie, które Aero2
nie obsługują... Rzecz jasna nie o sławną (ale chyba już od dawna
nieaktualną) TS11 (czy jakoś tak) tutaj chodzi, ale coś innego.

Data: 2013-05-12 15:08:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ALCATEL ONETOUCH IDOL

"Eneuel Leszek Ciszewski" kmo27n$q7n$1@speranza.aioe.org

Tu ma właśnie jeden rdzeń i MT6575:

 http://www.mgsm.pl/pl/katalog/gigabyte/gsmartgs202/Gigabyte-GSmart-GS202.html

 Procesor:  MediaTek MT6575

A tu już ma dwa:

   http://media2.pl/telekomunikacja/102328-Dwukartowiec-GSmart-GS202-od-Gigabyte.html
   podzespołów oraz płynną pracę aplikacji pod kontrolą Androida ICS
   odpowiada dwurdzeniowy procesor MTK6575 z zegarem 1GHz.

Inni zaś twierdzą, że jest tam nie MTK6575, ale 6577...

Data: 2013-05-13 00:12:09
Autor: ToMasz
ALCATEL ONETOUCH IDOL
To chyba Jiayu g3.

Rozpatruję też możliwość nabycie czegoś, co nazywa się OVERMAX.

-=-

Prosto z Chin też kupuję -- i nie narzekam, ale kupno smartfonu
(...)

widzisz... to jest tak. specyfikacja jedno, a życie drugie. Może tak się trafić, że dla kogoś kto miał TELEFON, urządzenie z chin to odpustowa zabawka. Może mieć podstawowe błędy utrudniające użytkowanie. nie wiem jakie, ale ktoś tu ze dwa lata temu pytał o chińskiego smartfona i okazało się że ktoś na grupie miał taki telefon. miał tydzień, upadł mu. dwa razy z całej siły o podłogę upadł. nie pamiętam o co wtedy chodziło, ale był to banał, niestety mocno dotkliwy dla kogoś kto żył z telefonem przy uchu.
Ja też szukam jakiegoś telefonu, z dużym ekranem. ostatnio staniały sgs2 - super wsparcie. jeszcze większe są L9 - też poniżej tysiaka. warto oszczędzić 2-3 stówy? skłaniam się w kierunku negatywnej odpowiedzi, ale   w moim wieku coraz cenniejszy jest święty spokój w stosunku do wartości banknotów.
Niemniej jednak jak zdobędziesz wiarygodne informacje, filmy zdjęcia na temat chińskich telefonów z androidem - ja i ta grupa, będziemy wdzięczni za relacje.

ToMasz

Data: 2013-05-13 00:38:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ALCATEL ONETOUCH IDOL

"ToMasz" 519013b8$0$1270$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Oglądałem w MM Alcatele. Matryce nie zachwyciły, jednobryłowość także...
Ogólnie fajne, ale ani słowa o tym, czy współpracują z Aero2, jakie mają
RAMki (DDR2 czy DD3) itd... MM wziął m@ila do mnie -- mam dostać informacje...

Skłaniam się q Acerowi...

A może warto zaczekać na lepsze czasy?... Bezdrutowe ładowanie i NFC?...
Android zyska konkurenta w FireFoxie?...

  http://www.dobreprogramy.pl/Firefox-Marketplace-otwarty-dla-testerow-aplikacje-czekaja-na-oceny,Aktualnosc,36858.html
  https://marketplace.firefox.com/

Ponoć testerzy i programiści dostają smartfony do testowania...

ALCATEL ONETOUCH IDOL