AMD ATHLON II X4 620 opinie

Data: 2009-11-08 18:14:10
Autor: MAG
AMD ATHLON II X4 620 opinie
Może ktoś ma procka z tytułu i podzieli się swoimi uwagami na jego temat tzn. wydajność, stabilność, może porównanie do innych procków.

Data: 2009-11-08 21:38:00
Autor: quish
AMD ATHLON II X4 620 opinie
MAG pisze:
Może ktoś ma procka z tytułu i podzieli się swoimi uwagami na jego temat tzn. wydajność, stabilność, może porównanie do innych procków.
Osobiście nie mam,ale do paru zestawów go wsadzałem. Za tę cenę NICZEGO lepszego nie znajdziesz.
Pozd4all

Data: 2009-11-09 10:43:17
Autor: gebi
AMD ATHLON II X4 620 opinie
Użytkownik "quish" napisał
MAG pisze:
[...]
W piątek zamówiłem dla siostry do zestawu za 345zł i planowałem kupić też sobie, a dzisiaj jest już za 360zł. Chyba za długo się zastanawiam, bo pamięci i płyta też już zdrożały - jestem już ponad 50zł do tyłu :-) Czy to już jakieś podwyżki świąteczne? Myślałem, że ceny będą spadać i mogę się spokojnie zastanowić jeszcze nad wyborem.

Data: 2009-11-09 21:57:50
Autor: quish
AMD ATHLON II X4 620 opinie
gebi pisze:
Użytkownik "quish" napisał
MAG pisze:
[...]
w teorie czasowe za bardzo nie wierzę,ale najtańszy sprzęt przeważnie jest w sierpniu i na początku września. Teraz sezon świąteczny w pełni, więc będzie coraz drożej. Ja tego proca kupowałem nawet po 320...
Pozdr4all

AMD ATHLON II X4 620 opinie