ALIOR nie zwrócił pieniędzy z lokaty overnight

Data: 2009-04-01 09:11:28
Autor: Tomek.
ALIOR nie zwrócił pieniędzy z lokaty overnight

Użytkownik "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st> napisał w wiadomości news:gquu61$lg2$1news.task.gda.pl...
Wam też Alior na 1 kwietnia wyciał numer i pieniędzy z lokaty nocnej nie zwrócił?

nie zwrocil, a do tego jakies dziwne blokady na karcie debetowej.
a teraz widze, ze system poszedl w off-line.
Fajny prima-aprilis, ale cisnienie mi podskoczylo
jak zobaczylem ze na koncie brakuje 4 tys.

pzdr
t.

Data: 2009-04-01 09:18:46
Autor: Tomek.

Użytkownik "Tomek." <picoloboyabc@op.pl> napisał w wiadomości news:49d313a6$1news.home.net.pl...

[...]

dobra, wrocilo do normy, no prawie
bo w bolkadach wisi przelew, ktory chyba nie wyszedl,
mimo ze wczoraj byl ustawiony

ALIOR nie zwrócił pieniędzy z lokaty overnight