AMD Athlon 1700+ vs. CeleronD 2.66GHz

Data: 2011-05-05 00:40:42
Autor: G Nowak
AMD Athlon 1700+ vs. CeleronD 2.66GHz
Jako że troszkę wypadłem ze sprzętu, może ktoś mi podpowie.
Jest sobie baaaardzo stary desktop, uĹĽywany do internetu (WinXP),
proste gry we flashu; z grubsza:
AMD Athlon 1700+ (Socket A)
1460MHz (11 x 133MHz)
SDRAM (768MB - 133MHz)
- stary dysk IDE (40GB)
No i mam takie graty na podmiankÄ™:
CeleronD 2.66GHz (133 x 20)
DDR pc3200 (1.5GB), zasilacz, dysk SATA, płyta pod to.
Z tego, co widać na pierwszy rzut oka, przynajmniej ze dwa razy lepsze bebechy (DDRAM, więcej RAMu, dysk SATA)
Czy rzeczywiście będzie 'odczuwalne' przyspieszenie po podmianie?
Gra warta świeczki, czy zysk zbyt mały?

Jesli za darmo lub za czteropak piwa to warto. Swoja droga do przegladania stron i flasha przyda sie wspolczesna grafika, przegladarki i wtczyki skutecznie z niej korzystaja.

--
Pozdr

AMD Athlon 1700+ vs. CeleronD 2.66GHz