AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

Data: 2009-11-13 20:50:57
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

- niedługo do Poznania zawitom...!!!

Bedem tam wykłady natemot łotanio kierpcuw i łoscypkuw dojzewanio robić...

Mos łokazjem wielgachnymi cycorami misiem pochwolić...

PS - ajako chop prawdziwy, umiem tes prawdziwe cycory docenić...

Data: 2009-11-13 12:02:58
Autor: Antenka
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
On 13 Lis, 20:50, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
[...]

Z Wyciruchowskim nie rozmawiam -podszywańcze!!!

Antenka

Data: 2009-11-13 21:08:55
Autor: jadrys
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Antenka pisze:
[...]

Wiesz Antenko, też odnoszę nieodparte wrażenie że Baca to pan Konstanty.,.

Data: 2009-11-13 21:31:53
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
jadrys wrote:

Antenka pisze:
[...]

Mylis siem JAMDRYSIE...,

- baca to baca - zekrwi i kości...

MH i Jontek zaświadcyć mogom, bo censto dezymfekcjem wewnentsnom wetrujkem
pseprowadzomy...

Ai muj probosc wioskowy, z wturym dlo niepoznaki, Łukrajinki "nawrocać"
jezdzymy (łocywistałocywistość, z dokładnymi gzechuw pomiarami nasymi
gzechomiezami!), tes poświadcyć moze...

Data: 2009-11-13 22:09:11
Autor: Jadrys
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

Antenka pisze:

[...]

Przecież baco ja cię nie oskarżam. Po prostu jest parę faktów które mogłyby cię utożsamiać z p. Konstantym.. Ale skoro mówisz że p. Konstanty to nie ty więc nie mam powodów żeby ci nie wierzyć

Data: 2009-11-13 22:23:59
Autor: raff
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Antenka pisze:

[...]

Buehehe. Ty pieronie mi tu berow nie wciskej.

R.

Data: 2009-11-13 22:47:02
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
raff wrote:

Antenka pisze:

[...]

Pieronieniepieronie, ale nicego, nikomu nieprosony NIEWCISKOM...!

To ino fratry nasiłem chcom mie usceńśliwiać i nawiecność zbowiać...

Data: 2009-11-13 21:43:42
Autor: Konstanty Wycirowski
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

"jadrys" <che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hdkedi$559$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

Boś taki sam wycieruch jak twoja "koleżanka". Menele i szmaty mają dużo wspólnego.

Data: 2009-11-13 22:12:20
Autor: Jadrys
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

Antenka pisze:

[...]

Dlaczego tak sądzisz? Skąd ta złość? czyżby moja teoria zawierała prawdę?

Data: 2009-11-13 22:00:17
Autor: Piotr
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Dnia Fri, 13 Nov 2009 21:08:55 +0100, jadrys napisał(a):

Wiesz Antenko, też odnoszę nieodparte wrażenie że Baca to pan Konstanty.,.

Chyba nie... Ten Wycieruchowski, to prosty cham.
A baca wykazuje jednak cechy zdegenerowanego umysłu inteligenta.
Piotr

Data: 2009-11-13 22:13:34
Autor: Jadrys
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Piotr pisze:
[...]

Ja jednak dostrzegam parę cech wspólnych.

Data: 2009-11-13 22:17:00
Autor: Piotr
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Dnia Fri, 13 Nov 2009 22:13:34 +0100, Jadrys napisał(a):

Chyba nie... Ten Wycieruchowski, to prosty cham.
A baca wykazuje jednak cechy zdegenerowanego umysłu inteligenta.
Piotr

Ja jednak dostrzegam parę cech wspólnych.

Kot i Sokrates też mają trochę cech wspólnych.
Piotr

Data: 2009-11-13 22:44:05
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Piotr wrote:

[...]

Cheee..., cheee...

- łotakom degresjem, bym ciem nieposondzoł...

Data: 2009-11-13 22:17:21
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Piotr wrote:

[...]

ŁOOOJ...!!!

- psecholog zciebie łokrutny, Pietrosku...!

Zawse godołem, ze nanormalnom drogem zawrucić ciem mozna...

Data: 2009-11-13 22:22:59
Autor: Piotr
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Dnia Fri, 13 Nov 2009 22:17:21 +0100, Polok_prawdziwy napisał(a):

[...]

A dziękuję, dziękuję... Nie obrazisz się Buraku_miłościwy, gdy wspomnę, że
stopień degeneracji jest niepokojąco znaczny, he, he.
Piotr

Data: 2009-11-13 22:28:12
Autor: raff
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Piotr pisze:
[...]

Zdegenerowanego albo po lezji. Pytanie tylko czy powypadkowej czy uzyskanej celowo w ramach eksperymentow laboratoryjnych.

R.

Data: 2009-11-13 22:33:36
Autor: Piotr
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Dnia Fri, 13 Nov 2009 22:28:12 +0100, raff napisał(a):

[...]

Ja tam myślę, że on to ma od onanizmu.
Piotr

Data: 2009-11-13 22:35:21
Autor: raff
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Piotr pisze:
[...]

albo owca go kopnela w glowę.

R.

Data: 2009-11-13 13:38:38
Autor: Antenka
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
On 13 Lis, 22:35, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Piotr pisze:

> Ja tam myślę, że on to ma od onanizmu.

albo owca go kopnela w glowę.

R.

Raffik ty go nie usprawiedliwiaj, ok?! To on!

Antenka

Data: 2009-11-13 22:48:59
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Antenka wrote:

AMTENKO...!!!

- wkońcu pokazujes twoje cycory cynie, bomisiem cierpliwość końcy...!?

Data: 2009-11-13 22:42:43
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Piotr wrote:

[...]

Pietrosku...!

- NIGDY PODŁUG SIEBIE niełocyniej...!

Data: 2009-11-13 21:32:45
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Antenka wrote:

[...]

AMTENKO,
- na beblanie ciem niezaprosom - ty mos siem ino mi cycorami pochwolić...!

Data: 2009-11-13 21:42:48
Autor: Konstanty Wycirowski
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:71d30e33-f555-434f-894d-601f5d0fcb19e23g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

 Wal się z dużym hukiem, powalona druciaro! Marzy ci się poczwaro, żebym cię potraktował jako kobietę? Taką faszystowsko-dewocką wywłokę? Pomerdaj se antentka, kato-kurwiszonie!

Data: 2009-11-13 13:47:58
Autor: Marek
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
[...]

Przeciez pisales, ze jestes mineciarzem...
Tutaj mam nawet dowod:  http://picasaweb.google.com/lh/photo/1-khCHgzGKoVtKKTgZQEtA?feat=directlink

Data: 2009-11-13 23:00:40
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Marek wrote:

[...]

Niezapsecom...!

- patelnie tes tsaskać lubiem...

Ale ino modziutkim mastolatkom (cy jakoto im teroski godajom GALERYJANKI),
bo takie cudnie psytym pokwikujom...

AMTENKA to moze mi jedynie cycorami piknie powywijać - patelki robić jej
niebedem...!

Data: 2009-11-13 14:09:46
Autor: Marek
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
On 13 Lis, 23:00, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Marek wrote:

> [...]

bo takie cudnie psytym pokwikujom...

AMTENKA to moze mi jedynie cycorami piknie powywijać - patelki robić jej

Polanski II  sie znalazl...

Data: 2009-11-13 21:11:09
Autor: Bicz Prawdy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

[...]

Ty, baca nie udawaj! Zapomniałeś już jak ci dupę wychłostałem pod poznańskim pręgierzem na Starym Rynku? Wtedy się przyznałeś, że Polak_Fałszywy i Wyruchowski to ty w jednej osobie. Nie ściemniaj! Jak dalej będziesz Amtence kit wciskał, to ci poprawię. Wtedy nawet ci własna Maryna nie pomoże i okłady z jej wielgachnych cycorów. Bicz Prawdy

Data: 2009-11-13 12:16:27
Autor: Antenka
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
On 13 Lis, 21:11, "Bicz Prawdy" <bicz.prawdyWYTNI...@onet.pl> wrote:
> [...]

kit wciskał, to ci poprawię. Wtedy nawet ci własna Maryna nie pomoże i okłady z

A jednak! Tak też myślałam, że to on! Biczu możesz mu poprawić,
pozwalam hihihi

Antenka

Data: 2009-11-13 21:47:27
Autor: Konstanty Wycirowski
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

"Antenka" A jednak! Tak też myślałam, że to on! Biczu możesz mu poprawić,
pozwalam hihihi

Antenka

No właśnie, dałaś dupy. "Myślałam" - ty zkurwiony szmatławcu, ty myślałaś? Czym? Mózg ci już dawno wypłynąl.

Data: 2009-11-13 21:25:55
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Bicz Prawdy wrote:

[...]

A cośto takiego wuwcas zazył, ze tak cisiem wydowało...?

Dżojnt napewno to niebył, bo takich ebstrakcyjnych zwiduw siem potym
niemo...

Data: 2009-11-13 21:45:08
Autor: Konstanty Wycirowski
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

"Bicz Prawdy" <bicz.prawdyWYTNIJTO@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1e8e.00000245.4afdbd5dnewsgate.onet.pl...

[...]

A tyś co za kolejny pojeb? Macie na psychiatrii obowiązkowe zajęcia z trollizmu i internetu?

Data: 2009-11-13 22:23:31
Autor: Bicz Prawdy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

> [...]
> jej wielgachnych cycorów. > > Bicz Prawdy
> A tyś co za kolejny pojeb? Macie na psychiatrii obowiązkowe zajęcia z

Wyruchowski-Polak_Fałszywy to 2w1

Bicz Prawdy --

Data: 2009-11-13 22:41:32
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Bicz Prawdy wrote:

Wyruchowski-Polak_Fałszywy to 2w1

GUPIś, jak BURKOWYŁODCHUD...!!!

Data: 2009-11-13 22:41:11
Autor: MH
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

[...]

Haaa .. , bedzies Baco we Poznaniu ?! Kiejześ łostatnimi casy wykłody pocynił
unos , tako dodziś Wonduś na łokowitkem mniem ciongnie i łotych cycastych
Łukrajinkach beblo. W nadchodzoncym tegodniu bedem niedaleko Ciebie. S Wondusiem zamior momy jechoć.. Ino cosik mniem siem wydawo , ze woźnicem
bedymy sem musieli wzionć.. Mieskać bedymy w Parku. MH --

Data: 2009-11-13 22:56:38
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
MH wrote:

[...]

Łoj...!,
- to ciesem siem, ze nałuka wlas nieposła...!

Juzem ci godoł, ze wtym casie u Poznania bedem, inacej poprubowołbym tego
wasego amtidotum naświńckom grypem...
Ale myślem, ze cosiem łodwlece...

A wtym parku piknie jest - podziwej sem, wiela kacoruw postawie pływo...

Coniedzielem my piknom uctem miały...!

Data: 2009-11-13 23:25:33
Autor: MH
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
MH wrote:

> [...]

Ale myślem, ze cosiem łodwlece...

A wtym parku piknie jest - podziwej sem, wiela kacoruw postawie pływo...

Aaa .. , jeze jeno !!!  Wonduś siem zapytowuje , cy potym porku chadzajom
jakiesik łupadłe i wesolućkie Maryny ?!  MH

Data: 2009-11-13 23:49:34
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
MH wrote:

MH wrote:

> [...]

Coniedzielem my piknom uctem miały...!

Aaa .. , jeze jeno !!!  Wonduś siem zapytowuje , cy potym porku chadzajom

Niekiedy łazom...

AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!