ALE w a2mobile...

Data: 2017-06-09 09:44:30
Autor: tck
ALE w a2mobile...
numer przeniesiony, w sumie działa ale jak zawsze jest jakieś ALE...
-brak połączeń oczekujących, konferencyjnych
-brak możliwości ustawienia jakichkolwiek przekierowań połączeń

Odpowiedź z BOK:
"Wspomniane przez Pana usługi  nie są dostępne w naszej sieci. Nie posiadamy informacji dotyczących ich wprowadzenia. Wszelkie zmiany będą udostępniane na naszej stronie www.a2mobile.pl ."

a jak już wspomniałem o BOK to działa tylko w dni robocze w godz 8-20

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-06-09 18:10:36
Autor: PlaMa
ALE w a2mobile...
W dniu 2017-06-09 o 09:44, tck pisze:

[...]

Toć to Aero2 i Solarz... czego się spodziewałeś? Mierność mają pewnie wpisany w statut spółki.

Data: 2017-06-10 08:27:58
Autor: Grzexs
ALE w a2mobile...
numer przeniesiony, w sumie działa ale jak zawsze jest jakieś ALE...
-brak połączeń oczekujących, konferencyjnych
-brak możliwości ustawienia jakichkolwiek przekierowań połączeń

Ale identyfikacja numeru ci działa! Jak kiedyś przeniosłem numer do plusa, to nawet to nie działało.

--
Grzexs

Data: 2017-06-10 19:06:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ALE w a2mobile...

"Grzexs" ohg3hd$2hl$1@node1.news.atman.pl

Ale identyfikacja numeru ci działa! Jak kiedyś
przeniosłem numer do plusa, to nawet to nie działało.

Pamiętam czasy, gdy za takie cymesy ;) należało płacić dodatkowo.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-12 01:13:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ALE w a2mobile...

"tck" ohdjku$jeq$1@node1.news.atman.pl

[...]

Jest zatem nadzieja na tanie usługi w tymże kwadracie...

Albo, albo -- albo drogo sukienka i garnitur w marmurze,
albo tanio baj net... ;) [może niezupełnie -- toż Mille
oferuje sukienki, garnitury i marmury -- całkiem tanio...]

Mnie dręczy inny dylemat -- arytmetycznozanikowy...
Otóż... Co miesiąc ów kwadratowy Aero pobiera z kĄta ;)
9,90 pln a wpłacać można pełnymi plnami, więc na tym
kĄcie powinny gromadzić się dziesięciogroszówki -- ale
nie gromadzą się...

Mam/stawiam tedy pytanie:

 - jaki los spotyka owe dziesięciogroszówki?

Sam nie korzystam z kwadratowego, ale śledzę szmal...

-=-

Weryfikuję lejki innych Dziewic -- chyba niekoniecznie inne numerki są hojne aż do przesady...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-12 08:13:16
Autor: Liwiusz
ALE w a2mobile...

Mam/stawiam tedy pytanie:

- jaki los spotyka owe dziesięciogroszówki?

Sam nie korzystam z kwadratowego, ale śledzę szmal...

To rzeczywiście ciekawe pytanie, bo u mojej mamy, owe dziesięciogroszówki zbierają się. Może zostawiasz między pakietami puste dni przerwy, które "zjada" internet w tle?

--
Liwiusz

Data: 2017-06-12 20:32:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ALE w a2mobile...

"Liwiusz" ohlbdu$4k5$1@node2.news.atman.pl

[...]

 - pakiety są samoodnawialne a ja dbam o to, by forsy na odnowienie nie brakowało
 - SIMka włożoną jest do telefonu, w którym raczej ;) netu nie można osiągnąć.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-17 18:30:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
ALE w a2mobile...

"Eneuel Leszek Ciszewski" ohmmn6$eha$1@node2.news.atman.pl

[...]

Dziś, czyli w jeden dzień po odnowienia pakietu mam

  10,20 pln,

choć wpłaciłem 10 pln i 20 pln, czyli łącznie było

  40 pln,

bo 10 pln było na starcie. [ciekawe kto kogo ścierał? -- i czym?...]

Spadło niemal 30 pln -- i tylko na rozmowy,
zatem IMO należy oczekiwać 10,30, nie 10,20 pln.

10 groszy to drobiazg, ale chciałem wiedzieć, czy regulamin
nie przepowiada przepadku mienia spowodowanego przeterminowaniem...

Najchętniej wpłaciłbym stówkę, aby mieć święty spokój na
rok, ale nie chcę stracić za sprawą przeterminowania...

-=-

Ciekawy chwyt -- klient chce utrzymać się co najmniej 10 miesięcy,
by wykorzystać te dziesięciogroszówki...

-=-

IMO fajnie by było jakoś tak:     -- --           ale jest tak:

 10,00 na starcie
  0,10 po starciu ;)
 10,10 po wpłacie 10 pln
  0,20 po kolejnym starciu
 20,20 po wpłacie 20 pln                        ujrzałem tylko 20,10
 10,30 po wczorajszym starciu                   ujrzałem tylko 10,20

-=-

Jeszcze raz:

  - czy nie przepadną wnętrza, gdy wleję stówę?

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-06-14 14:53:56

[...]