AMD vs NV w przetwarzaniu obrazu

Data: 2013-06-24 22:16:07
Autor: R.e.m.e.K
AMD vs NV w przetwarzaniu obrazu

Pytanie lekko OT, bo chodzi o sprzet, ale w kontekscie softu.
Konkretnie ktora karta bedzie lepiej wykorzystana przez soft Adobe Premiere
i After Effects:

HD7870 czy GTX660?

Obie kosztuja identycznie i maja podobne syntetyczne osiagi. Moze troche
lepiej u AMD.

Czy jakis praktyk moze powiedziec co bedzie lepszym wyborem?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-06-25 01:19:02
Autor: Pawel O'Pajak
AMD vs NV w przetwarzaniu obrazu
Powitanko,

HD7870 czy GTX660?

http://www.adobe.com/pl/products/premiere/tech-specs.html
Jeszcze do niedawna na liscie nie bylo zadnego radka, tylko nVidia.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)

Data: 2013-06-25 10:10:47
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Tue, 25 Jun 2013 01:19:02 +0200, Pawel O'Pajak napisał(a):

HD7870 czy GTX660?

http://www.adobe.com/pl/products/premiere/tech-specs.html
Jeszcze do niedawna na liscie nie bylo zadnego radka, tylko nVidia.

Wiem, widzialem ta liste. Tylko ona nie odpowiada na moje pytanie. Pytanie
jest do *praktykow* o to co sie lepiej sprawdza.
Podejrzewam, ze Nvidia, bo dluzej jest wspierana, ale cicho licze na to, ze
jednak AMD, bo go lubie i wolalbym ;-)
Byc moze tez roznica nie jest zbyt odczuwalna.
Czy ktos to wie?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-06-25 11:11:10
Autor: Chris
AMD vs NV w przetwarzaniu obrazu
R.e.m.e.K nabazgrał(a):

[...]

Nie znam "praktyka" który ma Radka więc nie powiem.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2013-07-01 23:38:34
Autor: cana
AMD vs NV w przetwarzaniu obrazu
On Tue, 25 Jun 2013 11:11:10 +0200
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:

Nie znam "praktyka" który ma Radka więc nie powiem.

to że Ty nie znasz jeszcze o niczym nie ¶wiadczy :)
a wracaj±c do tematu to do niedawna Adobe nie wspierało tylko CUDA na
kiju a teraz polubiło się z czerwonym bratem :)
ja jestem niemiarodajny bo ze stajni Adobe używam tylko illustratora, a
jemu jest obojętne czy to matrox, ati, amd, nv czy intel :)
a i acad i rhino potrafi± użyć i zielonych i czerwonych

--
^ Lenistwo jest drog± do ¶więto¶ci ^
 ||^^^ a bluĽnierstwo do raju ^^^||

Data: 2013-07-01 23:41:22
Autor: cana
AMD vs NV w przetwarzaniu obrazu

"Chris" <chris@spam.pl> wrote:

> Nie znam "praktyka" który ma Radka więc nie powiem.

to że Ty nie znasz jeszcze o niczym nie ¶wiadczy :)
a wracaj±c do tematu to do niedawna Adobe nie wspierało tylko CUDA na

ups miało być: wspierało tylko CUDA
cancel się poszedł kochać...

Data: 2013-07-01 23:59:59
Autor: Filip454
AMD vs NV w przetwarzaniu obrazu
Dnia Mon, 1 Jul 2013 23:41:22 +0200, cana napisał(a):

"Chris" <chris@spam.pl> wrote:

[...]

Je¶li chodzi o obliczenia typowo matematyczne to w BitCoin wygrywa Ati.
--
Twoje Ľródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

Filip454 = Filip dla nieu¶wiadomionych

Data: 2013-07-03 23:49:57
Autor: Michal
AMD vs NV w przetwarzaniu obrazu
W dniu 2013-07-01 23:59, Filip454 pisze:

Jeśli chodzi o obliczenia typowo matematyczne to w BitCoin wygrywa Ati.

Piszemy o sofcie Adobe, a nie kopaniu bitcoinĂłw. Robienie tego na
grafice i tak jest teraz na granicy opłacalności, a lada chwila będzie
całkowicie nieopłacalne jak teraz na CPU, bo wszyscy którzy tym się
powaĹĽniej zajmowali przechodzÄ… na FCPGA.

--
/MB

Data: 2013-07-05 09:44:54
Autor: BQB
W dniu 2013-07-03 23:49, Michal pisze:
[...]

FCPGA? Możesz skrót rozwinąć? Mi się to tylko z określoną budową zewnętrzną procesora kojarzy.
http://pl.wikipedia.org/wiki/FC-PGA

--
Smart PowerBank
www.idea4tec.pl

Data: 2013-07-05 23:55:31
Autor: Michal
W dniu 2013-07-05 09:44, BQB pisze:
[...]

Bo powinno być FPGA, a FCPGA przyplątało się pewnie z powodu pisania na
pececie.
https://en.wikipedia.org/wiki/Fpga

Porównaj sobie wydajność FPGA i ASICów, a zwłaszcza wydajność w
przeliczeniu na moc z popularnymi kartami graficznymi.
https://en.bitcoin.it/wiki/Mining_hardware_comparison
Lada chwila kopanie na kartach będzie kompletnie nieopłacalne i nie
pokryje nawet części rachunków za prąd. Tym samym stanie się praktycznie
nieopłacalne nawet dla rzeszy studentów itp. mających darmowy prąd (już
widzę jak kupują MiniRig za drobne 30.000$), płatności dla zwykłych
ludzi też będą nieopłacalne (teraz np: płacąc tego 1$ za HumbleBundla
dopłacało się często 30-45 groszy opłaty transakcyjnej), dodatkowo
biorÄ…c pod uwagÄ™ naciski administracji USA ktĂłrej bitcoiny sÄ… wyjÄ…tkowo
nie na rękę (PRISM zadławi się i nie prześwietli transakcji) projekt
stanie się z czasem głównie walutą wszelkiej maści oszustów i umrze
śmiercią naturalną dla normalnych ludzi przy tym co dzieje się z kursem.

--
/MB

Data: 2013-07-02 08:39:05
Autor: Chris
AMD vs NV w przetwarzaniu obrazu
cana nabazgrał(a):

[...]

Chyba to przedyskutujemy przy małym conieco :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-06-26 17:11:50
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 25 Jun 2013, R.e.m.e.K wrote:

Wiem, widzialem ta liste. Tylko ona nie odpowiada na moje pytanie. Pytanie
jest do *praktykow* o to co sie lepiej sprawdza.

  No to prędzej na .foto.cyfrowa oraz .dtp niż na .pecet

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-06-25 10:24:49
Autor: BQB
W dniu 2013-06-24 22:16, R.e.m.e.K pisze:

[...]

AMD ciÄ…gnie mniej prÄ…du :P

--
Smart PowerBank
www.idea4tec.pl

Data: 2013-06-25 10:33:30
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Tue, 25 Jun 2013 10:24:49 +0200, BQB napisał(a):

Konkretnie ktora karta bedzie lepiej wykorzystana przez soft Adobe Premiere
i After Effects:

HD7870 czy GTX660?

AMD ciÄ…gnie mniej prÄ…du :P

Wiem, jednak nie o to pytam.