AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy

Data: 2012-10-30 10:59:11
Autor: radekp@konto.pl
AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy
Sun, 28 Oct 2012 20:20:04 +0100, w
<508d8564$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>, Artur Maśląg
<futrzak@polbox.com> napisał(-a):

Jako, że tutaj mamy trochę użytkowników AM (w tym ślepych zwolenników)
i samochodów, to z jednej strony ostrzegam, z drugiej może ktoś ma
wiedzę, kiedy to w końcu AM poprawi wersję 6.11, by dało się korzystać
z profilu ciężarowego. Kosmiczne długie ustalanie tras (o ile się w
ogóle uda), co jakiś czas wrzaski o brak map, liczenie w kółko itd.
Problem nie występuje z profilem osobowym, jedyne skuteczne rozwiązanie
to powrót do 6.10e.

BTW - ostrzegam od razu, że wersja jest w pełni legalna itd., a problem
       jest znany od jakiegoś czasu :(

A próbowałeś na czystej wersji 6.11 + standardowa apteczka na AM (format,
reinstall, defrag)?

Data: 2012-10-30 11:33:08
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-10-30 10:59, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Wersje stąd:
http://www.automapa.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=53174
są brudne?

standardowa apteczka na AM (format,
reinstall, defrag)?

Oto radosna podpowiedź na zwaloną AM :)

FYI - sprawdzone więcej niż jednym urządzeniu, na kartach
formatowanych, nieformatowanych, z użyciem czarów. Problemy
potwierdzone na forach tematycznych. Szkoda, że tego najpierw nie
przejrzałem - zaoszczędziłoby to trochę czasu.

Data: 2012-10-30 12:45:13
Autor: radekp@konto.pl
AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy
Tue, 30 Oct 2012 11:33:08 +0100, w <k6oad9$f2g$1@node1.news.atman.pl>, Artur
Maśląg <news@wp.pl> napisał(-a):

> A próbowałeś na czystej wersji 6.11

Wersje stąd:
http://www.automapa.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=53174
są brudne?

Już tłumaczę łopatologicznie:
czystej - bez upgrade z poprzedniej, czysta nowa instalacja

> standardowa apteczka na AM (format,
> reinstall, defrag)?

Oto radosna podpowiedź na zwaloną AM :)

Zdziwiłbyś się jak często to działa :).

Data: 2012-10-30 12:55:36
Autor: Artur Maśląg
Maśląg <news@wp.pl> napisał(-a):

[...]

LOL - łopatologicznie to może zwróć się do autorów AM, by łaskawie
poprawili to co skutecznie zwalili.

standardowa apteczka na AM (format,
reinstall, defrag)?

Oto radosna podpowiedź na zwaloną AM :)

Zdziwiłbyś się jak często to działa :).

No, daje się uniknąć innych błędów AM, ale nie zawsze. Zresztą
świadczy to o produkcie :>

Data: 2012-10-30 13:01:38
Autor: radekp@konto.pl
AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy
Tue, 30 Oct 2012 12:55:36 +0100, w <k6of7s$u5m$1@node2.news.atman.pl>, Artur
Maśląg <news@wp.pl> napisał(-a):

> Już tłumaczę łopatologicznie:
> czystej - bez upgrade z poprzedniej, czysta nowa instalacja

LOL - łopatologicznie to może zwróć się do autorów AM, by łaskawie
poprawili to co skutecznie zwalili.

Żartujesz. Nie da rady.

Data: 2012-10-30 17:38:44
Autor: jerzu
On Tue, 30 Oct 2012 12:55:36 +0100, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

LOL - łopatologicznie to może zwróć się do autorów AM, by łaskawie
poprawili to co skutecznie zwalili.

Lepiej nie, bo jeszcze zepsują coś innego :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

AM 6.11c, problem z profilem ciężarowy