AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

Data: 2009-11-13 21:11:09
Autor: Bicz Prawdy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

- niedługo do Poznania zawitom...!!!

Bedem tam wykłady natemot łotanio kierpcuw i łoscypkuw dojzewanio robić...

Mos łokazjem wielgachnymi cycorami misiem pochwolić...

PS - ajako chop prawdziwy, umiem tes prawdziwe cycory docenić...

Ty, baca nie udawaj! Zapomniałeś już jak ci dupę wychłostałem pod poznańskim pręgierzem na Starym Rynku? Wtedy się przyznałeś, że Polak_Fałszywy i Wyruchowski to ty w jednej osobie. Nie ściemniaj! Jak dalej będziesz Amtence kit wciskał, to ci poprawię. Wtedy nawet ci własna Maryna nie pomoże i okłady z jej wielgachnych cycorów. Bicz Prawdy

Data: 2009-11-13 12:16:27
Autor: Antenka
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
On 13 Lis, 21:11, "Bicz Prawdy" <bicz.prawdyWYTNI...@onet.pl> wrote:
> [...]

kit wciskał, to ci poprawię. Wtedy nawet ci własna Maryna nie pomoże i okłady z

A jednak! Tak też myślałam, że to on! Biczu możesz mu poprawić,
pozwalam hihihi

Antenka

Data: 2009-11-13 21:47:27
Autor: Konstanty Wycirowski
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

"Antenka" A jednak! Tak też myślałam, że to on! Biczu możesz mu poprawić,
pozwalam hihihi

Antenka

No właśnie, dałaś dupy. "Myślałam" - ty zkurwiony szmatławcu, ty myślałaś? Czym? Mózg ci już dawno wypłynąl.

Data: 2009-11-13 21:25:55
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Bicz Prawdy wrote:

[...]

A cośto takiego wuwcas zazył, ze tak cisiem wydowało...?

Dżojnt napewno to niebył, bo takich ebstrakcyjnych zwiduw siem potym
niemo...

Data: 2009-11-13 21:45:08
Autor: Konstanty Wycirowski
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

"Bicz Prawdy" <bicz.prawdyWYTNIJTO@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1e8e.00000245.4afdbd5dnewsgate.onet.pl...

[...]

A tyś co za kolejny pojeb? Macie na psychiatrii obowiązkowe zajęcia z trollizmu i internetu?

Data: 2009-11-13 22:23:31
Autor: Bicz Prawdy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

> [...]
> jej wielgachnych cycorów. > > Bicz Prawdy
> A tyś co za kolejny pojeb? Macie na psychiatrii obowiązkowe zajęcia z

Wyruchowski-Polak_Fałszywy to 2w1

Bicz Prawdy --

Data: 2009-11-13 22:41:32
Autor: Polok_prawdziwy