ALIOR - problemy z bankowo¶ci± internetow±

Data: 2011-03-07 18:04:44
Autor: darkblue
ALIOR - problemy z bankowo¶ci± internetow±
Cz y tylko ja mam problemy z systemem internetowym Aliora? Chodzi jak krew z nosa, a jak chcę zaakceptować przelew, to  te kręc±ce się w nieskończono¶ć kółeczko doprowadza mnie do rozpaczy!
Jak czego¶ nie zmieni± w tym systemie to idę gdzie indziej, mam już do¶ć żółwiego tempa tego banku.

Data: 2011-03-07 18:09:43
Autor: osa
W dniu 2011-03-07 18:04, darkblue pisze:
[...]

Potwierdzam, system kręćka dostał i trudno doczekać końca kręcenia ;)

Data: 2011-03-07 18:21:10
Autor: Paweł
ALIOR - problemy z bankowością internetową
osa wrote:

W dniu 2011-03-07 18:04, darkblue pisze:
Cz y tylko ja mam problemy z systemem internetowym Aliora? Chodzi jak
krew z nosa, a jak chcę zaakceptować przelew, to te kręcące się w
nieskończoność kółeczko doprowadza mnie do rozpaczy!
Jak czegoś nie zmienią w tym systemie to idę gdzie indziej, mam już dość
żółwiego tempa tego banku.

Potwierdzam, system kręćka dostał i trudno doczekać końca kręcenia ;)

jakich przegladarek uzywacie? ja widze, ze zwykle te koleczeka sie bardziej
namietnie kreca w operze, a w zimnej lasiczce smiga wszystko ladnie.

Data: 2011-03-07 18:30:00
Autor: MarekZ
Użytkownik "Paweł" <root@127.0.0.1> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:il3466$6ab$1@news.net.icm.edu.pl...

jakich przegladarek uzywacie? ja widze, ze zwykle te koleczeka sie bardziej
namietnie kreca w operze, a w zimnej lasiczce smiga wszystko ladnie.

Ja uĹĽywam IE 9.0. ProblemĂłw z Aliorem (innych niĹĽ te niezaleĹĽne od przeglÄ…darki i powszechnie na grupie znane) nie stwierdzam. Sporadycznie uĹĽywam teĹĽ Opery 11.00.

Nowy interfejs ING byś zobaczył, to byś miał powody do narzekania... Przy haśle maskowanym kursor nie przeskakuje po wpisaniu znaku, nie rozwijają się niektóre listy itd.

Data: 2011-03-07 18:30:50
Autor: osa
W dniu 2011-03-07 18:21, Paweł pisze:
osa wrote:

[...]

Próbowałem zimnej łasicy (pierwsze słyszę... ale chyba trafnie, bo FF od jakiegoś czasu schodzi na psy) i trwało niemiłosiernie długo aż w końcu wypluło błędem.

ALIOR - problemy z bankowo¶ci± internetow±