AMD czy Intel - procek do gier

Data: 2009-03-29 10:11:13
Autor: Spili
AMD czy Intel - procek do gier
Hej,

Musze dość mocno odświeżyc swoja platformę praktycznie budując ją od
początku :)

No i od czegoś muszę zacząć...
W tej chwili mam Athlona 3000Xp, Herculesa 9800XT 256MB i 3GB RAM'u na
płycie Asusa.

Na czym budować nowa platformę?
AMD czy Intel?

Komp do grania w 70%
Pozostałe 30% to office i net...

Mam do wyboru:

Intel Core2 Quad Q9550 2,83 GHz
albo
AMD Phenom II Quad-Core 940

Do tego odpowiednia płyta i grafa - najprawdopodobniej Radeon 4870

Pozdrawiam,

Data: 2009-03-29 11:02:05
Autor: STranger
AMD czy Intel - procek do gier
Spili pisze:

AMD Phenom II Quad-Core 940

Kup AMD, wspieraj konkurencję. Też tak zrobię przy najbliższym zakupie. Laptopa na AMD już kupiłem jesienią.

Jak AMD padnie to Intel będzie dyktować ceny i wszyscy na tym stracimy.

STranger

Data: 2009-03-29 14:22:51
Autor: Chichotek
AMD czy Intel - procek do gier
Był 29 marzec (niedziela) gdy o godz. 11:02 *STranger* napisał(a):

Kup AMD, wspieraj konkurencję. Też tak zrobię przy najbliższym zakupie. Laptopa na AMD już kupiłem jesienią.

Ja tak wspierałem juz dwa zestawy, po jakimś czasie żałowałem decyzji, teraz
wrociłem do Intela. Wspieraj konkurencje przy grafice jak ja :)

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

Data: 2009-03-29 14:35:39
Autor: Piotrek
AMD czy Intel - procek do gier
Ja tak wspierałem juz dwa zestawy, po jakimś czasie żałowałem decyzji, teraz
wrociłem do Intela.

niestety mam podobne doswiadczenia....

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-29 15:13:46
Autor: PSYLO
AMD czy Intel - procek do gier
Chichotek pisze:
po jakimś czasie żałowałem decyzji

W jakim sensie? Bo ja akurat od zawsze byłem wierny produktom AMD, raz się skusiłem na Intela i żałowałem, więc dość szybko wróciłem do AMD :-)

--
PSYLO

Data: 2009-03-29 22:13:52
Autor: Chichotek
AMD czy Intel - procek do gier
Był 29 marzec (niedziela) gdy o godz. 15:13 *PSYLO* napisał(a):

W jakim sensie?

W sensie wydajności i stabilności. Nie jestem uprzedzony do AMD, po prostu
potrzebowałem zmiany.

Data: 2009-03-30 18:32:18
Autor: PSYLO
AMD czy Intel - procek do gier
Chichotek pisze:
W sensie wydajności i stabilności.

Stabilności tzn? Bo większej stabilności niż na platformie AMD nie ma szans uzyskać, po prostu jest doskonała.

--
PSYLO

Data: 2009-03-30 18:41:06
Autor: marfi
AMD czy Intel - procek do gier
Użytkownik "PSYLO" <psylo.WYTNIJTO@o2.pl> napisał w wiadomości news:gqqsad$qg$2atlantis.news.neostrada.pl...
Chichotek pisze:
W sensie wydajności i stabilności.

Stabilności tzn? Bo większej stabilności niż na platformie AMD nie ma szans uzyskać, po prostu jest doskonała.

  To samo mozna napisać o dowolnym innym procesorze - jeżeli współczesny procesor dowolnego producenta nie zachowuje się stabilnie to kwalifikuje się do wymiany na egzemplarz normalny - nimazmiłujsie :)

--
marfi

Data: 2009-03-30 20:45:22
Autor: PSYLO
AMD czy Intel - procek do gier
marfi pisze:
 To samo mozna napisać o dowolnym innym procesorze - jeżeli współczesny procesor dowolnego producenta nie zachowuje się stabilnie to kwalifikuje się do wymiany na egzemplarz normalny - nimazmiłujsie :)

Otóż to. Do tego oczywiście dochodzą kwestie pozostałego sprzętu, m.in. właściwego zasilania itp. Procesor nie ma żadnego wpływu na stabilność, pod warunkiem, że jest sprawny.

--
PSYLO

Data: 2009-03-29 11:24:36
Autor: G Nowak
AMD czy Intel - procek do gier
AMD czy Intel?
Komp do grania w 70%
Pozostałe 30% to office i net...
Mam do wyboru:
Intel Core2 Quad Q9550 2,83 GHz
AMD Phenom II Quad-Core 940

http://www.insidehw.com/Reviews/CPU/AMD-Phenom-II-X4-940-Compared-to-Phenom-X4-9950-BE-and-Intel-Core2-Q9550.html

Jesli wziac pod uwage, ze Amd jest tansze a i kreci sie tak samo pomoglbym mu przetrwac kryzys.

--
pozdr

Data: 2009-03-30 08:44:42
Autor: grafi
AMD czy Intel - procek do gier
G Nowak pisze:
[...]

Nie wiem, jak z AMD, ale tego intela mozna puscic zwawiej niz

"Intel Core 2 Q9550 overclocked @ 3.850MHz, FSB 453MHz"

grafi

Data: 2009-03-29 14:15:30
Autor: mt
AMD czy Intel - procek do gier
Spili pisze:
[...]

Do gier nie nadaje sie ani jeden ani drugi kup PS3 i bedziesz mial i Office i Firefoxa i super grafe w gierkach.  Pobor mocy 120Wat na PC o podobnych mozliwosciach musialbys wydac z 3000zl bez monitora

Data: 2009-03-29 14:20:00
Autor: Andrzej Libiszewski
AMD czy Intel - procek do gier
mt pisze:

Do gier nie nadaje sie ani jeden ani drugi kup PS3 i bedziesz mial i Office i Firefoxa i super grafe w gierkach.  Pobor mocy 120Wat na PC o podobnych mozliwosciach musialbys wydac z 3000zl bez monitora

Rozminąłeś się z powołaniem (i grupą).

Data: 2009-03-29 14:26:12
Autor: Piotrek
AMD czy Intel - procek do gier
Do gier nie nadaje sie ani jeden ani drugi kup PS3 i bedziesz mial i Office i Firefoxa i super grafe w gierkach.

po pierwsze NTG

po drugie PS3 i super grafika ? :) hehehehe jasne(na poczatku PS3 miala gorsza grafike niz te same gry na PC :), to juz o wiele lepszy jest Xbox360 nie dosc ze tanszy to jeszcze o wiele lepszy bo sony wypuscila badziewna PS3 z ktora sie do teraz nie moze pozbierac(srednia sprzedaz, glupi marketing i klamstwa ich przedstawicieli na roznych spotkaniach z prasa:) i producenci gier na nia narzekaja(ciezko sie na nia pisze gry, czesc producentow wogole zrezygnowala z wypuszczania gier na ta platforme).

co do Offica(chyba open office jak juz cos :) i Firefoxa to litosci..... cos takiego na konsoli ? totalne zero funkcjonalnosci, ergonomi itd itp.
do ceny konsoli dolicz jeszcze cene telewizora :P

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-29 14:49:28
Autor: mt
AMD czy Intel - procek do gier
Piotrek pisze:
[...]

Na PC slicznie wyglada GTA w rozdzielczosci 1080p  mozna policzyc klatki na palcach, w PS3 nie zauwazylem tego zjawiska.
Faktycznie wada PS3 jest troche malo RAMu, w momencie otarcia wielu okienek FF i dokumentu Office zaczyna mielic plik wymiany dlatego XBOX360 bylby lepszy gdyby nie to ze PS3 ma wbudowany Naped BlueRay.

W ogole grywalnosc Pieca to porazka, jedynie nadaje sie do RT RPG

Data: 2009-03-29 14:59:27
Autor: RadoslawF
AMD czy Intel - procek do gier
Dnia 2009-03-29 14:49, Użytkownik mt napisał:

Na PC slicznie wyglada GTA w rozdzielczosci 1080p  mozna policzyc klatki na palcach, w PS3 nie zauwazylem tego zjawiska.

Kłamiesz, wszystko zależy od konfiguracji tego komputera.

Faktycznie wada PS3 jest troche malo RAMu, w momencie otarcia wielu okienek FF i dokumentu Office zaczyna mielic plik wymiany dlatego XBOX360 bylby lepszy gdyby nie to ze PS3 ma wbudowany Naped BlueRay.

No zobacz czyli jednak konsola jest tylko dla miłośników gier.
Ja bym dodał że dla miłośników pewnych rodzajów gier.

W ogole grywalnosc Pieca to porazka, jedynie nadaje sie do RT RPG

A są na te Twoje wspaniałe konsole jakieś strategie poza szachami,
bo z gier zręcznościowych to ludzie z wiekiem wyrastają ?

Pozdrawiam

Data: 2009-03-29 15:13:17
Autor: Grzegorz Krukowski
AMD czy Intel - procek do gier
On Sun, 29 Mar 2009 14:59:27 +0200, RadoslawF <radoslawfl@gazeta.pl>
wrote:
A są na te Twoje wspaniałe konsole jakieś strategie poza szachami,
bo z gier zręcznościowych to ludzie z wiekiem wyrastają ?

Hmm, problem z tym że po paru latach wrastają, chyba, ponownie. Bo to
ładne, gra, śpiewa, za dużo myśleć nie trzeba a dobrze odpręża. Po drugie - czemu przez tyle lat na konsolach nie pojawił się licznie
inny rodzaj gier niż zręcznościówki - bo osobiście wątpię czy są to
problemy ze sterowaniem (na pewno coś by wymyślono gdyby była realna
potrzeba)? Coś mi się wydaje że zbiór graczy w nie-platformówki nie
przecina się ze zbiorem osób kupujących konsole
Po trzecie - na twoim miejscu wstrzymałbym się z taką opinią jeszcze z
5 lat. Osoby które już jako dziecko miały dostęp do gier mają powoli
po 30 lat i więcej. I tak często bywa(ło), że na początku grało się w
platformówki/mordobicia, później w ,,ambitniejsze'' RPG/przygodówki -
w międzyczasie pojawiły się dzieci, praca, brak czasu i chęć relaksu
dla relaksu. I te osoby mogą, ale nie muszą, spowodawać, że na
konsolach może pojawią się inne gry.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-03-29 15:28:34
Autor: Piotrek
AMD czy Intel - procek do gier
[...]

sterowanie jest ciezkie, to fakt.
ale mysle ze masz racje, nie ten target jesli chodzi o konsole :)
wlasciciele konsol oczekuja pewnego specyficznego rodzaju gier.
ma sie strzelac, tluc itd itp, ogolnie zrecznosciowka bez wiekszego myslenia.

[...]

obys mial racje, ja mialem przez pewien czas Xboxa 360 i czasami mysle czy by do niego nie wrocic, ale mimo wszystko bedzie to tylko i wylacznie dodatek do PC bo zastapic sie go konsola nie da.
moze kiedys znowu kupie konsole, ale i tak bede musial miec PC do innych zastosowan :)

no i jednak startegie tez sa coraz bardziej wymagajace wiec nie ucieknie sie od modernizacji PC :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-29 16:33:28
Autor: Grzegorz Krukowski
AMD czy Intel - procek do gier
On Sun, 29 Mar 2009 15:28:34 +0200, "Piotrek" <a@b.ru> wrote:

by do niego nie wrocic, ale mimo wszystko bedzie to tylko i wylacznie dodatek do PC bo zastapic sie go konsola nie da.

A mnie ciekawi, czy kiedyś MS nie wpadnie na pomysł dołączenia do
XBoxów czegoś a'la Works - prosty edytor, arkusz kalkulacyjny, coś do
rysowania etc. Jestem ciekaw jakby to wpłynęło na ich sprzedaż w
stosunku do innych konsol i komputerów.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-03-29 16:48:04
Autor: Piotrek
AMD czy Intel - procek do gier
[...]

szczerze mowiac jakos tego nie widze, mysle ze nie tedy droga.
konsola nie zastapi PC, konsola jest do grania(w pewne rodzaje gier) i tyle.

upychanie na sile pewnych elementow z PC jak wlasnie wordy excel itd itp to tylko wg mnie taka blyskotka zeby pokazac cos nowego ale niekoniecznie praktycznego na codzien :)
zobacz jak rosnie rynek notebookow, jesli porownamy sobie prace na notebooku a na konsoli  w wordzie czy excelu to bedzie gigantyczna przepasc jesli chodzi o wygode pracy. oczywiscie na korzysc notebooka ktoremu ciagle daleko jeszcze do ergonomi pracy na desktopie(mowa o klawiaturze, myszce, monitorze czy czesto drugim monitorze :)

konsola wg mnie jest fajnym dodatkiem do PC ale nic wiecej.
predzej konsole zastapisz PCtem(tylko budzet moze cieprpiec :) niz PCta konsola :)

mnie by Work's na konsoli wogolenie interesowal bo bym z tego poprostu nie korzytal, nie widze sensu skoro wygodniej, szybciej i latwiej moge to samo zrobic na PC, to po co sie mam z tym meczyc na konsoli ?

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-29 15:25:02
Autor: Piotrek
AMD czy Intel - procek do gier
No zobacz czyli jednak konsola jest tylko dla miłośników gier.
Ja bym dodał że dla miłośników pewnych rodzajów gier.

ogolnie tak zwanych rabanek :D
dla ambitniejszych graczy(ktorzy lubia pomyslec podczas grania) niestety ale konsola sie nie sprawdzi w wielu przypadkach)

A są na te Twoje wspaniałe konsole jakieś strategie poza szachami,
bo z gier zręcznościowych to ludzie z wiekiem wyrastają ?

mialem kiedys demo C&C na xboxa 360 :)
no coz, daaaalo sie pograc ale z ergonomia i przjemna gra to nie mialo nic wspolnego :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-29 15:23:41
Autor: Piotrek
AMD czy Intel - procek do gier
Na PC slicznie wyglada GTA w rozdzielczosci 1080p  mozna policzyc klatki na palcach, w PS3 nie zauwazylem tego zjawiska.

slaby PC widocznie :)

widziales moze porownanie takich gier jak Tom Clansy Splinter Cell Double Agent czy np Rainbow Six pomiedzy  PC,PS3 i Xbox360  :)
pewni nie bo bys glupot nie pisal, na starym kompie Splinter Cell wygladal o wiele lepiej niz nz PS3 :)

sami producenci gier maja wielkie opory zeby pisac gry na PS3 bo im sie to czasami nie oplaca, jest ciezko napisac dobra gre na PS3 przez zbyt ciezka architekture i poprostu latwiej, lepiej i taniej jest im rtobic gry na Xboxa 360 i na PC.

W ogole grywalnosc Pieca to porazka, jedynie nadaje sie do RT RPG

hahaha jasne :)
wlasnie na konsolach masz dosc niewielki wycinek gier w ktore mozna pograc, o wiele wiele wiecej gier jest dostepnych na PC.
znajdz mi jakas dobra strategie na konsole?

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-29 16:03:37
Autor: Spili
AMD czy Intel - procek do gier
Słuchajcie...

Konsola odpada...
Nie kupię bo nie lubię grać na konsoli i już...

:)

Pracuję, zarabiam i chcę wydać kasę na PC do grania.
Do konsoli mnie nikt nie namówi.

Stąd pytanie powtarzam:

Intel Quad
i7
PhenomII

:)

Pozdrawiam,
Marcin,

Data: 2009-03-29 16:20:04
Autor: Piotrek
AMD czy Intel - procek do gier
Pracuję, zarabiam i chcę wydać kasę na PC do grania.
Do konsoli mnie nikt nie namówi.

my to wiemy, dzieciak "mt" nie :)
stad lekki OT sie zrobil :)

Intel Quad
i7
PhenomII

ja bym bral intela, ale jakos nie potrafie tego uzasadnic fachowo :)
poprostu wole intela bo sie na nim nie zawiodlem a dwa moje komputery z AMD mi nie przypadly do gustu:)
taka subiektywna opinia :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-29 17:53:17
Autor: PSYLO
AMD czy Intel - procek do gier
Piotrek pisze:
my to wiemy, dzieciak "mt" nie :)

Co nie zmienia faktu, że trochę racji miał (abstrahując od tematu - konsole to świetna sprawa i takie ślepe narzekanie jak Twoje z reguły wychodzi od ludzi, którzy nigdy żadnej konsoli nie mieli). I nie próbuj obrażać ludzi "dzieciakami" tylko dlatego, że mają inną opinię niż Ty.

--
PSYLO

Data: 2009-03-29 13:07:53
Autor: Saiko Kila
AMD czy Intel - procek do gier
Proces PSYLO <psylo.WYTNIJTO@o2.pl> zwrócił błąd:

[...]

W czym miał? Że gra GTA4 na PC źle chodzi? Na niektórych źle. Na
niektórych dobrze. Że PC do gier się nie nadaje (poza strategiami i
RPG)? Nie miał racji, i wtedy ktoś inny tu obraża - inteligencję
czytających.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Data: 2009-03-30 18:30:53
Autor: PSYLO
AMD czy Intel - procek do gier
Saiko Kila pisze:
[...]

Nie w tym sensie - chodzi mi bardziej o skrajną sytuację zaprezentowaną przez Piotrka, jakoby konsole to samo zło i do niczego się nie nadają (bo strategie na nich kiepsko działają ;-)). Jeśli ktoś gra to konsola jest dla niego bardzo ciekawą opcją, szczególnie przy dzisiejszych cenach X360 (aczkolwiek sam jestem bardziej fanem Nintendo Wii ;)).

--
PSYLO

Data: 2009-03-30 19:15:26
Autor: RadoslawF
AMD czy Intel - procek do gier
Dnia 2009-03-30 18:30, Użytkownik PSYLO napisał:

[...]

Nieprawda.
Zamiast "Jeśli ktoś gra to konsola jest dla niego" powinieneś
napisać "Jeśli ktoś gra w gry dostępne na konsoli to konsola jest
dla niego". Tak będzie znacznie bliżej prawdy.

Pozdrawiam

Data: 2009-03-30 20:43:42
Autor: PSYLO
AMD czy Intel - procek do gier
RadoslawF pisze:
Nieprawda.
Zamiast "Jeśli ktoś gra to konsola jest dla niego" powinieneś
napisać "Jeśli ktoś gra w gry dostępne na konsoli to konsola jest
dla niego". Tak będzie znacznie bliżej prawdy.

W ten sam sposób można powiedzieć "jeśli ktoś gra w gry, których nie ma na konsoli to niech składa mocnego peceta". Takie po prostu naciąganie w jedną albo w drugą stronę.

--
PSYLO

Data: 2009-03-31 10:51:16
Autor: RadoslawF
AMD czy Intel - procek do gier
Dnia 2009-03-30 20:43, Użytkownik PSYLO napisał:

[...]

Dlaczego od razu mocnego ?
Tak dla Twojej informacji, popularny cykl Heroes of Might & Magic
ostatnie trzy części nie wymagają jakiegoś strasznie wypasionego PC.
Generalnie strategie nigdy  nie wymagały specjalnie wysilonych
komputerów.

Pozdrawiam

Data: 2009-03-30 20:51:01
Autor: Piotrek
AMD czy Intel - procek do gier
Nie w tym sensie - chodzi mi bardziej o skrajną sytuację zaprezentowaną przez Piotrka, jakoby konsole to samo zło i do niczego się nie nadają (bo strategie na nich kiepsko działają ;-)).

naucz sie moze czytac ze zrozumieniem zanim znowu rozminiesz sie z prawda.
jak juz oceniasz jakis tekst czy wypowiedz to chociaz postaraj sie zeby to mialo jakis sens i bylo prawdziwe bo poki co to gadasz od rzeczy.

napisalem ze konsole mialem i moze znowu kupie jako dodatek do PC wiec nie wiem o jakiej mojej opini ze konsole to samo zlo(zacytuj prosze gdzie tak napisalem)
po drugie nie napisalem ze sie do niczego nie nadaja(rowniez moze bys zacytowal gdzie tak napisalem)
po trzecie napisalem ze konsola nie zastapi PCta o czym pisal "mt" podajac jako przyklad open offica i firefoxa co samo w sobie jest smieszne bo kazdy kto pracuje na PC w "office" napewno sie nie przerzuci na offica na konsoli bo by go szlak trafil

wiec jeszcze raz podsumuje zebys sie znowu nie zagubil w paru prostych zdaniach.
konsola nie zastapi PC(nawet jesli chodzi o samo granie, bo wiele osob poprostu nie znajdzie dla siebie gier na konsole), a juz napewno nie zastapi PC jesli sie zniego korzysta do czegokolwiek wiecej niz tylko do grania.

konsola za to wg mnie jest bardzo fajnym dodatkiem do PC :)

jesli czegos nie zrozumiales i bede musial ci ponownie wytlumaczyc o co chodzi to pisz smialo, chetnie pomoge :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-30 22:00:39
Autor: PSYLO
AMD czy Intel - procek do gier
Piotrek pisze:
wiec jeszcze raz podsumuje zebys sie znowu nie zagubil w paru prostych zdaniach

Widzisz, właśnie tutaj leży twój problem. Masz takie małe klapki na oczach, swój wąski tok myślenia i jeśli ktoś próbuje wyrazić ci inny punkt widzenia to od razu próbujesz go obrazić takimi pustymi hasełkami jak powyższe. Przykre to, ale cóż. Niemniej jednak pocieszaj się dalej, może ci to jakoś pomaga w leczeniu kompleksów ;)

[...]

Oczywiście, i nigdy nie pisałem nic przeciwnego (a co tam sobie do moich słów dopowiedziałeś pod swoimi klapkami to już nie moja sprawa). To chyba jasne, że konsola nie zastąpi peceta i jest jedynie bardzo dobrym dodatkiem (a zarazem niedrogim).

konsola za to wg mnie jest bardzo fajnym dodatkiem do PC :)

To samo też napisałem ;)

jesli czegos nie zrozumiales i bede musial ci ponownie wytlumaczyc o co chodzi to pisz smialo, chetnie pomoge :)

Zacznij od siebie, bo póki co w tym wątku sam się wykazujesz trudnościami w czytaniu ze zrozumieniem. A może po prostu nie do końca znasz znaczenie takiego stwierdzenia ;-)

--
PSYLO

Data: 2009-03-30 22:12:42
Autor: Piotrek
AMD czy Intel - procek do gier
Zacznij od siebie, bo póki co w tym wątku sam się wykazujesz trudnościami w czytaniu ze zrozumieniem. A może po prostu nie do końca znasz znaczenie takiego stwierdzenia ;-)

no to jeszcze raz :)
cytat twojej wypowiedzi

"Nie w tym sensie - chodzi mi bardziej o skrajną sytuację zaprezentowaną
przez Piotrka, jakoby konsole to samo zło i do niczego się nie nadają
(bo strategie na nich kiepsko działają ;-)). "

i teraz prosze o zacytowanie gdzie napisalem ze konsola to samo zlo oraz ze sie do niczego nie nadaja.
konkrety prosze bo na durne gadanie to mi szkoda czasu.

udowodnij ze przeczytales ze zrozumieniem to co napisalem(teraz i wczesniej), bo poki co prezentujesz cos zupelnie odmiennego

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-30 22:18:19
Autor: PSYLO
AMD czy Intel - procek do gier
Piotrek pisze:
i teraz prosze o zacytowanie gdzie napisalem ze konsola to samo zlo oraz ze sie do niczego nie nadaja

"wlasnie na konsolach masz dosc niewielki wycinek gier w ktore mozna pograc"
Potrzeba dodatkowego tłumaczenia?

--
PSYLO

Data: 2009-03-30 22:25:15
Autor: Piotrek
AMD czy Intel - procek do gier
"wlasnie na konsolach masz dosc niewielki wycinek gier w ktore mozna pograc"
Potrzeba dodatkowego tłumaczenia?

chetnie poprosze bo sam nie jestem w stanie ogarnac tego jak twoja pokretna logika wyczytala z tego jak mi sie wydawalo prostego zdania, nastepujace opinie:
- konsola to samo zlo
- oraz ze konsola sie do niczego nie nadaje

wytlumacz prosze albo wez sie przestan wydurniac bo sie zapedziles w kozi rog i nie potrafisz z tego wyjsc z twarza.
szanuj moj czas i innych bywalcow tej grupy i sie nie osmieszaj bardziej w tym temacie bo naprawde zapedziles sie w wyciaganiu zupelnie nie trafionych wnioskow.

ja bym mial przynajmniej honor przyznac sie do gafy a nie jak ty brnal dalej slepo piszac coraz wieksze glupoty

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-30 22:46:12
Autor: PSYLO
AMD czy Intel - procek do gier
Piotrek pisze:
ja bym mial przynajmniej honor przyznac sie do gafy a nie jak ty brnal dalej slepo piszac coraz wieksze glupoty

Przeczytaj sobie swoje wypowiedzi w odpowiedzi na posty "mt", przeanalizuj ich ton to może w końcu zrozumiesz co miałem na myśli.
Piszesz o honorze, a sam nijak nie potrafisz przyjąć krytyki swoich własnych bredni, podjąć dyskusji na poziomie bez obrażania rozmówców, więc no offence, ale niezła hipokryzja się wydobywa z twojej klawiatury. Z mojej strony to tyle, a jak masz jeszcze jakieś wątpliwości to zapraszam na priv, bo wątpię żeby ktoś tutaj jeszcze miał ochotę czytać twoje osobiste wycieczki do przeciwników teorii braku grywalnych gier na konsolach ;)

--
PSYLO

Data: 2009-03-31 20:10:30
Autor: Piotrek
AMD czy Intel - procek do gier
[...]

z mojej strony rowniez EOT bo szkoda mojego czasu i innych grupowiczow.
poprosilem cie o dokladne cytaty gdzie napisalem to co mi zarzucales, a w zamian otrzymalen odpowiedz ze ci sie wydawalo ze cos takiego napisalem(nadal nie podajac zadnych konkretow)

nastepnym razem czytaj ze zrozumieniem kto cos pisze zeby uniknac takich sytuacji ze ci sie wydaje cos zupelnie innego niz jest napisane.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-30 23:59:32
Autor: Saiko Kila
AMD czy Intel - procek do gier
[...]

No ja gram bardzo dużo, i jakoś nie widzę miejsca na konsolę. Z
wyjątkiem może Wii właśnie, ale nie jest ona IMO konkurencją dla PC,
jest dobrym uzupełnieniem i do trochę innych celów niż granie na PC (np.
w grupie, bardziej casual). Wersje na PC mają wiele zalet w porównaniu
du wersji konsolowych, i jedyne co może takiego kogoś jak ja (i wiem z
grup jeszcze parę osób ;)) przekonać do xboksa/ps3 to po prostu gry
niedostępne na PC.

Data: 2009-03-29 20:01:13
Autor: Piotrek
AMD czy Intel - procek do gier
Co nie zmienia faktu, że trochę racji miał (abstrahując od tematu - konsole to świetna sprawa i takie ślepe narzekanie jak Twoje z reguły wychodzi od ludzi, którzy nigdy żadnej konsoli nie mieli).

widze ze masz problem z czytaniem ze zrozumieniem.....
napisalem ze konsole mialem wiec to nie jest slepe narzekanie a pokazanie za
i przeciw podparte konkretnymi argumentami z mojej strony.

I nie próbuj  obrażać ludzi "dzieciakami" tylko dlatego, że mają inną opinię niż Ty.

nie proboje, bo nawet nie musze.
tu nie chodzi o inne zdanie ale o poziom jego wypowiedzi i sposob
argumentowania swojej "racji".
pokazuje to jednoznacznie ze "mt" zbyt wiele doswiadczenia nie ma(za mlody
:), chyba ze chodzi o gry "rabanki" ktore kroluja na konsolach.

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-29 16:24:34
Autor: mt
AMD czy Intel - procek do gier
Spili pisze:
[...]

Jesli nie konsola to pytanie powinno brzmiec jaka karta graficzna, platforma AMD czy intel w takich zastosowaniach raczej nie ma znaczenia to i tak jest stary badziewny x86.  W twoim wypadku jednak przesiadl bym sie na cos ze stajni nVIDI radki to mierny sprzet.

Data: 2009-03-29 17:47:03
Autor: Andrzej Libiszewski
AMD czy Intel - procek do gier
mt pisze:

[...]

nvidia: wielokrotnie odgrzewane pod nową nazwą kotlety (8800GT/9800GT/GTX250), ubogie i problematycznie stabilne sterowniki - faktycznie, w porównaniu Radeony to "mierny" sprzęt...

Data: 2009-03-29 18:22:29
Autor: Piotrek
AMD czy Intel - procek do gier
nvidia: wielokrotnie odgrzewane pod nową nazwą kotlety (8800GT/9800GT/GTX250), ubogie i problematycznie stabilne sterowniki - faktycznie, w porównaniu Radeony to "mierny" sprzęt...

z tym to tez roznie bywa :)
mialem kiedys ATI i Nvidie do testow przed zakupem.
instalacja Nvidi bez problemu, z ATI masakra :) wtedy kupilem Nvidie.
znowu subiektywna opinia ale pokazuje ze z tym to roznie bywa, kazda firma zalicza wpadki.

ATI juz w polskiej wersji sterownikow poradzila sobie z Alt+C ? :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-29 20:05:55
Autor: Andrzej Libiszewski
AMD czy Intel - procek do gier
Dnia Sun, 29 Mar 2009 18:22:29 +0200, Piotrek napisał(a):

[...]

Tak, jakieś dwa lata temu z okładem jak się zdaje.

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX

Data: 2009-03-29 20:35:05
Autor: Piotrek
AMD czy Intel - procek do gier
Tak, jakieś dwa lata temu z okładem jak się zdaje.

uuuu to jestem prawie ze w temacie :P
dzieki za info, od dawien dawna nie mam juz ATI u siebie na kompie wiec nie sledzilem tematu

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-29 22:18:01
Autor: Chichotek
AMD czy Intel - procek do gier
Był 29 marzec (niedziela) gdy o godz. 18:22 *Piotrek* napisał(a):

ATI juz w polskiej wersji sterownikow poradzila sobie z Alt+C ? :)

Jezeli nie umiesz tego rozwiązac samodzielnie w 2 minuty to może kup sobie
liczydło?

Data: 2009-03-30 19:45:21
Autor: Piotrek
AMD czy Intel - procek do gier
Jezeli nie umiesz tego rozwiązac samodzielnie w 2 minuty to może kup sobie
liczydło?

naucz sie czytac ze zrozumieniem a nie osmieszaj sie :)

zapytalem czy rozwiazali to w polskiej wersji sterownikow czy dalej maja polskich userow gleboko gdzies ze takiej banalnej zmiany nie potrafia zrobic domyslnie w jednej wersji jezykowej.
nie pisalem ze mam problem ze zmiana tego tylko chodzilo mi o podejscie firmy do klientow.

tak wiec twoja glupawa odzywka jak zwykle jest nietrafiona :)
ale powodzenia na przyszlosc, moze blysniesz kiedys zamiast sie osmieszac :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-11 09:30:57
Autor: Chichotek
AMD czy Intel - procek do gier
Był 30 marzec (poniedziałek) gdy o godz. 19:45 *Piotrek* napisał(a):

zapytalem czy rozwiazali to w polskiej wersji sterownikow czy dalej maja polskich userow gleboko gdzies ze takiej banalnej zmiany nie potrafia zrobic domyslnie w jednej wersji jezykowej.

Rozwiazali geniuszu błyskający intelektem.

Data: 2009-03-30 00:02:30
Autor: Leszek K.
AMD czy Intel - procek do gier
Dnia Sun, 29 Mar 2009 18:22:29 +0200, Piotrek napisał(a):

ATI juz w polskiej wersji sterownikow poradzila sobie z Alt+C ? :)

Tak od pół roku już nie ma domyślnego skrótu alt+C.

Data: 2009-03-30 19:46:15
Autor: Piotrek
AMD czy Intel - procek do gier
Tak od pół roku już nie ma domyślnego skrótu alt+C.

ciekawe mam od dwoch roznych osob dwie rozne opinie(pol roku i dwa lata :)
mniejsza z tym, milo wiedziec ze wreszcie ktos w ATI pomyslal o uzytkownikach i dokonal takiej banalnej zmiany w sofcie.

dzieki za info :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-29 18:15:13
Autor: tad
AMD czy Intel - procek do gier
mt wrote:

W twoim wypadku jednak przesiadl bym sie na cos ze stajni nVIDI radki to mierny sprzet.

Skad te swoje rewelacje bierzesz?

--
tad

Data: 2009-03-29 20:23:46
Autor: Andrzej Libiszewski
AMD czy Intel - procek do gier
Dnia Sun, 29 Mar 2009 18:15:13 +0000 (UTC), tad napisał(a):

mt wrote:

W twoim wypadku jednak przesiadl bym sie na cos ze stajni nVIDI radki to mierny sprzet.

Skad te swoje rewelacje bierzesz?

Palec wskazujący lewej dłoni ;))

Data: 2009-03-29 19:21:42
Autor: Spili
AMD czy Intel - procek do gier

Użytkownik "mt" <mt@magicbox.pl> napisał w wiadomości news:49cf84a2$1news.home.net.pl...

[...]

Co do grafy to już postanowione :)

Radek 4870 :)
Tutaj mam ATI'owe klapki na oczach :)

Problem mam tylko z prockiem...
Nie wiem w którą stronę iść :)
Moje 3 kompy to jedna Motorola (Amiśka :) i 2x AMD.
Problemu nie miałem z nimi żadnego.

Sentyment ciągnie do AMD ale nie fanatycznie. :)
Chcę kupic to co dłużej (2-3 lata) wytrzyma bez jakiegoś dogłębnego upgrade'u.
Jakoś podkręcanie mnie nigdy nie rajcowało ale nigdy nie mówię nigdy :)

Pozdrawiam,
Marcin,

Data: 2009-03-29 20:03:10
Autor: RadoslawF
AMD czy Intel - procek do gier
Dnia 2009-03-29 19:21, Użytkownik Spili napisał:

Sentyment ciągnie do AMD ale nie fanatycznie. :)
Chcę kupic to co dłużej (2-3 lata) wytrzyma bez jakiegoś dogłębnego upgrade'u.
Jakoś podkręcanie mnie nigdy nie rajcowało ale nigdy nie mówię nigdy :)

Przyrost mocy i taktowania procesorów jakby zwolnił ostatnio.
Co byś nie kupił z aktualnej produkcji na 3 lata wystarczy spokojnie.
Sam siedzę na 3GHz Pentium4 - 630 i jakoś nie czuje potrzeby
wymiany na coś nowszego.

Pozdrawiam

Data: 2009-03-29 20:11:50
Autor: Piotrek
AMD czy Intel - procek do gier
Przyrost mocy i taktowania procesorów jakby zwolnił ostatnio.

prawda :)

Co byś nie kupił z aktualnej produkcji na 3 lata wystarczy spokojnie.
Sam siedzę na 3GHz Pentium4 - 630 i jakoś nie czuje potrzeby
wymiany na coś nowszego.

ostatnio procek mniej istotny jest jesli chodzi o granie.
pamiec RAM tania, wiec tutaj wielkich ograniczen nie ma.
teraz mocno gonia do przodu karty graficzne i producenci gier coraz mocniej je wykorzystuja(niekoniecznie z glowa :)
przyklad nowego GTA :) ktory na PCta jest kiepsko zoptymalizowany bo to byla dosc szybka migracja z konsoli na PCta i niestety ale PC musi byc dosc dobry zeby dalo sie sensownie w ta gre pograc(jak by sie przylozyli do optymalizacji to nie mialo by to takich chorych wymagan :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-29 22:18:51
Autor: Chichotek
AMD czy Intel - procek do gier
Był 29 marzec (niedziela) gdy o godz. 16:24 *mt* napisał(a):

W twoim wypadku jednak przesiadl bym sie na cos ze stajni nVIDI radki to
mierny sprzet.

Pewnie dlatego ostatnio wybrałem Radka zamiast GF.

Data: 2009-03-30 19:22:37
Autor: PSYLO
AMD czy Intel - procek do gier
mt pisze:
W twoim wypadku jednak przesiadl bym sie na cos ze stajni nVIDI radki to mierny sprzet.

Z konsolami to jeszcze Cię broniłem, ale z kartami graficznymi to już wypisujesz takie brednie, że aż ciężko to czytać.

--
PSYLO

Data: 2009-03-30 13:26:49
Autor: ..Aldi..
AMD czy Intel - procek do gier

Do gier nie nadaje sie ani jeden ani drugi kup PS3 i bedziesz mial i Office i Firefoxa i super grafe w gierkach.  Pobor mocy 120Wat na PC o podobnych mozliwosciach musialbys wydac z 3000zl bez monitora

zlituj sie i nie zartuj!

Data: 2009-03-30 10:46:18
Autor: Tomasz Potega
AMD czy Intel - procek do gier
Spili wrote:
Intel Core2 Quad Q9550 2,83 GHz
albo
AMD Phenom II Quad-Core 940

Do tego odpowiednia płyta i grafa - najprawdopodobniej Radeon 4870

Q9550, X3 720, X4 940 oraz i7 920 w konfiguracji z jednym/dwoma 4870:

http://anandtech.com/printarticle.aspx?i=3533

pozdrowienia,
shadow

Data: 2009-03-30 17:17:04
Autor: Spili
AMD czy Intel - procek do gier

Użytkownik "Tomasz Potega" <shadow@manta.univ.gda.pl> napisał w wiadomości news:gqq0ru$dgo$1news.wp.pl...

http://anandtech.com/printarticle.aspx?i=3533

FANTASTYCZNY artykuł!...
O to mi chodziło! Dzięki.
Praktycznie i7 wygrywa wszędzie ale różnice nie są powalające.

Chyba wybiorę i7 jako platformę do późniejszej rozbudowy...

Dzięki,
Pozdrawiam,
Marcin,

AMD czy Intel - procek do gier