ALIOR Lokaty - czy to znana "funkcjonalność"? Poprawią?

Data: 2010-08-04 19:39:11
Autor: mx
ALIOR Lokaty - czy to znana "funkcjonalność"? Poprawią?
Pobawiłem się trochę lokatami i wysłałem im taką informację:
"Znalazłem poważny błąd w systemie transakcyjnym. Dotyczy modyfikacji lokat, mam tylko w EUR, ale zapewne dotyczy wszystkich.
Gdy posiadamy dwie lub więcej lokat na identyczny okres i kwotę, możemy modyfikować tylko JEDNO z nich. Otwierając modyfikację widzimy poprawne dane, ale po zatwierdzeniu, dane te przejmuje lokata zmieniona wcześniej. Drugiej i kolejnych nie sposób zmienić!"
Czy ktoś też tak miał? Można to obejść?

Data: 2010-08-05 22:18:58
Autor: mx
ALIOR Lokaty - Poprawią? - Odpowiedź Banku!
Czy ktoś też tak miał? Można to obejść?
Szanowny Panie
W odpowiedzi na przesłaną korespondencję informuję, że kwestia modyfikacji lokat jest zgłoszona do odpowiedniego Działu, natomiast nie posiadamy w chwili obecnej informacji o terminie usunięcia wspomnianej przez Pana usterki. Wyrażamy nadzieję, iż sytuacja która ma miejsce nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z naszym Bankiem. Bardzo  przepraszamy za wszelkie trudności wynikające z zaistniałej sytuacji i prosimy o wyrozumiałość. W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu z Infolinią Banku dostępną całą dobę  pod numerem telefonu 19502 lub najbliższą placówką Alior Banku.
Z poważaniem,
xxx yyyy
Konsultant Obsługi Klienta
Departament Kanałów Elektronicznych

ALIOR Lokaty - czy to znana "funkcjonalność"? Poprawią?