AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

Data: 2009-11-13 12:02:58
Autor: Antenka
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
On 13 Lis, 20:50, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
- niedługo do Poznania zawitom...!!!

Bedem tam wykłady natemot łotanio kierpcuw i łoscypkuw dojzewanio robić...

Mos łokazjem wielgachnymi cycorami misiem pochwolić...

PS - ajako chop prawdziwy, umiem tes prawdziwe cycory docenić...

Z Wyciruchowskim nie rozmawiam -podszywańcze!!!

Antenka

Data: 2009-11-13 21:08:55
Autor: jadrys
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Antenka pisze:
[...]

Wiesz Antenko, też odnoszę nieodparte wrażenie że Baca to pan Konstanty.,.

Data: 2009-11-13 21:31:53
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
jadrys wrote:

Antenka pisze:
[...]

Mylis siem JAMDRYSIE...,

- baca to baca - zekrwi i kości...

MH i Jontek zaświadcyć mogom, bo censto dezymfekcjem wewnentsnom wetrujkem
pseprowadzomy...

Ai muj probosc wioskowy, z wturym dlo niepoznaki, Łukrajinki "nawrocać"
jezdzymy (łocywistałocywistość, z dokładnymi gzechuw pomiarami nasymi
gzechomiezami!), tes poświadcyć moze...

Data: 2009-11-13 22:09:11
Autor: Jadrys
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

Antenka pisze:

[...]

Przecież baco ja cię nie oskarżam. Po prostu jest parę faktów które mogłyby cię utożsamiać z p. Konstantym.. Ale skoro mówisz że p. Konstanty to nie ty więc nie mam powodów żeby ci nie wierzyć

Data: 2009-11-13 22:23:59
Autor: raff
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Antenka pisze:

[...]

Buehehe. Ty pieronie mi tu berow nie wciskej.

R.

Data: 2009-11-13 22:47:02
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
raff wrote:

Antenka pisze:

[...]

Pieronieniepieronie, ale nicego, nikomu nieprosony NIEWCISKOM...!

To ino fratry nasiłem chcom mie usceńśliwiać i nawiecność zbowiać...

Data: 2009-11-13 21:43:42
Autor: Konstanty Wycirowski
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

"jadrys" <che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hdkedi$559$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

Boś taki sam wycieruch jak twoja "koleżanka". Menele i szmaty mają dużo wspólnego.

Data: 2009-11-13 22:12:20
Autor: Jadrys
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

Antenka pisze:

[...]

Dlaczego tak sądzisz? Skąd ta złość? czyżby moja teoria zawierała prawdę?

Data: 2009-11-13 22:00:17
Autor: Piotr
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Dnia Fri, 13 Nov 2009 21:08:55 +0100, jadrys napisał(a):

Wiesz Antenko, też odnoszę nieodparte wrażenie że Baca to pan Konstanty.,.

Chyba nie... Ten Wycieruchowski, to prosty cham.
A baca wykazuje jednak cechy zdegenerowanego umysłu inteligenta.
Piotr

Data: 2009-11-13 22:13:34
Autor: Jadrys
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Piotr pisze:
[...]

Ja jednak dostrzegam parę cech wspólnych.

Data: 2009-11-13 22:17:00
Autor: Piotr
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Dnia Fri, 13 Nov 2009 22:13:34 +0100, Jadrys napisał(a):

Chyba nie... Ten Wycieruchowski, to prosty cham.
A baca wykazuje jednak cechy zdegenerowanego umysłu inteligenta.
Piotr

Ja jednak dostrzegam parę cech wspólnych.

Kot i Sokrates też mają trochę cech wspólnych.
Piotr

Data: 2009-11-13 22:44:05
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Piotr wrote:

[...]

Cheee..., cheee...

- łotakom degresjem, bym ciem nieposondzoł...

Data: 2009-11-13 22:17:21
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Piotr wrote:

[...]

ŁOOOJ...!!!

- psecholog zciebie łokrutny, Pietrosku...!

Zawse godołem, ze nanormalnom drogem zawrucić ciem mozna...

Data: 2009-11-13 22:22:59
Autor: Piotr
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Dnia Fri, 13 Nov 2009 22:17:21 +0100, Polok_prawdziwy napisał(a):

[...]

A dziękuję, dziękuję... Nie obrazisz się Buraku_miłościwy, gdy wspomnę, że
stopień degeneracji jest niepokojąco znaczny, he, he.
Piotr

Data: 2009-11-13 22:28:12
Autor: raff
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Piotr pisze:
[...]

Zdegenerowanego albo po lezji. Pytanie tylko czy powypadkowej czy uzyskanej celowo w ramach eksperymentow laboratoryjnych.

R.

Data: 2009-11-13 22:33:36
Autor: Piotr
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Dnia Fri, 13 Nov 2009 22:28:12 +0100, raff napisał(a):

[...]

Ja tam myślę, że on to ma od onanizmu.
Piotr

Data: 2009-11-13 22:35:21
Autor: raff
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Piotr pisze:
[...]

albo owca go kopnela w glowę.

R.

Data: 2009-11-13 13:38:38
Autor: Antenka
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
On 13 Lis, 22:35, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Piotr pisze:

> Ja tam myślę, że on to ma od onanizmu.

albo owca go kopnela w glowę.

R.

Raffik ty go nie usprawiedliwiaj, ok?! To on!

Antenka

Data: 2009-11-13 22:48:59
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Antenka wrote:

AMTENKO...!!!

- wkońcu pokazujes twoje cycory cynie, bomisiem cierpliwość końcy...!?

Data: 2009-11-13 22:42:43
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Piotr wrote:

[...]

Pietrosku...!

- NIGDY PODŁUG SIEBIE niełocyniej...!

Data: 2009-11-13 21:32:45
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Antenka wrote:

[...]

AMTENKO,
- na beblanie ciem niezaprosom - ty mos siem ino mi cycorami pochwolić...!

Data: 2009-11-13 21:42:48
Autor: Konstanty Wycirowski
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:71d30e33-f555-434f-894d-601f5d0fcb19e23g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

 Wal się z dużym hukiem, powalona druciaro! Marzy ci się poczwaro, żebym cię potraktował jako kobietę? Taką faszystowsko-dewocką wywłokę? Pomerdaj se antentka, kato-kurwiszonie!

AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!