ALIOR psuje przelewy

Data: 2011-01-09 16:45:26
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
ALIOR psuje przelewy

Od jakiegoś już czasu nie mogę normalnie wpisać tekstu w tytule przelewu.
Trzeba wpisywać wszystko jednym ciągiem, a nie w następnej linii jak
jest taka potrzeba. Niby jest jeszcze jako tako, ale potem, po wysłaniu
okazuje się, że taki przelew jest sknocony, litery "porozstrzeliwane".
Np taki wyraz "Alior" może wyjść jak "Ali or". Potem wstyd człowiekowi
po wysłaniu takiego przelewu.
Na dodatek często nie można wysłać, bo Alior pokazuje komunikat, że
tytul przelewu jest źle wypełniony, nic się Aliorowi nie podoba, tzn to
co jest poprawnie wpisane i jak powinno być i trzeba mieć sporo
cierpliwości, zeby wreszcie Alior zechciał zaakceptować przelew z wpisem
czego i za co dotyczy przelew.

A Twoja przeglÄ…darka to...

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-01-09 18:42:22
Autor: animka
ALIOR psuje przelewy
W dniu 2011-01-09 16:45, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Opera, od wielu lat (IE też mam na dysku). Przedtem problemów z Aliorem nie było.

--
animka

Data: 2011-01-09 22:01:09
Autor: kashmiri
ALIOR psuje przelewy
Zygmunt M. Zarzecki
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> dared to write:

[...]

Pewnie Firefox. Problem raczej polega na tym, że IMHO system Elixir ma na opis 4 wiersze po bodaj 64 znaki i tekst jest normalnie rozbity na wiersze. Współczesne systemy banków powinny połączyć te wiersze, jednak błąd programisty czasem skutkuje spacją w miejscu końca wiersza.

Tak samo było kiedyś w mBanku.

k.

Data: 2011-01-09 17:23:43
Autor: Miernik
ALIOR psuje przelewy
On Sun, 09 Jan 2011 22:01:09 +0500, kashmiri wrote:
Pewnie Firefox. Problem raczej polega na tym, ¿e IMHO system Elixir ma
na opis 4 wiersze po bodaj 64 znaki

4 wiersze po 35 znaków.

Data: 2011-01-09 18:46:52
Autor: animka
ALIOR psuje przelewy
W dniu 2011-01-09 18:23, Miernik pisze:
On Sun, 09 Jan 2011 22:01:09 +0500, kashmiri wrote:
Pewnie Firefox. Problem raczej polega na tym, że IMHO system Elixir ma
na opis 4 wiersze po bodaj 64 znaki

4 wiersze po 35 znaków.

Alior ostatnio pozwala teraz pisać w wierszach tylko jak leci. Na dodatek psuje tekst.
Czy napisanie: F-ra Nr taki a taki z dnia takiego a takiego za m-c/rok i za co konkretnie to tak wiele?

--
animka

Data: 2011-01-10 01:05:18
Autor: kashmiri
ALIOR psuje przelewy
animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> dared to write:
[...]

Czy kiedykolwiek nauczysz się rozumieć język polski?

Przecież nikt nie przeczy, że na stronie www w Aliorze czy innym banku można wpisywać wszystko jednym ciągiem.

To system przelewów Eliksir rozbija na wiersze 4x35, i tego nie przeskoczysz. Jeśli jakiś bank to potem źle poskłada, robią się spacje.

Więc już powinnaś wiedzieć i proszę nie odpisuj, pytając co jest wiele, a co nie.

k.

Data: 2011-01-09 21:17:49
Autor: animka
ALIOR psuje przelewy
W dniu 2011-01-09 21:05, kashmiri pisze:

Czy kiedykolwiek nauczysz się rozumieć język polski?

To może nie Polak jest tam informatykiem. Ja jestem Polką.

Przecież nikt nie przeczy, że na stronie www w Aliorze czy innym banku można wpisywać wszystko jednym ciągiem.

Ja nie chcę pisać jednym ciągiem. To Alior coś sknocił i mi tak ustawia przy tworzeniu przelewu. Jeszcze niedawno było ok.

To system przelewów Eliksir rozbija na wiersze 4x35, i tego nie przeskoczysz. Jeśli jakiś bank to potem źle poskłada, robią się spacje.

No właśnie. Czyli knoci. A w następnym wierszu nie można nic napisać.

Więc już powinnaś wiedzieć i proszę nie odpisuj, pytając co jest wiele, a co nie.

Już Ci nie odpiszę. Dziękuję.

--
animka

Data: 2011-01-09 12:48:59
Autor: Tomek z Wawy
ALIOR psuje przelewy
On 9 Sty, 21:17, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

> To system przelewów Eliksir rozbija na wiersze 4x35, i tego nie przeskoczysz. Je¶li jaki¶ bank to potem ¼le posk³ada, robi± siê spacje.

No w³a¶nie. Czyli knoci. A w nastêpnym wierszu nie mo¿na nic napisaæ.

Spróbuj zrozumieæ, za³ó¿my, ¿e eliksir przyjmuje 4 linie po 5 znaków.
Teraz Ty w banku napiszesz:

12345678901

To do systemu elixir bank musi to wys³aæ jako:

12345
67890
1

A bank ODBIORCY mo¿e to pokazaæ jako:

12345678901

lub

12345 67890 1

lub

12345
67890
1

Je¶li w miejscu "ciêcia" trafi siê numer faktury lub jakie¶ s³owo to
mo¿e u odbiorcy pokazaæ siê co¶ dziwnego.

Niektóre banki robi± sztuczki i licz±, ¿e wyraz siê w danej linijce
nie zmie¶ci i przenosz± go do kolejnej linii co Tobie siê wydaje, ¿e
bank zrobi³ poprawnie, ale widocznie mieli zg³oszenia od osób (pewnie
od firm), ¿e sobie nie ¿ycz± tego.

Data: 2011-01-09 22:31:38
Autor: f
ALIOR psuje przelewy

U¿ytkownik "Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:a53a5bc9-637c-4d21-b4c8-5382d5eb9c6bs9g2000vby.googlegroups.com...
Je¶li w miejscu "ciêcia" trafi siê numer faktury lub jakie¶ s³owo to
mo¿e u odbiorcy pokazaæ siê co¶ dziwnego.

Jest sporo firm, wielkich koncernów, ktore w tre¶ci wpisuj± swoje kody i doszukanie siê numerow w³asnej faktury w tytule przelewu stanowi wyczyn.
Ciêcie elixirem i spacje. to przy tym pryszcz.

Data: 2011-01-10 00:31:37
Autor: animka
ALIOR psuje przelewy
W dniu 2011-01-09 21:48, Tomek z Wawy pisze:
[...]

Spróbuj zrozumieć, załóżmy, że eliksir przyjmuje 4 linie po 5 znaków.
Teraz Ty w banku napiszesz:

12345678901

To do systemu elixir bank musi to wysłać jako:

12345
67890
1

A bank ODBIORCY może to pokazać jako:

12345678901

lub

12345 67890 1

lub

12345
67890
1

Jeśli w miejscu "cięcia" trafi się numer faktury lub jakieś słowo to
może u odbiorcy pokazać się coś dziwnego.

Niektóre banki robią sztuczki i liczą, że wyraz się w danej linijce
nie zmieści i przenoszą go do kolejnej linii co Tobie się wydaje, że
bank zrobił poprawnie, ale widocznie mieli zgłoszenia od osób (pewnie
od firm), że sobie nie życzą tego.

Masz oczywiście rację, ale niedawno takie "rzeczy" się nie działy. Rubryka jest spora.
Dopiero od niedawna to siÄ™ dzieje.
Przecież to jest w tej samej linii, nie niżej.

--
animka

Data: 2011-01-10 00:33:50
Autor: Tomek z Wawy
ALIOR psuje przelewy
On 10 Sty, 00:31, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:

A co by¶ pomy¶la³ jakby¶ w jednej lini mia³ przerobiony wyraz Tomek na
To   mek?
Przecie¿ to jest w tej samej linii, nie ni¿ej.

Czyli nie zrozumia³a¶, trudno :)

Data: 2011-01-10 09:52:47
Autor: witrak()
ALIOR psuje przelewy
Tomek z Wawy wrote:
[...]

Raczej Ty nie zrozumia³e¶ :-)

Animce idzie o to, ¿e - ni
ezale¿nie od tego, jaka jest pr
zyczyna, wygl±da to fatalnie...

witrak()

Data: 2011-01-10 09:58:44
Autor: mvoicem
ALIOR psuje przelewy
(10.01.2011 09:52), witrak() wrote:
Tomek z Wawy wrote:
[...]

Ale to ju¿ by³o jasne na samym pocz±tku :).

p. m.

Data: 2011-01-10 10:07:43
Autor: witrak()
ALIOR psuje przelewy
mvoicem wrote:
(10.01.2011 09:52), witrak() wrote:
Tomek z Wawy wrote:
[...]

Pewnie. Tym bardziej widaæ, ¿e to on nie zrozumia³ :-))

witrak()

Data: 2011-01-10 23:26:08
Autor: animka
ALIOR psuje przelewy
W dniu 2011-01-10 09:58, mvoicem pisze:
(10.01.2011 09:52), witrak() wrote:
Tomek z Wawy wrote:
On 10 Sty, 00:31, animka<ani...@to.nie.ja.wp.pl>  wrote:

A co byś pomyślał jakbyś w jednej lini miał przerobiony wyraz Tomek na
To   mek?
Przecież to jest w tej samej linii, nie niżej.

Czyli nie zrozumiałaś, trudno :)

Raczej Ty nie zrozumiałeś :-)

Animce idzie o to, że - ni
ezależnie od tego, jaka jest pr
zyczyna, wyglÄ…da to fatalnie...

Ale to już było jasne na samym początku :).

Co z tego, że jasne jak strasznie niechlujne?

--
animka

Data: 2011-01-12 22:06:05
Autor: animka
ALIOR psuje przelewy
W dniu 2011-01-10 09:52, witrak() pisze:
Tomek z Wawy wrote:
[...]

W ogóle to pierwszy raz się z czymę takim, tzn z takim niechlujstwem informatyka spotykam. Przelewów się już w swoim życiu narobiłam, bo i w pracy musiałam to robić.
Nigdy takie knoty się nie pokazywały.

Wczoraj z Aliora otrzymałam przelew z takim wpisem (tytułem):
"Nadawca: Alior Bank
Odbiorca: XXXX XXXXXXX (oczywiście swoje dane zmieniłam na krzyżyki)
Zwr sk? za niewyk okr ochr ubezp
Przelew w ramach banku na rach obcy"

--
animka

Data: 2011-01-10 23:21:39
Autor: animka
ALIOR psuje przelewy
W dniu 2011-01-10 09:33, Tomek z Wawy pisze:
[...]

Ależ zrozumiałam. Tylko zobacz jak to wygląda. Wstyd mi za Aliora po prostu. To wygląda tak jakbym po jakimś pijaku przelewy robiła.
Dlaczego teraz zmienili sposób wpisywania treści w tytule przelewu na nie korzystny i byle jaki?

--
animka

Data: 2011-01-12 22:26:29
Autor: scream
ALIOR psuje przelewy
Dnia Sun, 09 Jan 2011 16:45:26 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisa³(a):

A Twoja przegl±darka to...

Bez znaczenia. W Firefoksie jest tak samo, w Operze zamiast
"rozstrzelanego" tytu³u przelewu pojawia siê czêsto pro¶ba o uzupe³nienie
tytu³u bo dziwnym trafem mimo wpisania, okienko na nast. stronie pozostaje
puste. Czêsto korzystam z terminala w banku, tam jest przerobiony MSIE i...
to samo :)

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umar³ych.

ALIOR psuje przelewy