AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!

Data: 2012-04-28 23:53:49
Autor: Polok_Prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!

- frustujes siem znowuż...?

Bo jeśli frustacjem wielgom teroski psechodzis, to wyśmienite medykamenty psysobie mom - wiosna psysła, winc potrujnie mi warcy...

Mogem ciem napocekaniu wyfrustować, ajak cito niepomoże, toi jendzorem poprawiem (ino piknie podmyć siem musis, bo zapachuw kutra rybackiego nieznosem!)...

Data: 2012-04-28 23:27:51
Autor: MH
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):

[...]

============

Kumie, radzem Ci łostawić Amtenkem. Z wiosnom mnie tez łokrutnie siem ten
dzikus sarpie i wyrywo.
Nałańcuch go nie psypnem, niek sem cosik wykłusuje.. A u Amtenki to wydawo mi
siem, ze i Rybackim Kutrem
Zionie i jeze chasce wokoło som kiej w Azamo.., Amza.., (KURWAA!!),
Amazońckiej dżumgli. A w tych chascach,
łokrutnie wiele zarasków moze być..

MH

Data: 2012-04-29 01:38:46
Autor: Polok_Prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!
 MH wrote:

[...]

HAAA!!!
- witoj kumie...!

Myślis, zei zaroski mo...?

FUUUJ...!!!

- to śmierdzieć nieino rybackim kutrem łokrutnie musi....

BBBŁŁŁEEEE...!!!!!!

- to cheba zamiast na AMTENKI, na Łukrajinki siem wybierem....

Data: 2012-04-29 00:29:14
Autor: MH
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!
 MH wrote:

> [...]

BBBŁŁŁEEEE...!!!!!!

- to cheba zamiast na AMTENKI, na Łukrajinki siem wybierem....

No baaa... Kiej śparka niepsepychanom jez, to zaroski musom tam siem
zalengnońć!! Łod modlitwów zaroski nieuciekajom!! Pseto jeze raz łokrutnie
Ciem psestsegom - nie tykoj Amtenki!! Łukrajinki zdrowse som!!

MH

--

AMTENKO...!!! AMTENKO...!!!