AMIBROKER - jak przetestować transakcje na ..

Data: 2009-10-04 19:15:37
Autor:
AMIBROKER - jak przetestować transakcje na ..
kontraktach w oparciu o sygnały np z WIGu?

gdzieś widziałem t ę opcję ale nie mogę jej znaleźć

Data: 2009-10-05 21:43:50
Autor: Dieter
AMIBROKER - jak przetestować transakcje na ..
Na poczatku testowanego systemu wstawiasz cos takiego i po sprawie:

SetOption("InitialEquity", 10000 );

SetOption( "FuturesMode", True );

SetOption( "AllowSameBarExit" , True );

SetOption( "ActivateStopsImmediately" , True );

SetOption("MaxOpenPositions", 1 );

RoundLotSize = 1;

TickSize = 1;

PointValue = 1;

PositionSize = MarginDeposit = 1;

D.

Data: 2009-10-11 20:38:05
Autor:
AMIBROKER - jak przetestować transakcje na ..
dzięki ale nie do końca o to mi chodziło precyzyjnie chodzi mi o to aby sygnały z przecięcia przez WIG średniej np 15
sesyjnej realizowane były na kontraktach --

AMIBROKER - jak przetestować transakcje na ..