[NTG] AM - MIPLO LOC

Data: 2011-02-03 03:53:18
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[NTG] AM - MIPLO LOC
Czy jest w stanie mi ktoś pomóc ?

Support miplo i AM poległ.

Korzystam z urzÄ…dzenia CRUSER OMEGA B70 z gprs.

Ni hu hu nie jestem w stanie odpalić miploloc.

Jak wspomniałem, support zalecił mi "zainstalowanie programu zgodnie z instrukcją na stronie", co niestety nie rozwiązuje problemu.

A przydałaby mi się lokalizacja, bo mam dość telefonów w stylu "GDZIE JESTEŚ ?".

Jeśli ktoś wie jak to zrobić, a nie chce "zdradzić wiedzy tajemnej" z chęcią podjadę w ciągu tygodnia do miast : Katowice, Kraków, Warszawa, Olsztyn.

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2011-02-03 00:50:46
Autor: Mateusz
AM - MIPLO LOC
Mo¿e ten link Ci siê przyda:

http://pdaclub.pl/forum/automapa/miploloc-konfiguracja-czyli-jak-to-zrobic/msg580872/#msg580872

Jeste¶ pewien, ¿e po³±czenie z netem masz zawsze aktywne ? mozêsz
synchronizowaæ POI z poziomu automapy ? Jakiego masz providera us³ug
(internet) ?

Data: 2011-02-03 15:59:34
Autor: jerzu
[NTG] AM - MIPLO LOC
On Thu, 03 Feb 2011 03:53:18 +0100, "Rafa³ \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

Je¶li kto¶ wie jak to zrobiæ, a nie chce "zdradziæ wiedzy tajemnej" z chêci± podjadê w ci±gu tygodnia do miast : Katowice, Kraków, Warszawa, Olsztyn.

Zainstalowa³e¶ MiploSync na urz±dzeniu? O ile siê da. Bez MiploSync
nie dzia³a MiploLoc.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-02-03 19:44:49
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[NTG] AM - MIPLO LOC
W dniu 2011-02-03 15:59, jerzu pisze:

Jeśli ktoś wie jak to zrobić, a nie chce "zdradzić wiedzy
tajemnej" z chęcią podjadę w ciągu tygodnia do miast : Katowice,
Kraków, Warszawa, Olsztyn.
Zainstalowałeś MiploSync na urządzeniu? O ile się da. Bez MiploSync
nie działa MiploLoc.

Zainstalowałem. Połączenie z gprs mam przez cały czas. W poprzedniej wersji (6.5) ikonka miploloc była "podświetlona/włączona" ... Lokalizacji brak.

Jedyna porada ze strony supportu - wyłącz traffic, bo pewnie utrudnia komunikację LOCowi.

Wyłączyłem traffic - cały czas to samo. Loc świeci lampką, że działa - lokalizacji brak.

Co jakiÅ› czas posrywa mi komunikatem o "zÅ‚ej zbieżnoÅ›ci czasu" na urzÄ…dzeniu - co jest bzdurÄ… niestety. PoczytaÅ‚em i o tym problemie w sieci - 2 rozwiÄ…zania tego problemu opisywane w sieci u mnie nie zadziaÅ‚aÅ‚y, tym bardziej, że komunikat o źle ustawionym czasie pojawia siÄ™ z *upy bez powodu tak ad hoc ... jak ma humor to sie pojawi, jak nie ma  to nie.

Już mnie szlag trafia, bo w sumie legala AM kupiłem tylko po to by mieć traffica i loca, o ile z traffica nawet momentami jestem zadowolony, tak ni hu hu nie idzie zgrać tego miploloc co by działało.

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2011-02-03 11:36:53
Autor: Grzegorz
AM - MIPLO LOC
On 3 Lut, 19:44, "Rafa³ \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:

> Zainstalowa³e¶ MiploSync na urz±dzeniu? O ile siê da. Bez MiploSync
> nie dzia³a MiploLoc.

Zainstalowa³em. Po³±czenie z gprs mam przez ca³y czas. W
poprzedniej wersji (6.5) ikonka miploloc by³a
"pod¶wietlona/w³±czona" ... Lokalizacji brak.

Jedyna porada ze strony supportu - wy³±cz traffic, bo pewnie
utrudnia komunikacjê LOCowi.

Wy³±czy³em traffic - ca³y czas to samo. Loc ¶wieci lampk±, ¿e
dzia³a - lokalizacji brak.

Co jaki¶ czas posrywa mi komunikatem o "z³ej zbie¿no¶ci czasu"
na urz±dzeniu - co jest bzdur± niestety.

To nie wiem co jeszcze mo¿e byæ? Strefa czasowa? Czas letni/zimowy?

Data: 2011-02-03 20:40:11
Autor: jerzu
[NTG] AM - MIPLO LOC
On Thu, 03 Feb 2011 19:44:49 +0100, "Rafa³ \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

[...]

U mnie dzia³a i MiploTraffic i MiploLoc naraz. Ustawi³e¶ w MiploSync
czêstotliwo¶c wysy³ania informacji na serwer?

http://www.pixhost.org/show/47/5701544_miploloc.jpg

Data: 2011-02-04 01:16:15
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[NTG] AM - MIPLO LOC
W dniu 2011-02-03 20:40, jerzu pisze:

U mnie działa i MiploTraffic i MiploLoc naraz. Ustawiłeś w MiploSync
częstotliwośc wysyłania informacji na serwer?
http://www.pixhost.org/show/47/5701544_miploloc.jpg

Tak.

Dlatego też pisałem o supporcie AM - g*wniany. Jedyne co odpowiedzieli, żebym wyłączył traffica, bo pewnie się ze sobą n ie dogadują i koniec.

Bosz ... kiedy wejdzie jakaś konkurencja, bo to co AM odpier*ala to porażka.

Obstawiam, że chodzi o to, że na CRUSER OMEGA B70 to po prostu nie ma prawa działać. Oszołomy z AM jednak wciągnęły to urządzenie na "listę wspieranych urządzeń" (że tak to nazwę), wydałem na samo urządzenie 1 kPLN i gówno. Wnerwić się idzie.

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2011-02-04 14:54:37
Autor: Przemysław Gubernat
[NTG] AM - MIPLO LOC
[...]

siÄ™ idzie.

Znalazłem na pdaclub.pl że na tym "nie da się" procesor czegoś tam nie wspiera.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2011-02-04 18:45:57
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[NTG] AM - MIPLO LOC
W dniu 2011-02-04 14:54, Przemysław Gubernat pisze:

Znalazłem na pdaclub.pl że na tym "nie da się" procesor czegoś tam nie wspiera.

CisnÄ…Å‚byÅ› we mnie linkiem ?

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2011-02-05 10:47:14
Autor: Przemysław Gubernat
[NTG] AM - MIPLO LOC
W dniu 2011-02-04 14:54, Przemysław Gubernat pisze:

Znalazłem na pdaclub.pl że na tym "nie da się" procesor czegoś tam nie wspiera.

CisnÄ…Å‚byÅ› we mnie linkiem ?

Ależ proszę
Krótki http://tnij.org/j98m
i długi:

http://pdaclub.pl/index.php?view=article&id=19230:recenzja-cruser-omega-b70&option=com_content&Itemid=88:52

Data: 2011-02-05 15:30:39
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[NTG] AM - MIPLO LOC
W dniu 2011-02-05 10:47, Przemysław Gubernat pisze:

http://pdaclub.pl/index.php?view=article&id=19230:recenzja-cruser-omega-b70&option=com_content&Itemid=88:52

Bóg zapłać. Nie mogłem znaleźć na forum, a tam szukałem.

No to się wkurzam trochę w takim razie. MIPLO dziwnym trafem supportowane jest przez AM, dostęp do nich tylko w przyp zakupu licencji AM (powiązane to to), niestety na stronie brak informacji o formie prawnej "miplo". Na pewno nie jest to to samo co mobilne.net.

Na stronie AM informacja o "sprzęcie zgodnym" ( http://www.automapa.pl/?PEI=10241&lng=PL ) , na liście ... yyy .... o w mordę ;), usunęli ... ehhh ... co szmaciany support to szmaciany support. Cruser ten był na liście, i znikł. Czyli opieraj się człowieku o informacje producenta, wydaj tysiąca, a my pokażemy ci faka.

Cały czas czekam na godną alternatywę ...

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2011-02-06 00:41:47
Autor: Przemysław Gubernat
[NTG] AM - MIPLO LOC
W dniu 2011-02-05 10:47, Przemysław Gubernat pisze:

http://pdaclub.pl/index.php?view=article&id=19230:recenzja-cruser-omega-b70&option=com_content&Itemid=88:52

Bóg zapłać. Nie mogłem znaleźć na forum, a tam szukałem.
Może być Miodowy Ciechan ;-)

No to siÄ™ wkurzam trochÄ™ w takim razie. MIPLO dziwnym trafem supportowane jest
[...]

To sk..., w szczególności że nie jestem pewien czy nie dałoby się pociągnąć AM
do odszkodowania za wprowadzenie w błąd.

Data: 2011-02-06 19:57:52
Autor: Jan Koval
[NTG] AM - MIPLO LOC

Użytkownik "Przemysław Gubernat" <repcio@WYKASUJ-To.r3pc10.pl.na.newsach> napisał w wiadomości news:iikn7q$es1

[...]

Mozecie sprobowac. na wspomnianej stronie nie ma nic na temat poprawnej wspolpracy z miplo. Jest tylko o Automapie.

Data: 2011-02-06 23:02:54
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[NTG] AM - MIPLO LOC
W dniu 2011-02-06 00:41, Przemysław Gubernat pisze:

[...]

ta ... larka biedronkowego tez tak posuneli z listy motywujac bodaj tym, ze na tym larku zainstalowana jest wiekszosc spiraconych am ;)