AM2+ i AM3

Data: 2010-01-06 10:36:36
Autor: Andre
AM2+ i AM3
Witam!

Czy podstawki AM2+ i AM3 to pod wzgledem montazu radiatorow takie same
podstawki?
Pytam, poniewaz w specyfikacjach niektorych coolerow, ktore wyszly juz
na pewno za czasow AM3 widnieje najwyzej AM2+.

Dodatkowo, czy wiadomo jak dlugo AMD bedzie wspierac podstawke AM3?
Sa plany nowej podstawki?

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2010-01-06 12:56:58
Autor: =Marcos=
AM2+ i AM3
[...]

To dokładnie to samo. W sklepach mogš ci mówić, że to co innego, ale nie ufaj im ;) Gdy ja kupowałem coolery na AM3, sprzedawcy twierdzili, że to co innego, mimo iż żaden z nich nie widział AM3 na oczy... AM2, AM2+, AM3 to te same coolery.

--
Marcos
[Marek Œlusarczyk]

http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży