AMD/Intel Pentium Laptop

Data: 2012-07-09 00:24:51
Autor: Smok Eustachy
AMD/Intel Pentium Laptop
Yo!
Czy nowa platforma sprzętowa AMD dostępna w atrakcyjnych cenach nie ustępuje zbytnie budżetówce Intela, jakimś Celeronom i Pentium? Opłaca się to kupić?

Data: 2012-07-09 10:02:02
Autor: krzychu
AMD/Intel Pentium Laptop
tez sie nad tym zastanawialem czy Intel B960 czy AMD E450

notebook 15.6

:-)

Data: 2012-07-10 03:20:20
Autor: krzychu
AMD/Intel Pentium Laptop
wtedy jak kupowalem to intel mial taka kampanie promocyjna ze AMD wogole nie bylo na polkach sklepowych

kupilem ACER z B960

Data: 2012-07-09 18:49:29
Autor: Michal
AMD/Intel Pentium Laptop
W dniu 2012-07-09 00:24, Smok Eustachy pisze:
Yo!
Czy nowa platforma sprzętowa AMD dostępna w atrakcyjnych cenach nie
ustępuje zbytnie budżetówce Intela, jakimś Celeronom i Pentium? Opłaca
się to kupić?

To zależy - wśród ziomali witających się Yo! Yoł! możesz mieć -10 pkt prestiżu (bo to nie Intel, nawet g*y na Atomie).

W pozostałych przypadkach nowe platformy oparte o Trinity spisują się IMHO rewelacyjnie w zastosowaniach do jakich notebooki zostały stworzone (zastosowania przenośne), a nie 5kg krowy desktop-replacement, na których ludzie potem grają w gry 3D trzymając stale podłączone zasilacza.

--
/MB

Data: 2012-07-09 19:24:53
Autor: qwerty
AMD/Intel Pentium Laptop
Użytkownik "Michal"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jtf28p$qh5$1@mx1.internetia.pl...
To zależy - wśród ziomali witających się Yo! Yoł! możesz mieć -10 pkt prestiżu (bo to nie Intel, nawet g*y na Atomie).

No popatrz. Kupiłem Intela bo wymagałem maksymalnej wydajności (core i5 były zbyt wydajne - kupiłem i7) i podczas przeglądania stron trzyma ~ 6 h.

Data: 2012-07-09 20:17:10
Autor: Michal
AMD/Intel Pentium Laptop
W dniu 2012-07-09 19:24, qwerty pisze:

No popatrz. Kupiłem Intela bo wymagałem maksymalnej wydajności (core i5
były zbyt wydajne - kupiłem i7) i podczas przeglądania stron trzyma ~ 6 h.

Jaki to model i ile całość waży? Tak z ciekawości pytam, bo jak to jest małe, lekkie i w rozsądnych pieniądzach to może sam w końcu zmienię starawego już trochę ultraportable.

Jednemu potrzebna maks wydajność z wielokomorową baterią bez względu na rozmiar i wagę, inny (w tym ja) woli wydajny desktop oraz maksymalnie mobilny laptop ważący ~1 kg, który da się włożyć do teczki z innymi dokumentami, a nie taskać w osobnej torbie (nawet tylko do samochodu).

--
/MB

Data: 2012-07-09 20:24:32
Autor: qwerty
AMD/Intel Pentium Laptop
Użytkownik "Michal"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jtf7d6$e7g$1@mx1.internetia.pl...
Jaki to model i ile całość waży? Tak z ciekawości pytam, bo jak to jest małe, lekkie i w rozsądnych pieniądzach to może sam w końcu zmienię starawego już trochę ultraportable.

http://www.samsung.com/pl/consumer/pc-peripherals-prtinters/ultra-mobile-pc/high-performance/NP-RF511-S04PL-spec

Dokupiłem do niego dodatkowy moduł 4 GiB (w sumie 8, bo przy 4 GiB nie dało się pracować i system używał pliku wymiany, chodź czasami 8 GiB to za mało) i wymieniłem kartę wifi (nie jest to pełny 802.11n).

Data: 2012-07-11 20:07:53
Autor: Radosław Sokół
AMD/Intel Pentium Laptop
W dniu 09.07.2012 20:24, qwerty pisze:
http://www.samsung.com/pl/consumer/pc-peripherals-prtinters/ultra-mobile-pc/high-performance/NP-RF511-S04PL-spec

Trudno to nazwać komputerem przenośnym -- ponad 15" wyświet-
lacza i prawie 3 kg wagi.

Sukcesem jest, by w komputerze niewielkim (<= 12"), lekkim
(< 2 kg) i względnie "mocnym" uzyskać 5-6 h pracy bez wiel-
kiej baterii wystającej zza obudowy. W komputerze 15" moż-
na zmieścić wielką baterię i bez problemu uzyskać takie
czasy pracy.

[...]

Co Ty robisz na tym komputerze?!? Mnie w notebooku 3 GiB wy-
starcza całkowicie, nawet 2 GiB byłoby dobre... I to pod
VistÄ….

| RadosÅ‚aw Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ÅšlÄ…ska                   |

AMD/Intel Pentium Laptop