ALIOR po FORTIS - bede zadowolony?

Data: 2009-07-07 09:43:49
Autor: blad
ALIOR po FORTIS - bede zadowolony?
Użytkownik "Końrad(o)"
alior oferuje mi to, co dawał dot±d fortis (0 za przelew, 0 za każdy bankomat), przy cenie ponad dwukrotnie niższej, za 3pln miesięcznie.

czy ta zamiana zagra?
czy s± rzeczy, o których zapomniałem, czego¶ wystrzegać się w aliorze, z czym¶ niedomagaj±?
jeste¶cie z konta w alior banku zadowoleni?

karta Maestro Aliora nie w kazdym bankomacie jest rozpoznawana
wiec czasem ni± nie wyplacisz

e-pakiet najlepiej zast±pi rachunek Nordea Spektrum z tokenem
(jak juz ten token spłacisz - 12 razy po 20 zł)
a koszt wtedy masz tylko 1,50 zl/mies za kartę
*** blad ***

Data: 2009-07-07 13:19:35
Autor: MarekZ
ALIOR po FORTIS - bede zadowolony?
Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h2uuu5$oid$1nemesis.news.neostrada.pl...

e-pakiet najlepiej zast±pi rachunek Nordea Spektrum z tokenem
(jak juz ten token spłacisz - 12 razy po 20 zł)

Rany boskie, 240 zł za token? :)

Data: 2009-07-07 12:30:26
Autor: xbartx
Dnia Tue, 07 Jul 2009 13:19:35 +0200, MarekZ napisał(a):

Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
> [...]

e-pakiet najlepiej zastÄ…pi rachunek Nordea Spektrum z tokenem (jak juz
ten token spłacisz - 12 razy po 20 zł)

Rany boskie, 240 zł za token? :)

Karta zdrapka ma 80 kodów i starcza na długo przy przeciętnym używaniu, więc nie trzeba się w token pakować.

ALIOR po FORTIS - bede zadowolony?