ALE JAZDA !!!

Data: 2011-05-24 00:08:15
Autor: MH
ALE JAZDA !!!
Faceci ciutę strasi ode mnie , ale DAJĄ JAZDĘ !!

http://www.youtube.com/watch?v=hnz-wd9uMrY

A wy amtenki , cytrynki i inksze przydupasy GNOMA , zbijajcie se KŻYŻE ,
WYJCIE "BORZE COŚ WOLSKĘ", ryczcie na STADJONACH , brońcie STARUCHÓW ,
i gnijcie se w waszych em-trzy do końca rzywota !!

MH

Data: 2011-05-24 00:32:54
Autor: MH
ALE JAZDA !!!
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

==================

Zapomniałem dodać : GNIJCIE TAM DO BULU !!

MH

Data: 2011-05-24 02:16:27
Autor: Skalpel
ALE JAZDA !!!

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ireste$esp$1inews.gazeta.pl...
[...]

W drugiej minucie slychac strzaly.

Data: 2011-05-24 00:30:41
Autor: MH
ALE JAZDA !!!
Skalpel <sk@lpel.pl.pl> napisał(a):

> [...]
> WYJCIE "BORZE COŚ WOLSKĘ", ryczcie na STADJONACH , brońcie STARUCHÓW ,
> i gnijcie se w waszych em-trzy do końca rzywota !!

ROTFL !! :)))..  Jak sie tylko wyznawcy GNOMA obudzą , to Cie przejadą ,
hehehe !!!

MH

Data: 2011-05-24 04:58:46
Autor: cirrus
[...]

[...]

[...]