ANALIZA TOP_ KLASY OFICERA CIA na temat KATASTROFY

Data: 2011-01-11 23:45:27
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
ANALIZA TOP_ KLASY OFICERA CIA na temat KATASTROFY
 obserwator wrote:

Albo – dlaczego wszystko leży "do góry nogami"?

W dodatku wszystkie, większe elementy leżą, jakby poukładane, w tym samym kierunku, tyłem do kierunku lotu. Entropia nie zadziałała?

Czy
"dlaczego nie ma ani jednego, choćby średnich rozmiarów, szczątka
kadłuba samolotu" cały kadłub jest "rozwalony" w
przysłowiowy drobny mak?

On, po prostu, jest rozwalony w drobny MAK. :)
--
Pit

Data: 2011-01-12 04:36:49
Autor: obserwator
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):
 obserwator wrote:

> Albo &#8211; dlaczego wszystko leży "do góry nogami"?

W dodatku wszystkie, większe elementy leżą, jakby poukładane, w tym samym kierunku, tyłem do kierunku lotu. Entropia nie zadziałała?

i nawet nie szkodzily specjalnie podloza:)

ano.

--

ANALIZA TOP_ KLASY OFICERA CIA na temat KATASTROFY