AMTENKO...!!! AMTENKO...!!! - ŁOKRUTNIE WAZNE PYTANIE MOM...!!!

Data: 2010-06-21 11:27:47
Autor: Polok_Prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!! - ŁOKRUTNIE WAZNE PYTANIE MOM...!!!

- jak wielgie PODPICIE mos, bo moja Maryna 2,5 kilo mo...?

Jeśli wincyj podpicio, niźli moja Maryna mos, to mogem ci mojego kukaracem
zaprezemtować...

Data: 2010-06-21 12:08:10
Autor: precz z gnomem
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!! - ŁOKRUTNIE WAZNE PYTANIE MOM...!!!

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w

- jak wielgie PODPICIE mos, bo moja Maryna 2,5 kilo mo...?

Jeśli wincyj podpicio, niźli moja Maryna mos, to mogem ci mojego kukaracem
zaprezemtować...

Kałtenka mo kukaraca, ale kciołby miec popicie.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-06-21 12:58:57
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

> zaprezemtować...

Kałtenka mo kukaraca, ale kciołby miec popicie.

Kukaracem mo...!?

BEEE...!!!, FUJ...!!!
- a godała mi, ze cycory wielgachne mo...!

Ale totes moze być - zdożo siem cosik takiego - ŁOBOJNIOK siemto ponasemu nazywo...

Dziwiem siem ino JAMDRYSOWI, ze COSIK TAKIEGO lubi...

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.

A jobym dodoł, zeto KONIEC POLCKI bedzie...

- zawse siem znojdom "molestowane mijsości narodowe", wture tsa bedzie wiminiu
"wolności i demokracyji" wyzwolić...

Data: 2010-06-21 13:10:09
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 12:58, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Przestań baco słuchać spekulacji Jacka.  Zapewniam cie że Antenka jest 100-u% kobietą.

Data: 2010-06-21 14:57:54
Autor: Polok_Prawdziwy
AMTENKO...!!! AMTENKO...!!! - ŁOKRUTNIE WAZNE PYTANIE MOM...!!!
Przestań baco słuchać spekulacji Jacka.  Zapewniam cie że Antenka jest 100-u% kobietą.

Chmmm....,
- jeżli tak twierdzis toci wiarem dom...

To wkońcu duzo tego podpicia mo...?

PS - i niepomyliłeś casem sparek...?

- prawdziwe Maryny DWIE sparki tam majom, a jedna łokrutnie siem ślimacy, jak
jej podpicie wgrabem złapies...

PS - ta drugo tes ślimacyć siem moze, ale to łod niepodmywanio, anie łod graby...

Data: 2010-06-21 18:56:54
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 14:57, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

baco , przyznaj - ty nienawidzisz kobiet? Z taka jakąś pogardą i obrzydzeniem się wyrażasz o tych wszystkich wspaniałościach w które je wyposażyła natura, że sam już nie wiem co myśleć o twoich preferencjach seksualnych. :-\

Data: 2010-06-21 16:37:39
Autor: precz z gnomem
[...]

Jak go pserobiom na babe, to mu zrobiom cycory jakie bedzie kcioł.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-06-21 13:49:57
Autor: MH
[...]

Hehehe , no toześ mniem kumie dośmichu poporł...  Kiejby mnie takiesik gupoty
jakasik Maryna beblała podcas kukaracy upychanio... Cosik Ci pedzieć kcem !!
Wydawo mi siem , ze Amtenka jeze bułanem mo !!!  Nobo kiej psykrutkim siem
zachwyco , to ło cymsik świadcy to ....

MH

--

AMTENKO...!!! AMTENKO...!!! - ŁOKRUTNIE WAZNE PYTANIE MOM...!!!