AMORY RST CT-FREE_T5

Data: 2009-07-31 14:37:04
Autor: wietur
AMORY RST CT-FREE_T5
Witam
Ponieważ jestem nowicujuszem i nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi pozwalam sobie skorzystać z tej grupy.
Jestem szczęśliwym posiadaczem nowego sprzętu wyposażonego w amortyzatory RST CT-Free-T5.
Problem jest w tym że kompletnie nie wiem nic o tym sprzęcie. Czy jest jakś instrukcja obsługi?
Wiem, że są dwa pokrętła jak mi się wydaję do regulacji twardości amora - ale - strasznie opornie się nimi kręci i brak w/g mnie różnicy.
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć coś więcej na ten temat lub wskazać jakiś link w necie bo nic nie mogę znaleźć.

Za pomoc z góry dzięki.

AMORY RST CT-FREE_T5