AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy

Data: 2012-10-28 20:20:04
Autor: Artur Maśląg
AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy
Witam :)
Jako, że tutaj mamy trochę użytkowników AM (w tym ślepych zwolenników)
i samochodów, to z jednej strony ostrzegam, z drugiej może ktoś ma
wiedzę, kiedy to w końcu AM poprawi wersję 6.11, by dało się korzystać
z profilu ciężarowego. Kosmiczne długie ustalanie tras (o ile się w
ogóle uda), co jakiś czas wrzaski o brak map, liczenie w kółko itd.
Problem nie występuje z profilem osobowym, jedyne skuteczne rozwiązanie
to powrĂłt do 6.10e.

BTW - ostrzegam od razu, że wersja jest w pełni legalna itd., a problem
       jest znany od jakiegoś czasu :(

Data: 2012-10-28 21:21:20
Autor: jerzu
AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy
On Sun, 28 Oct 2012 20:20:04 +0100, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote:

BTW - ostrzegam od razu, że wersja jest w pełni legalna itd., a problem
      jest znany od jakiegoś czasu :(

Problem jest znany chyba od poczatku wprowadzenia ustawień dla aut
ciężarowych. W każdym razie kiedyś spróbowałem i szybko zrezygnowałem.
Tak jak piszesz, bardzo długie wyznacznanie tras, liczenie tych tras w
kółko bez powodu. Nie wiem, może w między czasie to poprawili żeby
znowy zepsuć (to taki zwycza w AM). Generalnie AM nie nadaje się do
auta ciężarowego.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-10-28 21:36:25
Autor: Artur Maśląg
wrote:

[...]

W 6.10 działa poprawnie, wcześniej też nie było źle (choć bywały cuda).
Dramat się zrobił w 6.11.

Tak jak piszesz, bardzo długie wyznacznanie tras, liczenie tych tras w
kółko bez powodu. Nie wiem, może w między czasie to poprawili żeby
znowy zepsuć (to taki zwycza w AM).

To u nich "normalne".

Generalnie AM nie nadaje się do auta ciężarowego.

Do 6.11 się nadawał (mniej lub bardziej). Poprawnie wyznaczała trasy
w zależności od dopuszczalnej masy, nacisku i wysokości. Ciężarówką
nie da się jeździć na profilu "osobowy". To co jest teraz to ...

Data: 2012-10-28 22:00:05
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 28 Oct 2012 20:20:04 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

z profilu ciężarowego. Kosmiczne długie ustalanie tras (o ile się w
ogóle uda), co jakiś czas wrzaski o brak map, liczenie w kółko itd.
Problem nie występuje z profilem osobowym, jedyne skuteczne rozwiązanie
to powrót do 6.10e.

Czy leci z nami WuC?
--
     ___________ (R)

Data: 2012-10-28 23:43:33
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

Chyba się katapultował stąd. I to już dość dawno.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-10-29 14:33:41
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 28 Oct 2012 23:43:33 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Czy leci z nami WuC?

Chyba się katapultował stąd. I to już dość dawno.

Jest niedorzecznikiem producenta AM ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2012-10-29 22:49:30
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

Eche, aqurat Ci uwierzę. ;)

Data: 2012-10-29 23:23:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy
Hello Marcin,

Czy leci z nami WuC?
Chyba się katapultował stąd. I to już dość dawno.
Jest niedorzecznikiem producenta AM ;)
Eche, aqurat Ci uwierzę. ;)

Uwierz.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-30 01:34:09
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

Nie podgryza Cię coś? :>

Data: 2012-10-30 09:10:21
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, October 30, 2012, 1:34:09 AM, you wrote:

[...]

Myslalem, że to hemoroidy...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-30 12:33:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

Staroramolstwo przez Ciebie przemawia. Pamiętaj, NFZ doskonale dba o jedną rzecz - trzeba mieć niesamowite zdrowie, by w tym kraju pozwolić sobie na chorobę. :P

Data: 2012-10-30 12:51:51
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, October 30, 2012, 12:33:10 PM, you wrote:

[...]

No cóż... Ty też kiedyś będziesz stary :P

Pamiętaj, NFZ doskonale dba o jedną rzecz - trzeba mieć niesamowite
zdrowie, by w tym kraju pozwolić sobie na chorobę. :P

Od dwóch lat się o tym przekonuję dość dobitnie :(

Żeby dostać receptę na byle lek na zgagę, trzeba odbębnić wizytę u
gastrologa i gastroskopię. Bo lekarz pierwszego kontaktu nie wypisze
recepty na żaden lek chocby częściowo refundowany. A terminy u
specjalistów powalają na kolana.

Na szczęscie(?) leki na hemoridy nie są refundowane.

Dość off-topicu - usiłuję zaktualizować AM na Androidzie i dupa (skoro
już o hemoroidach było) :(

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-30 12:55:21
Autor: RoMan Mandziejewicz
AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy
Hello,

[...]

Dość off-topicu - usiłuję zaktualizować AM na Androidzie i dupa (skoro
już o hemoroidach było) :(

I mam już odpowiedź:

===8<===
Witamy,
  Dziękujemy za kontakt i informację o nieprawidłowym działaniu usług
dostarczanych przez AutoMapę. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Z
naszych ustaleń wynika, że jeden z globalnych providerów
internetowych, u którego utrzymywane są niektóre z serwerów
obsługujących aktualizację dla Androida ma w tej chwili problem z
prawidłowym działaniem. Może mieć to wpływ również na usługi oferowane
przez AutoMapę. Wiemy również, że trwają intensywne prace nad
przywróceniem prawidłowego działania wszystkich usług. Gdy usterka
zostanie usunięta, niezwłocznie prześlemy stosowną informację
  Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen  AutoMapa (gm)  ===8<===

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-10-31 13:31:52
Autor: radekp@konto.pl
AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy
Tue, 30 Oct 2012 12:55:21 +0100, w
<316888672.20121030125521@pik-net.pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> napisał(-a):

> [...]

naszych ustaleń wynika, że jeden z globalnych providerów
internetowych, u którego utrzymywane są niektóre z serwerów

Czyli AM ma serwery na Wall Street... :>.

Data: 2012-10-31 13:48:11
Autor: RoMan Mandziejewicz
AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy
Hello Radekp,

Wednesday, October 31, 2012, 1:31:52 PM, you wrote:

> [...]

internetowych, u którego utrzymywane są niektóre z serwerów

Czyli AM ma serwery na Wall Street... :>.

Z przyjemnością informujemy, że awaria na serwerach naszego dostawcy
usług on-line została usunięta. Dziękujemy za cierpliwość i
wyrozumiałość.
Wszystkie usługi AutoMapy działają poprawnie.

Data: 2012-10-30 10:59:11
Autor: radekp@konto.pl
AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy
Sun, 28 Oct 2012 20:20:04 +0100, w
<508d8564$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>, Artur Maśląg
<futrzak@polbox.com> napisał(-a):

[...]

A próbowałeś na czystej wersji 6.11 + standardowa apteczka na AM (format,
reinstall, defrag)?

Data: 2012-10-30 11:33:08
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-10-30 10:59, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Wersje stąd:
http://www.automapa.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=53174
są brudne?

standardowa apteczka na AM (format,
reinstall, defrag)?

Oto radosna podpowiedź na zwaloną AM :)

FYI - sprawdzone więcej niż jednym urządzeniu, na kartach
formatowanych, nieformatowanych, z użyciem czarów. Problemy
potwierdzone na forach tematycznych. Szkoda, że tego najpierw nie
przejrzałem - zaoszczędziłoby to trochę czasu.

Data: 2012-10-30 12:45:13
Autor: radekp@konto.pl
AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy
Tue, 30 Oct 2012 11:33:08 +0100, w <k6oad9$f2g$1@node1.news.atman.pl>, Artur
Maśląg <news@wp.pl> napisał(-a):

> A próbowałeś na czystej wersji 6.11

Wersje stąd:
http://www.automapa.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=53174
są brudne?

Już tłumaczę łopatologicznie:
czystej - bez upgrade z poprzedniej, czysta nowa instalacja

> standardowa apteczka na AM (format,
> reinstall, defrag)?

Oto radosna podpowiedź na zwaloną AM :)

Zdziwiłbyś się jak często to działa :).

Data: 2012-10-30 12:55:36
Autor: Artur Maśląg
Maśląg <news@wp.pl> napisał(-a):

[...]

LOL - łopatologicznie to może zwróć się do autorów AM, by łaskawie
poprawili to co skutecznie zwalili.

standardowa apteczka na AM (format,
reinstall, defrag)?

Oto radosna podpowiedź na zwaloną AM :)

Zdziwiłbyś się jak często to działa :).

No, daje się uniknąć innych błędów AM, ale nie zawsze. Zresztą
świadczy to o produkcie :>

Data: 2012-10-30 13:01:38
Autor: radekp@konto.pl
AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy
Tue, 30 Oct 2012 12:55:36 +0100, w <k6of7s$u5m$1@node2.news.atman.pl>, Artur
Maśląg <news@wp.pl> napisał(-a):

> Już tłumaczę łopatologicznie:
> czystej - bez upgrade z poprzedniej, czysta nowa instalacja

LOL - łopatologicznie to może zwróć się do autorów AM, by łaskawie
poprawili to co skutecznie zwalili.

Żartujesz. Nie da rady.

Data: 2012-10-30 17:38:44
Autor: jerzu
On Tue, 30 Oct 2012 12:55:36 +0100, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

LOL - łopatologicznie to może zwróć się do autorów AM, by łaskawie
poprawili to co skutecznie zwalili.

Lepiej nie, bo jeszcze zepsują coś innego :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy