ANDRZEJ LEPPER INFORMACJA POLITYKA POLSKIEGO DLA POLONII JAN KOBYLANSKI USOPAL JAN GRUDNIEWSKI PDS

Data: 2010-05-25 00:59:10
Autor: boukun
ANDRZEJ LEPPER INFORMACJA POLITYKA POLSKIEGO DLA POLONII JAN KOBYLANSKI USOPAL JAN GRUDNIEWSKI PDS
20 maja 2010 godz. 16:42 - Andrzej Lepper informuje Jana Kobylanskiego, wybitnego dzialacza polonijnego o swojej kandydaturze i dzialalnosci. W imieniu Jana Kobylanskiego wystepuje Jan Grudniewski - general polskich druzyn strzeleckich.
http://www.youtube.com/watch?v=q1bTZ4M6EeU

boukun

Data: 2010-05-25 09:15:09
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:htf0g3$nh9$1mx1.internetia.pl...
[...]

Kurwa kurwie .....

--
stevep

Data: 2010-05-25 09:43:31
Autor: cytryna
[...]

Tak oto postrzegał "generała" (och ta polska tytułomania nieuków) Stasiek Tymiński, też orzeł przedni z UB.
"Jan Grudniewski i jego Stowarzyszenie to prowokacja Zydokomuny dla latwowiernych i naiwnych Polakow. Dodam ze wystarczy zobaczyc zdjecie Jana Grudniewskiego aby wiedziec z jakiej grupy etnicznej on pochodzi.

Ten pan (nie jest on zadnym generalem, to samozwaniec) z ramienia WSI w 1990 roku zawodowo w calej Polsce zrywal mi wiece wyborcze z grupa 50-u krzykaczy, po to aby wybory wygral Walesa. Obecnie Jan Grudniewski i Bohdan Poreba wszelkimi sposobami (Facebook, etc) chca sie do mnie przykleic a ja unikam ich jak ognia.

Z calym przekonaniem twierdze ze Jan Grudniewski i jego Stowarzyszenie to prowokacja Zydokomuny dla latwowiernych i naiwnych Polakow.

Stanislaw Tyminski

Data: 2010-05-25 19:11:41
Autor: boukun

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.0000019f.4bfb7fa3newsgate.onet.pl...
[...]

Mimo że prawdziwy wynik wyborów  przyhamował socjopatyczne reformy Leszka Balcerowicza, to wszystko poszło na marne, bo dziś Polską rządzi haniebny układ PO-PiS.
http://wirtualnapolonia.com/2010/02/27/stanislaw-tyminski-paszkwilanci/

"Kiedy w 1969 roku chodziłem na wykłady w Politechnice Warszawsakiej byłem
zdumiony, że studenci żydowskiego pochodzenia trzymali się tylko razem, bo
gardzili nami Polakami. W wieku 20 lat było to dla mnie porażajace, że ktoś
może
mnie nienawidzić we własnym kraju. Potem już raz na to zjawisko uczulony
widziałem ogromną pogardę Żydów do Polaków na każdym kroku. Co mnie
zastanawia,
to że z archiwów IPN Waldemara Kuczyńskiego wynika,  że z "Komandosami"
sympatyzowali się także tacy ludzie jak: doc. Józef Kossecki, prof. Robert
Nowak, związkowiec Krzysztof Wyszkowski, a nawet czołowy antysemita Bronek
Tejkowski w latach 60. był częstym gościem tej grupy, która później objęła
pełną
władzę w Polsce. Jak to możliwe, abyście wtedy nie widzieli i nie czuli
pogardy
i nienawiści do Polaków? Dla mnie to, że ci ludzie przeciw nam knuli marną
przyszłość było widoczne gołym okiem. Czyżby naprawdę była SB widziała to
niebezpieczeństwo i była jedyną organizacją, która starała się z tym rakiem
walczyć? Może to dlatego komandosi tak szybko rozwiąali SB i tak do tej pory
na
nich szczekają?" (Stanisław Tymiński 12 maja 2008 r. w mejlu do "T.P".).

boukun

ANDRZEJ LEPPER INFORMACJA POLITYKA POLSKIEGO DLA POLONII JAN KOBYLANSKI USOPAL JAN GRUDNIEWSKI PDS