=ANKIETA= Czy gwarancja na samochód działa?

Data: 2009-11-15 14:22:32
Autor: glang
=ANKIETA= Czy gwarancja na samochód działa?
1) Odpisz TAK, jeśli zdarzyła Ci się usterka bądź problem, a ASO od
razu zareagowało i starało się ze wszech miar naprawić samochód, nawet
jeśli im się nie udało za pierwszym razem.
tak. chronologicznie od 2000 roku :)
Skoda - wymiana szyby czołowej. w kombi pękały "same z siebie" w ramach programu dobrej woli czy coś takiego
Mercedes - 31 udokumentowanych napraw w 18 miesięcy :) O niektóre np wymianę opon, które ścieło po 4 tys km czy paski wieloklinowe musiałem trochę powalczyć ale udało się
Seat - przy sprzedaży na oględzianach w ASO po prawie 2 latach jazdy okazało się ze turbina ma sprawność ok. 60 %. zamówiłem nową wymienił już sobie nowy właściciel. sam serwisant to wskazał :)
Volkswagen - ojjj temat rzeka. chyba pierwszy Touran, w którym wymienili głowicę w Polsce na gwarancji w 2005 roku z wadą fabryczną w postaci mikropeknięcia głowicy. Wcześniej 5 wizyt w różnych serwisach w Polsce i wszędzie niby OK. Dopiero reklamacja reklamacji w VW Polska pomogła. Po mnie w ciągu miesiąca ASO Radom wymieniło głowicę w 5 samochodach a słyszałem nawet o przypadakch że wymieniali po gwarancji w ramach programu dobrej woli VW :)
Dodge - padł mi automatyczny włącznik świateł w momencie wyjazdu z salonu :). Wymienili bez problemu przy następnej wizycie.
Oby tylko tyle :))

pzdr
GL

=ANKIETA= Czy gwarancja na samochód działa?