ANALIZA TOP_ KLASY OFICERA CIA na temat KATASTROFY

Data: 2011-01-11 15:56:38
Autor: MH
ANALIZA TOP_ KLASY OFICERA CIA na temat KATASTROFY
[ciach]

Pierwszy cytat z artykułu :

"Practically everyone in Poland, and many others around the world, strongly
suspected that Russia, especially Putin, must have had a hand in the crash."

Buahaha , dotyczy to chyba tylko tych "prawdziwych polaków" ryczących "tu jest
Polska"...

Drugi cytat :

"he aircraft’s reported speed of 280 K/hr has to be an error. This is twice
the speed of a normal landing approach."

A idź ty w pizdu z takim ekspertem. Dalej tych bzdur nie czytam...

MH

Data: 2011-01-12 03:32:40
Autor: obserwator
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

normalnych Polakow dotyczy. Ale skad ty o tym mozesz wiedziec mieszkancu Polski?

Drugi cytat :

"he aircraft&#8217;s reported speed of 280 K/hr has to be an error. This is twi
ce
the speed of a normal landing approach."

A idź ty w pizdu z takim ekspertem. Dalej tych bzdur nie czytam...
 skoros taki radziecki uczony, to merytorycznie wyjasnij dlaczego to jest bzdura. Byle glupek z onetu, moze taki komentarz zamiescic.  --

Data: 2011-01-12 13:03:20
Autor: MH

?

> [...]
 skoros taki radziecki uczony, to merytorycznie wyjasnij dlaczego to jest bzdura
. Byle glupek z onetu, moze taki komentarz zamiescic.

===================

Głupek to jesteś ty!! Zadałbyś sobie trochę trudu , sprawdził to co uważam za
bzdurę i nie pogrążał się.  Aha !! , no jednego nie brałem pod uwagę.. Możesz
nie znać języka angielskiego. Wracając do meritum , twój ekspert twierdzi , że
samolot podchodził do lądowania z prędkością 280km/h , czyli dwukrotnie
większą niż być powinna. Tymczasem minimalna prędkość lotu tu154 wynosi 235km/h.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Tu-154

MH

Data: 2011-01-12 13:48:20
Autor: obserwator
[...]

.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Tu-154

Minimalna predkosc lotu, a predkosc ladowania, to nie jest to samo. Ty jako radziecki uczony tego nie wiesz? Mozna wiec podejrzewac z tych danych, ze samolot nie zamierzal ladowc, kiedy doszlo do katastrofy.

Trza nie czytac onetu i GW, tylko rzetelne gazety. Takie dane podal
gen. dyw. Anatol Czaban, szef Szkolenia Sił Powietrznych.

Dlatego tez takie dane podaje w swoim tekscie oficer CIA.

Cytuje:

*Czy zniszczenia w katastrofach lotniczych są większe w przypadku, kiedy
rozbicie maszyny następuje podczas podejścia do lądowania, czy też kiedy
samolot spada?
- Na ogół o tym, jakie są zniszczenia statków powietrznych, decydują dwa
czynniki: prędkość i kąt zderzenia z ziemią. Wysokość nie ma tu istotnego
znaczenia. Może ona jedynie przekładać się na prędkość. Samolot ma skrzydła i
tzw. siłę nośną, która powoduje to, że utrzymuje się w powietrzu. Efekt
zniszczenia zależny jest przede wszystkim od prędkości. Im większa prędkość,
tym zniszczenia będą większe.

Zgodnie jednak z tą zasadą, skala zniszczeń na Tu-154M nie mogła być aż tak
porażająca...
- Prędkość samolotu prezydenckiego była rzędu 280-285 km/ha, czyli całkiem duża*

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100514&typ=po&id=po31.txt

PS. Zloze sie ze nie czytales calego tekstu, bo z tego co tu bredzisz, widac
wyraznie, ze nie znasz dobrze tego jezyka.

Twoja znajomosc j. ang. jest na poziomie: buy *Kare* from Pole:))) --

Data: 2011-01-12 14:56:45
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-12 14:48,  obserwator pisze:
[...]

przy 140 km/h ten samolot by spadl jak kamien w dol. W chwili styku opon z ladowiskiem ten samolot ma predkosc ponad 200 km/h

--
the_foe

Data: 2011-01-12 14:13:26
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
> [...]

przy 140 km/h ten samolot by spadl jak kamien w dol. W chwili styku opon z ladowiskiem ten samolot ma predkosc ponad 200 km/h

o ty widze jestes specjalista nie tylko od ekonomii katastrofy w wydaniu
Rostowskiego:)), ale nawet lepiej sie znasz na predkosciach lotu i ladowania,
anizeli najwyzszej klasy eksperci polscy i amerykanscy.

Sami geniusze glosuja na pelo:))))) --

ANALIZA TOP_ KLASY OFICERA CIA na temat KATASTROFY