ALCATEL ONETOUCH IDOL

Data: 2013-05-13 00:12:09
Autor: ToMasz
ALCATEL ONETOUCH IDOL
To chyba Jiayu g3.

Rozpatruję też możliwość nabycie czegoś, co nazywa się OVERMAX.

-=-

Prosto z Chin też kupuję -- i nie narzekam, ale kupno smartfonu
(...)

widzisz... to jest tak. specyfikacja jedno, a życie drugie. Może tak się trafić, że dla kogoś kto miał TELEFON, urządzenie z chin to odpustowa zabawka. Może mieć podstawowe błędy utrudniające użytkowanie. nie wiem jakie, ale ktoś tu ze dwa lata temu pytał o chińskiego smartfona i okazało się że ktoś na grupie miał taki telefon. miał tydzień, upadł mu. dwa razy z całej siły o podłogę upadł. nie pamiętam o co wtedy chodziło, ale był to banał, niestety mocno dotkliwy dla kogoś kto żył z telefonem przy uchu.
Ja też szukam jakiegoś telefonu, z dużym ekranem. ostatnio staniały sgs2 - super wsparcie. jeszcze większe są L9 - też poniżej tysiaka. warto oszczędzić 2-3 stówy? skłaniam się w kierunku negatywnej odpowiedzi, ale   w moim wieku coraz cenniejszy jest święty spokój w stosunku do wartości banknotów.
Niemniej jednak jak zdobędziesz wiarygodne informacje, filmy zdjęcia na temat chińskich telefonów z androidem - ja i ta grupa, będziemy wdzięczni za relacje.

ToMasz

Data: 2013-05-13 00:38:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ALCATEL ONETOUCH IDOL

"ToMasz" 519013b8$0$1270$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Oglądałem w MM Alcatele. Matryce nie zachwyciły, jednobryłowość także...
Ogólnie fajne, ale ani słowa o tym, czy współpracują z Aero2, jakie mają
RAMki (DDR2 czy DD3) itd... MM wziął m@ila do mnie -- mam dostać informacje...

Skłaniam się q Acerowi...

A może warto zaczekać na lepsze czasy?... Bezdrutowe ładowanie i NFC?...
Android zyska konkurenta w FireFoxie?...

  http://www.dobreprogramy.pl/Firefox-Marketplace-otwarty-dla-testerow-aplikacje-czekaja-na-oceny,Aktualnosc,36858.html
  https://marketplace.firefox.com/

Ponoć testerzy i programiści dostają smartfony do testowania...

ALCATEL ONETOUCH IDOL