ANGOLE ODDAJCIE ARGENTYNIE FALKLANDY

Data: 2015-02-23 19:13:30
Autor: boukun
ANGOLE ODDAJCIE ARGENTYNIE FALKLANDY
Nielegalne działania Rosji na Ukrainie osiągnęły nowy poziom - oświadczył w poniedziałek premier Wielkiej Brytanii. David Cameron zagroził Moskwie zaostrzeniem zachodnich sankcji.

Podkreślił, że zaostrzenie sankcji będzie reakcją na wszelkie działania prorosyjskich separatystów na wschodzie Ukrainy, zmierzające do rozszerzenia ich terytorium.

- Nie dające się usprawiedliwić w żaden sposób, nielegalne działania Rosji na wschodzie Ukrainy osiągnęły nowy poziom, gdy separatyści rażąco złamali zawieszenie broni, by przejąć kontrolę nad Debalcewe, co było możliwe tylko dzięki rosyjskim bojownikom i dostawom rosyjskiego sprzętu - powiedział Cameron w parlamencie.

- Rosja nie może mieć żadnych wątpliwości, że wszelkie podejmowane przez separatystów próby rozszerzenia ich terytorium - czy to w stronę Mariupola, czy gdzie indziej - spotkają się z dalszymi znaczącymi sankcjami UE i USA - podkreślił brytyjski premier.

http://fakty.interia.pl/raport-zamieszki-na-ukrainie/aktualnosci/news-cameron-grozi-rosji-w-zwiazku-z-ukraina,nId,1677371

~e - 1 min temu

Szczyt obłudy Angolu, a można usprawiedliwić działania Wlk. Brytanii, USA i ich sojuszników w Iraku, Libii, Afganistanie, Libii

~SPIRIDONOV SUPER - 1 min temu

A nam pluć co mówi ten śmierdzący anglosas!)))))))))))

~gorzka prawda - 6 min temu

UKRAINCY przekonali sie bardzo bolesnie ze zachod nie jest gwarancja bezpieczenstwa i dobrobytu. Stracili kawalek kraju i teraz czekaja w kolejce na ziemniaki i kapuste w ramach pomocy humanitarnej. I po co wam bylo rzucanie siekierami na Majdanie ???

~BYŁY NIEWOLNIK - 1 min temu

AŻ SIĘ POSIKAŁEM ZE ŚMIECHU! ANGOLE ODDAJCIE ARGENTYNIE FALKLANDY< GEY OF CORSE !

Obojętny bron100 - 17 min temu

Rosja musi oddać Krym ? Warunek wiarygodności Brytyjczyków: Oddać Argentynie Falklandy-Malwiny.

Data: 2015-02-23 11:43:00
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 19:13:31 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Przeciez bylo referendum na Falklandach...
Jesli dobrze pamietam, to 98 % ludzi chcialo do W.Brytanii...

To, jak, Bekon, referendum ma decydowac o przynaleznosci państwowej, czy nie ?

Data: 2015-02-23 20:46:11
Autor: boukun
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:3c7e827c-28c6-44d4-90ce-b218e817be5cgooglegroups.com...
[...]

Spytaj Anglików...

boukun

Data: 2015-02-23 11:59:47
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 20:46:13 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]
> Jesli dobrze pamietam, to 98 % ludzi chcialo do W.Brytanii...
>
> To, jak, Bekon, referendum ma decydowac o przynaleznosci państwowej, czy > nie ?

Spytaj Niemcow, czy chca przylaczenia Sląska .
Spytaj Zydów, czy chca calej Palestyny.
Spytaj  Chinczykow, czy chca Tybetu.
Sytaj Bekona, czy chce przywrocenia komuny .

Chyba nie o to chodzi ?

Data: 2015-02-23 22:21:47
Autor: boukun
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:c964d5e2-6c37-4b81-8f67-5bd18aeb5cf6googlegroups.com...
> [...]

Spytaj Zydów, czy chca calej Palestyny.
Spytaj  Chinczykow, czy chca Tybetu.
Sytaj Bekona, czy chce przywrocenia komuny .

No wiesz, ja bym był wszędzie za referendum...

boukun

Data: 2015-02-23 13:37:20
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 22:21:49 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]
> Sytaj Bekona, czy chce przywrocenia komuny .
>
> Chyba nie o to chodzi ?

No wiesz, ja bym był wszędzie za referendum...

W takim razie , mieszkancy Malwinow, opopwiedzieli sie za Krolowa Brytyjską...

I co Ty na to ?

Data: 2015-02-23 22:40:34
Autor: boukun
[...]

Trudno, na jednym referendum życie się nie kończy, może kiedyś im się odmieni...

boukun

Data: 2015-02-23 13:44:39
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 22:40:36 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]
>

> I co Ty na to ?

Trudno, na jednym referendum życie się nie kończy, może kiedyś im się odmieni...

To przepros, chamie wypluj ten jad...

Data: 2015-02-23 23:27:38
Autor: boukun
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:c16cb483-7999-4819-8d23-2da3c1bca3afgooglegroups.com...

> [...]
> Brytyjską...
>

> I co Ty na to ?

Trudno, na jednym referendum życie się nie kończy, może kiedyś im się

Dobrze się czujesz?

boukun

Data: 2015-02-23 14:40:26
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 23:27:39 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> To przepros, chamie wypluj ten jad...

Dobrze się czujesz?

boukun

Nie. Rzygac mi sie chce.

Data: 2015-02-23 19:19:31
Autor: Marek Czaplicki
ANGOLE ODDAJCIE ARGENTYNIE FALKLANDY

Jak Argentynie to Malwiny chyba?

Data: 2015-02-23 19:57:47
Autor: ruski szpieg
W dniu 23.02.2015 o 19:19, Marek Czaplicki pisze:
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 19:13:

Jak Argentynie to Malwiny chyba?

A  to nie to samo?

Data: 2015-02-23 20:28:49
Autor: Marek Czaplicki
ruski szpieg pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 19:57:

[...]

Proponuję abyś Argentyńczykowi spróbował powiedzieć coś o Falklandach. Ciekawa by była reakcja.

Data: 2015-02-23 20:57:24
Autor: ruski szpieg
W dniu 23.02.2015 o 20:28, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Ale on się zwracał do Angoli a nie Argentyńczyków...

Data: 2015-02-23 21:02:53
Autor: Marek Czaplicki
ruski szpieg pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 20:57:

[...]

A jakbyś zareagował jakby Rosja zaczęła mówić na Polskę Priwislanski Kraj, czy jakoś tak? Dla Argentyńczyków, tylko Malwiny.

Data: 2015-02-23 21:12:07
Autor: XL
Dnia Mon, 23 Feb 2015 21:02:53 +0100, Marek Czaplicki napisał(a):

A jakbyś zareagował jakby Rosja zaczęła mówić na Polskę Priwislanski Kraj, czy jakoś tak?

A co, NIE mówi? :-|

--

XL
pewni siebie.

Data: 2015-02-24 16:04:36
Autor: Marek Czaplicki
XL pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 21:12:

Dnia Mon, 23 Feb 2015 21:02:53 +0100, Marek Czaplicki napisał(a):

A jakbyś zareagował jakby Rosja zaczęła mówić na Polskę Priwislanski
Kraj, czy jakoś tak?

A co, NIE mówi? :-|

No i jak? Spokój to u Ciebie wzbudza? :-)

ANGOLE ODDAJCIE ARGENTYNIE FALKLANDY