ALIOR nie zwrócił pieniędzy z lokaty overnight

Data: 2009-04-01 07:30:47
Autor: Marcin Wasilewski
ALIOR nie zwrócił pieniędzy z lokaty overnight
Wam też Alior na 1 kwietnia wyciał numer i pieniędzy z lokaty nocnej nie zwrócił?

Data: 2009-04-01 08:11:49
Autor: Kimba

Użytkownik "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st> napisał w wiadomości news:gquu61$lg2$1news.task.gda.pl...
Wam też Alior na 1 kwietnia wyciał numer i pieniędzy z lokaty nocnej nie zwrócił?

Też.
I przez to zlecony przelew nie wyszedł :(

Data: 2009-04-07 07:56:15
Autor: WAM
ALIOR nie zwrócił p ieniędzy z lokaty o vernight
On Wed, 1 Apr 2009 08:11:49 +0200, "Kimba" <kimbaroff@gmail.com>
wrote:

I przez to zlecony przelew nie wyszedł :(
U mnie wyszedl mimo ze ON nie wrocilo kasy.
Przez chwile bylem na minusie ;)

WAM
Szczecin upadły:
Pleciuga: http://www.panoramio.com/user/1321618/tags/pleciuga
Arkona: http://www.panoramio.com/user/1321618/tags/arkona
Dana: http://www.panoramio.com/user/1321618/tags/zpodana

Data: 2009-04-01 08:28:55
Autor: Tomek Głowacki
Marcin Wasilewski pisze:
Wam też Alior na 1 kwietnia wyciał numer i pieniędzy z lokaty nocnej nie zwrócił?

Hehe, dokładnie, taka psota pewnie młodzieżowa ;) To jednak mało śmieszne jest, bo co z przelewami wychodzącymi na dzisiaj...

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-04-01 09:11:28
Autor: Tomek.
[...]

nie zwrocil, a do tego jakies dziwne blokady na karcie debetowej.
a teraz widze, ze system poszedl w off-line.
Fajny prima-aprilis, ale cisnienie mi podskoczylo
jak zobaczylem ze na koncie brakuje 4 tys.

pzdr
t.

Data: 2009-04-01 09:18:46
Autor: Tomek.

Użytkownik "Tomek." <picoloboyabc@op.pl> napisał w wiadomości news:49d313a6$1news.home.net.pl...

[...]

dobra, wrocilo do normy, no prawie
bo w bolkadach wisi przelew, ktory chyba nie wyszedl,
mimo ze wczoraj byl ustawiony

Data: 2009-04-01 23:09:55
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
ALIOR nie zwrócił pieniędzy z lok aty overnight

Wam też Alior na 1 kwietnia wyciał numer i pieniędzy z lokaty nocnej nie zwrócił?

Ktoś ci płaci za czarny pr?
Dlaczego mnie nic wycięto?

zyga

Data: 2009-04-01 23:20:35
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:gr0kam$kuv$1news.interia.pl...
Wam też Alior na 1 kwietnia wyciał numer i pieniędzy z lokaty nocnej nie zwrócił?
Ktoś ci płaci za czarny pr?
Dlaczego mnie nic wycięto?

    Podsumuję to tak - jesteś głupszy niż ustawa przewiduje. Poczytaj sobie odpowiedzi - nie tylko mi się to stało. Pieniądze z lokaty ON pojawiły się dopiero około godziny 9-tej rano, co trudno nazwać nocą.
    Normalnie pieniądze wracają około 2-3 w nocy.

Data: 2009-04-01 23:28:01
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Sam jesteś głupszy, idioto!
I co mam uwierzyć w anonimów?!
Buahahha!

zyga

ALIOR nie zwrócił pieniędzy z lokaty overnight