Data: 2011-01-11 15:56:38 | |
Autor: MH | |
ANALIZA TOP_ KLASY OFICERA CIA na temat KATASTROFY | |
[ciach]
Pierwszy cytat z artykułu : "Practically everyone in Poland, and many others around the world, strongly suspected that Russia, especially Putin, must have had a hand in the crash." Buahaha , dotyczy to chyba tylko tych "prawdziwych polaków" ryczących "tu jest Polska"... Drugi cytat : "he aircraft’s reported speed of 280 K/hr has to be an error. This is twice the speed of a normal landing approach." A idź ty w pizdu z takim ekspertem. Dalej tych bzdur nie czytam... MH -- |
|
Data: 2011-01-12 03:32:40 | |
Autor: obserwator | |
ANALIZA TOP_ KLASY OFICERA CIA na temat KATASTROFY | |
MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[ciach] normalnych Polakow dotyczy. Ale skad ty o tym mozesz wiedziec mieszkancu Polski? Drugi cytat :skoros taki radziecki uczony, to merytorycznie wyjasnij dlaczego to jest bzdura. Byle glupek z onetu, moze taki komentarz zamiescic. -- |
|
Data: 2011-01-12 13:03:20 | |
Autor: MH | |
ANALIZA TOP_ KLASY OFICERA CIA na temat KATASTROFY | |
obserwator <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > [ciach] =================== Głupek to jesteś ty!! Zadałbyś sobie trochę trudu , sprawdził to co uważam za bzdurę i nie pogrążał się. Aha !! , no jednego nie brałem pod uwagę.. Możesz nie znać języka angielskiego. Wracając do meritum , twój ekspert twierdzi , że samolot podchodził do lądowania z prędkością 280km/h , czyli dwukrotnie większą niż być powinna. Tymczasem minimalna prędkość lotu tu154 wynosi 235km/h. http://pl.wikipedia.org/wiki/Tu-154 MH -- |
|
Data: 2011-01-12 13:48:20 | |
Autor: obserwator | |
ANALIZA TOP_ KLASY OFICERA CIA na temat KATASTROFY | |
MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Minimalna predkosc lotu, a predkosc ladowania, to nie jest to samo. Ty jako radziecki uczony tego nie wiesz? Mozna wiec podejrzewac z tych danych, ze samolot nie zamierzal ladowc, kiedy doszlo do katastrofy. Trza nie czytac onetu i GW, tylko rzetelne gazety. Takie dane podal gen. dyw. Anatol Czaban, szef Szkolenia Sił Powietrznych. Dlatego tez takie dane podaje w swoim tekscie oficer CIA. Cytuje: *Czy zniszczenia w katastrofach lotniczych są większe w przypadku, kiedy rozbicie maszyny następuje podczas podejścia do lądowania, czy też kiedy samolot spada? - Na ogół o tym, jakie są zniszczenia statków powietrznych, decydują dwa czynniki: prędkość i kąt zderzenia z ziemią. Wysokość nie ma tu istotnego znaczenia. Może ona jedynie przekładać się na prędkość. Samolot ma skrzydła i tzw. siłę nośną, która powoduje to, że utrzymuje się w powietrzu. Efekt zniszczenia zależny jest przede wszystkim od prędkości. Im większa prędkość, tym zniszczenia będą większe. Zgodnie jednak z tą zasadą, skala zniszczeń na Tu-154M nie mogła być aż tak porażająca... - Prędkość samolotu prezydenckiego była rzędu 280-285 km/ha, czyli całkiem duża* http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100514&typ=po&id=po31.txt PS. Zloze sie ze nie czytales calego tekstu, bo z tego co tu bredzisz, widac wyraznie, ze nie znasz dobrze tego jezyka. Twoja znajomosc j. ang. jest na poziomie: buy *Kare* from Pole:))) -- |
|
Data: 2011-01-12 14:56:45 | |
Autor: the_foe | |
ANALIZA TOP_ KLASY OFICERA CIA na temat KATASTROFY | |
W dniu 2011-01-12 14:48, obserwator pisze:
Minimalna predkosc lotu, a predkosc ladowania, to nie jest to samo. przy 140 km/h ten samolot by spadl jak kamien w dol. W chwili styku opon z ladowiskiem ten samolot ma predkosc ponad 200 km/h -- the_foe |
|
Data: 2011-01-12 14:13:26 | |
Autor: obserwator | |
ANALIZA TOP_ KLASY OFICERA CIA na temat KATASTROFY | |
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-12 14:48, obserwator pisze: o ty widze jestes specjalista nie tylko od ekonomii katastrofy w wydaniu Rostowskiego:)), ale nawet lepiej sie znasz na predkosciach lotu i ladowania, anizeli najwyzszej klasy eksperci polscy i amerykanscy. Sami geniusze glosuja na pelo:))))) -- |
|