AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!

Data: 2009-11-13 13:47:58
Autor: Marek
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
On 13 Lis, 20:50, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
- niedługo do Poznania zawitom...!!!

Bedem tam wykłady natemot łotanio kierpcuw i łoscypkuw dojzewanio robić...

Mos łokazjem wielgachnymi cycorami misiem pochwolić...

PS - ajako chop prawdziwy, umiem tes prawdziwe cycory docenić...

Przeciez pisales, ze jestes mineciarzem...
Tutaj mam nawet dowod:  http://picasaweb.google.com/lh/photo/1-khCHgzGKoVtKKTgZQEtA?feat=directlink

Data: 2009-11-13 23:00:40
Autor: Polok_prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
Marek wrote:

[...]

Niezapsecom...!

- patelnie tes tsaskać lubiem...

Ale ino modziutkim mastolatkom (cy jakoto im teroski godajom GALERYJANKI),
bo takie cudnie psytym pokwikujom...

AMTENKA to moze mi jedynie cycorami piknie powywijać - patelki robić jej
niebedem...!

Data: 2009-11-13 14:09:46
Autor: Marek
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!
On 13 Lis, 23:00, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Marek wrote:

> [...]

bo takie cudnie psytym pokwikujom...

AMTENKA to moze mi jedynie cycorami piknie powywijać - patelki robić jej

Polanski II  sie znalazl...

AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!!