AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!

Data: 2010-01-12 16:41:17
Autor: Polok_Prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!

- jo jezem taki chop, ze ino 5 centymetruw wtykom, a restem na rusanie łostawiom...

Jak cisiem to podobo...?

Data: 2010-01-12 23:41:16
Autor: MH
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!

- jo jezem taki chop, ze ino 5 centymetruw wtykom, a restem na rusanie
łostawiom...

Jak cisiem to podobo...?

Witoj Kumie !!  Cosik mnie siem wydawo , ze Amtenka teroski łokrutnie zagniewano
na syćkich jez , bojom straśliwie psezywajom na psp.. I wydawo misiem , ze tsa
łostawić jom w pokoju na jakisik cas ...

MH

Data: 2010-01-14 10:56:29
Autor: Polok_Prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!
> Witoj Kumie !!  Cosik mnie siem wydawo , ze Amtenka teroski łokrutnie zagniewano
na syćkich jez , bojom straśliwie psezywajom na psp.. I wydawo misiem , ze tsa
łostawić jom w pokoju na jakisik cas ...

Wimto, ale zakie gupoty, jakie tukej prezemtuje, tesbym jom psezywoł...!

- Maryny do goruw i psontanio, anie do pulityki robinio siem nadowajom...!

Ale zol mi jej troseckem i dlotego jej to godom...

Pseca pińć cemtymetruw tonie gzech....!!!

- aze łodcasudocasu głemso pemetracjo nastompi, to niełoznaco, ze gzechu
wypełninie nastompiło, bo pseca zaroski spowrotem do pińciu redukujem...!

PS - jak moja Maryna zagniewano chodzi, to tes jom tak dobruchom - nojlepij
łodzadku...

Data: 2010-01-14 10:58:22
Autor: Polok_Prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!

Data: 2010-01-14 13:38:39
Autor: Edel
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!
Daj pokoj, w pizde to ino palec.. szkoda klawiatury.

Pzdr
Edel

AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!